automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uute kolvirõngaste panemisel kas on hoonimine vajalik?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Üldiselt selline asi et tsikkel Yamaha TDM 850 2sil rüüpas õli mehiselt ja sa siis sai ülemine ots lahti võetud. Selgus et kolvirõngad on kulunud, silindritel aga mingit märkimisväärset kulumisjälge pole. Ülemises otsas kolvi surnud seisundi kohal pole mingit kulumisastet tunda. Hoonimise jäljed on ka täitsa näha.
Arvan et puurida siin pole vaja aga tahaks kolvirõngad uued panna.
Vaadates silindrite seinu on kerged piki jäljed eelmistest rõngastelt ei mingeid sügavaid vagusid jms, ei ole õieti küünegagi tuntavad.
Kuivõrd eluliselt tähtis on asi üle hoonida? Sisetunne ütleb et siiski oleks hea see teha aga mis spetsialistid ütlevad?
Oskab keegi mõnda normaalset kohta välja pakkuda Tallinna või Harjumaa kandis?
Ei taha mingit nurgatagust Vasjat kes handymanist ostetud hooniga akudrelliga laseb...
Otsi sellist firmat nagu Tõukur, on pikkade aastakümnete puurimise ja hoonimise kogemus. Ehk on abi.