automoto.ee foorumid

Täisversioon: MF-70 Süüteprobleem?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tahtsin täna lund puhuma hakata, traktor läks käima, käis kusagil 30sekundit ja jäi siis vait. Enam käima ei läinud, avastasin et sädet pole, proovisin erinevaid küünalid, ei aidanud midagi. keerasin piibu otsast ära ja proovisin otse korpusesse lasta, kuid ei tule ka niimoodi mingit sädeme piuksu. Keerasin tagant hooratta lahti, et pilk süütesüsteemile peale heita, silmaga ei näinud midagi mäda olevat, juhtmed olid kõik omal kohal, sisu ilusti puhas, kontaktid liikusid ja kontaktivahe ilus puhas. midagi kärsanud ei paista olevat. Kuni tänaseni töötas laitmatult, säde oli ilus tugev, süüteküünlalt vaadates. Mis võis läbi minna, kondensaator või süütepool? JA kas kohe nii järsku et mats ja kohe. Juhtmed on kõik terved, isolatsioon ka, kuhugi korpusesse ei tao.
Andke nõu mida teha, või kuidas kindlaks teha mis on läbi?Testriga???
Ega suretusjuhe massis pole? Läbiviigust või mõne kinnitusvitsa alt...

Ega seal muud olegi - magneetosüüde ju. Kui kõrgepingejuhe on korras ja süütepoolis katkestust pole, siis peab säde tulema.
Vahetasin kondensaatori ära, nüüd säde tagasi. Kui ei taha millegipärast õigesti käia, madalatel pööretel tiksub ilusti, aga kui gaasi annan läheb kohe lennukiks kätte, pean kohe gaasi tagasi tõmbama, et ta maha rahuneksSad
Mis süüteküünalt muidu oleks tal sobilik kasutada?
Saab kusagilt lisaõhku. Kõige tõenäolisemalt (ja kõige tülikam parandada) vända tihendi vahelt... Võid proovida segu rikkamaks keerata - minu omal enne remonti aitas. Küünalt vähe tahmas, kuid vähemalt ei kippunud lõhkuma...

Ma pean tunistama, et minu omal on peal käinud vist kõik küünlad. Praegu on peal pika keermega Bosch hõõgarvuga 7. Koodi ei mäleta... Originaal on 17-5.

Käivitub hästi ja külma ilmaga ei protesti (kui just tuhklund karburaatorisse ei tõmba lumes mässates).
(17-02-2010, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Saab kusagilt lisaõhku. Kõige tõenäolisemalt (ja kõige tülikam parandada) vända tihendi vahelt... Võid proovida segu rikkamaks keerata - minu omal enne remonti aitas. Küünalt vähe tahmas, kuid vähemalt ei kippunud lõhkuma...

Ma pean tunistama, et minu omal on peal käinud vist kõik küünlad. Praegu on peal pika keermega Bosch hõõgarvuga 7. Koodi ei mäleta... Originaal on 17-5.

Käivitub hästi ja külma ilmaga ei protesti (kui just tuhklund karburaatorisse ei tõmba lumes mässates).
Aga kuidas sa teda külmast peas käivitad, mitu korda starterit tõmbad. Kui palju gaasi annad.
Mina uputan karbussi täis, niipalju, et välja hakkab ajama, siis gaasi sätin kusagil veerandi peale lahti, siis tõmaban starterist, viiendal korral hakkab lubama. Lubab kusagil 4 korda, enne kui käima jääb. Iga lubamise järel pean uuesti uputama, muidu käima ei läheks.
Soojast peast tahab ka ikka kusagil 3-4 korda tirimist, mõnikord läheb esimese matsuga, teinekord võib ka 10x tirida
Hm, ma pole teda heal tükil ajal käivitanud - reevers on ju laiali.

Aga üldiselt algas asi samamoodi: põhjalik uputus, gaas poole peale, siis nööriga üks tõmme aeglaselt ette ja seejärel käivitamiseks kiire tõmme. Enamasti jäi käima teise-kolmanda tõmbega. Popsub küll esimesega, kuid miinus kümne kraadiga ei jõua käima jääda. Plusskraadidega piisas ühest tõmbest.

Soe mootor käivitub esimese tõmbega (kui kraani kolmeks tunniks lahti ei jätnud - siis uputab veidi lekkuv nõelklapp mootori ära)

Niiöelda vale küünal ei mõjutanud käivitumist.
Tere oli endal ka selline probleem, et läks lõhkuma ära ning nagu ma aru saan on see lisa-õhu pärast?

Selline küsimus veel, et milline peab olema nõela asend - keskel, all või üleval?


Ning kas kellegil on hooratast? Endal on suht läbi, tõmmitsaga pidime tõmbama(oli nii tugevasti kinni jäänud), et läks kohtati katki.
minul käivitub mf esimese tõmbega, vahest harva peab paar korda tõmbama. ujutan üle, gaas veerandipeale või tiba vähem, peaasi et suretuskontakt lahti on, ja laksust käib. mul võttis ka varem lisaõhku, ja seda silindri ja silindirt katva pleki vahelt, a hermeetik ravis selle vea.