automoto.ee foorumid

Täisversioon: NSU 251 R
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tuli veel mõte panna mõni rida ka selle mudeli ja konkreetse tsikli kohta siia, kuna mingid pildid on olemas ja pilte ju raffas tahab vaadata.

See peaks olema Eesti vanim säilinud NSU (mida mina tean, kuigi tean vähe, aga siiski..) Iseenesest ta mingi ürgaegne mudel just pole, tehti 20-ndate lõpuni ja mootorit kasutati ka muudel mudelitel, huvitav on ta just selle R -tähe pärast, see näitab eestlastele ja sakslastele, et tegu on rihmaveolise tsikliga.
Ei hakka siin praegu sellest mudelist ja ajaloost heietama, panen mõned pildid Türil toimunud NSU - näitusekesekese ajal tehtud

http://i50.tinypic.com/5bqiwo.jpg
http://i49.tinypic.com/i54rqa.jpg
http://i46.tinypic.com/x5e0sm.jpg
http://i50.tinypic.com/555p2p.jpg
http://i45.tinypic.com/hsn6km.jpg
http://i48.tinypic.com/ildr2o.jpg
http://i45.tinypic.com/33nw4zs.jpg

Ja ei küsi mina, nagu tavaliselt spetsialistid küsivad, et palju sihukene vanaaegne, ilgelt haruldane , hinnaline ja täiesti komplektne ilma raami taguotsata tsikkel ka pappi plekib, vaid juhin tähelepanu faktile, et sel komplektsel tsiklil puudub raami tagumine eraldi külgekäiv osa!
Kui kellelgi on midagi sellist olemas, andke teada, vb seda isegi ei võeta Teilt ära ! Smile Vaid tehakse uus ja palju parem taguots selle järgi.
Sellised raamid olid ka 200 ccm ja 250 ccm ketiveoga masinatel (võisid ka veidi erineda, ega ma mingi provessor ei ole! ja vb veel mingitel analoogsetel masinatel)
Ja ka muid asjaga seonduvaid asju, jutte , teadmisi oodatakse huviga!


Läti mootorismuseumsises on analoogne aparaat ka olemas, mõned eemalt tehtud pildid ka (ei saanud paremaid teha, sest üks üsna kena väljanägemisega läti tädi (kel nagu hiljem selgus, oli väga kole hääl!) hakkas paar korda hirmsa tonaalsusega inglise keeles kisama, et barjäär ja barjäär jms millest ma midagi aru ei saanud) ja pärast järgnes kui kleebitult , kopsud õhku täis ja valmis pasundama...Pärast esialgset intsidenti ei hakanud enam luba lähemaleronimiseks küsima ka.


http://i46.tinypic.com/160er8h.jpg
http://i49.tinypic.com/flkbgp.jpg
http://i47.tinypic.com/e1dx85.jpg
http://i48.tinypic.com/2psem9i.jpg

g
Aga kui keegi juhtub soovima sellesse masinasse lähemalt süüvida, siis lisan saksa spetsialisti Lutz Seyfarthi kodulehel olevate "väikeste" 4-taktiliste blokk-mootoritega NSU-de kohta käiva materjali aadressi
http://www.nsu-greifzu.de/html/nsu_201_t.html