automoto.ee foorumid

Täisversioon: T-25 hülsid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Tekkis küsimus hülside peale panemisega. Nimelt neil on ühel äärel pikemad jahutusribid kui teistel kolmel. Kuhu poole peaks see pikemate rbidega pool minema?
Ette tänades, Jan
Kuna silindrit on vaja ühtlaselt jahutada ja ribide vahel liikuv õhk järjest soojeneb, siis kompenseeritakse seda pindala suurendamisega.
Ja, jh sellest kõigest ma saan aru. aga kummale poole see suurendatud pindala siis läheb? kas nö mootori vasakule või paremale poole. (vasakul pool on kõrgsurve kütusepump)
Kui vanad maha võtsid,siis ei vaadanud,kuidas oli?
Ei vaadanud jh, ei pannud üldse tähelegi, et on midagi erinevat külgedel. Kõik oli paksu õli ja porikihi allWink
Äkki keegi viitsib oma masina pealt vaadata kumba pidi seal on. Ei leia mitte kuskilt infot selle kohtaSad
(08-02-2010, 12:12 PM)JanT Kirjutas: [ -> ]Äkki keegi viitsib oma masina pealt vaadata kumba pidi seal on. Ei leia mitte kuskilt infot selle kohtaSad

http://album.ee/node/21547221/50204635
Ehk abiks.
nojah, jälle olnud nalja kuipalju! Pikema ribipoolega külg jah vasaküle poole (kui näoga sõidusuunas olla) , pumba poolele, jahutus tuleb ju teiselt poolt.
Noh, tegelt minu loogika ütles ka seda. Kuid siis sattusin sellisele pildile siin foorumis, kus oli taastatud t-25 http://album.ee/node/11497610/50079416 ja mõtlesin, et küsin igaks juhuks üle. Kellel siis õigus?
Eks õliradikas peab ju ka kuhugi mahtuma. Ei ole küll proovinud kuidas ja kas mahub kui silindrid teistpidi peale toppida.
Pilti ei viitsi ka vaadata aga niipalju ütlen, et olen näinud uut komplekti silindreid millel ei olnud ribide väljaulatuvuses mingit vahet. Alumiiniumist ribidega silindrid.
Pumba pool keskmiselt 17mm ja ventika pool 14 mm(hülsist ribi servani) Mõõtsin seda ühel mootoril mis on uuena ostetud ja pole kunagi käima pandud ega lahti võetud.
Suured tänud kõigile abi osutajateleSmile probleem lahendatud.