automoto.ee foorumid

Täisversioon: Iveco diiseltoitesüsteem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Peale viimast sõitu auto Iveco Turbodaily 40.10.1w (1994a.) seisis nädala. Külma 20 kraadi. Käivitasin nagu harilikult. Starter vedas ringi normaalselt. Ei mingit lubamistki. Käsipumbast lõin kütust juurde. Märkasin et aktseleraatorihoova võlliku kaela juurest immitseb kütust. Varem seda ei ole olnud sest mootor väga puhas senini. Milleks on starteri tõmberelee taoline asjandus pumba hoovastiku juures, kas käivitamisel peab sellesse vool tulema(st. meil ei tulnuE). Eelsoojendusküünal toimis. Varem -20 juures käivitus paari katse järel alati. Eetrit pole veel riskinud proovida. Millest võis leke alata ja kas see põhjustas mittekäivitumise? Jaak
Koht pole küll õige kuid häda on tõsine. Jaak
(02-02-2010, 21:06 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Peale viimast sõitu auto Iveco Turbodaily 40.10.1w (1994a.) seisis nädala. Külma 20 kraadi. Käivitasin nagu harilikult. Starter vedas ringi normaalselt. Ei mingit lubamistki. Käsipumbast lõin kütust juurde. Märkasin et aktseleraatorihoova võlliku kaela juurest immitseb kütust. Varem seda ei ole olnud sest mootor väga puhas senini. Milleks on starteri tõmberelee taoline asjandus pumba hoovastiku juures, kas käivitamisel peab sellesse vool tulema(st. meil ei tulnuE). Eelsoojendusküünal toimis. Varem -20 juures käivitus paari katse järel alati. Eetrit pole veel riskinud proovida. Millest võis leke alata ja kas see põhjustas mittekäivitumise? Jaak
Koht pole küll õige kuid häda on tõsine. Jaak

Meie 2004 aasta Iveco käib aastas korra aju ümber kirjutamas . -15 oli ka talle paras piin peale viimast kirjutamist stardib ka - 25 probleemideta.
Tsitaat:Meie 2004 aasta Iveco käib aastas korra aju ümber kirjutamas . -15 oli ka talle paras piin peale viimast kirjutamist stardib ka - 25 probleemideta
See 94a pump on puhtalt mehaaniline, sel ei saa mingit programmiviga olla Smile
Peast ei oska öelda kuidas see gaasihoovastik sel pumba sees kütusega kokku puutub (tegemist on rootorpumbaga, milles on paljud asjad kütuse sees) aga kui seal on mansett läbi ja kütet välja ajab, siis võib ju ta ka mingis olukorras sealt õhku vahele tõmmata?
Kui läheb päris uue pumba ostmiseks, siis saan äkki aidata (olemas 1 korralik pump)
(02-02-2010, 21:06 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Märkasin et aktseleraatorihoova võlliku kaela juurest immitseb kütust. Varem seda ei ole olnud sest mootor väga puhas senini. Milleks on starteri tõmberelee taoline asjandus pumba hoovastiku juures, kas käivitamisel peab sellesse vool tulema(st. meil ei tulnuE)
Loogiline järeldus, et kust tuleb välja, sealt peaks ka sisse saama. Ehk siis, kui pumba töötamise ajal kütus välja pääseb, siis seismise ja jahtumise ajal peaks sealt ka õhk sisse saama, mis diisli puhul ei ole hea. Vahetasin just k/s pumbal kaane tihendi sest immitses veidi. Külmalt käivitades hääl muutus ja käivitumine läks paremaks.
See tõmberelee moodi asjandus, peaks juhtima kas külmkäivitust, või väljasuretust. Tõenäoliselt siiski käivitus. Analoogne asi on peal ka minu vanal Landcruiseril. Käivitusmomendiks antakse pumbale käsk pritsenurka varasemaks ja kogust oluliselt suuremaks keerata. Tulemuseks on terav lagin ja must suits käivitusel (ja käivitumine iga ilmaga).Muidu ei õnnestu suitsu isegi järsul kiirendusel ja raskel veol korstnasse saada.

Olen teinud proovisõitu Fiat Ducatoga, millel läbisõit olematu. Selle omapära oli selles, et eelsüüteküünlaid andmata, ei olnud käivitumisest juttugi, sh ka töösoojal mootoril, pidada olema selle moto eripära. Kontrolli igaks juhuks veelkord küünlaid, sh kas on takistuste erinevust, kas juhtlatti ikka antakse täisvool (>12V) ja kas relee ikka hoiab küünlaid järel kauem kui tulukese põlemise aja.
Pakun,et see tõmbreleed meenutav asjandus gaasihoovastikul on elektriliselt juhitav käsigaas.Mootori väljasuretus peaks ikka klapiga käima.Minuteada käib pritsenurga muutmine ikka pumba keeramisega ümber telje mitte gaasihoovastiku liigutamisega.Loe läbi ka see teema http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=31356
Rootorpumbal käivad kõik asjad natuke teist moodi.Rootorpumbal on käimise ajal etteande surve terves pumba korpuses sees,kuni10 atsi,olenevalt pööretest.Pumba alaosas on niinimet taimer,mis keerab olenevalt pööretest pritsenurka varasemaks.Mida rohkem pöördeid seda suurem rõhk ja seda varasem pritsenurk. Selle keeraja otsa külge pannakse ka külmkäivituse asi .See keerab käivitamis hetkel pritse varasemaks.Kui kusagilt midagi läbi immitseb ,pääseb jahtudes ka välisõhk pumpa,küte jookseb paaki tagasi.
Tänan kõiki nõu ja abipakkumise eest! Asi õpetlik. Et oli puudu plokisoojenduse kaabel, valasin hommikul kuuma veega üle nagu nõuka alal, jääpurikas oli hammasrihma vahelt läbi veeredes 2 hammast nukki ja pumpa hilisemaks osanud teha. Väntvvõlli saab hoorattalt paika, nukil on märk rihmarattal, vastus kattel ja ks pumba rattal auk- nael sisse ja otsida kuni korpuses augu leiab. Moderaator võiks kustutada selle teema, muidu omal piinlik lugeda...