automoto.ee foorumid

Täisversioon: T-25´'le summuti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Masinal on küljes selline vanem t-25 summuti(nagu dt-20'l), mis on otsaga allapoole ja kinnitub kollektorile diagonaalsuunas. Ainukesed müüdavad summutid on poes ülespoole minevad korstnad(~450eek) ja need kinnituvad kollektorile traktori teljega risti - 1:1 vahetada ei saa. Kas nüüd selle vanema kollektori asemele sobib see korstna kolle(~220kr), et saaks korstna külge panna? Ja korstna jaoks on mingi tugi ka, mis käib ploki külge ja toestab korstent. Ilma selleta vist pole mõtet jätta? Vanem allapoole sumpa rippus niisama ja mingit eraldi kinnitust ei ole.
Nih
Olen ise selle vahetuse läbi teinud enda masinal.
Vahetama pead sa kollektori ja summuti koos. Uued tihendid ka loomulikult. Ühesõnaga siis sobib 1:1 le. Vanad summutid olid kollektori osas ka erinevad. Summuti kinnitus 3 kolmnurk asetusega poltidega nüüd on ristkülik ja 4ga.
Selle alustoega on igavene kamm. Nimelt seda pole saada enam. Omal ajal ise sain pika otsimise peale. Teisalt omad kohe probleemi, kuna selle toe ja mootori vahele jääb 1-1,5cm suurune vahe. Ühesõnaga selle toega pole midagi teha ilu asjaks jääks. St tuleb ise teha tugi mis üheltpoolt oleks summuti kollektori all 2 poldi all ning teisalt jookseks näiteks mootori-sidurikoha mõne poldi alla. Kuigi mul endal on see originaal tugi, ei kurda ka. Kui just põõsaste vahel summutiga rammima mõnda puud ei taha hakata.

Samas kui sul probleem vaid, et summutit vaja, võid ka minukäest allamineva summuti saada.
Aitäh pakkumas, aga ma parem valin selle korstna. Saab uue asja, on pikem ja vb ka vaiksem ja kuidagi meeldib ka rohkem....ei tahmata roolivarrast ka täis.

Aga selline küsimus ka. Masinal ei ole küljes seda keskmist haakelatti(selgroogu). See keere oli nii kulunud, et jooksis ise pikaks ja ei hoidnud enam. Kas oleks põhjendatud selle asemel kasutada üldse hüdrosilindrit. Hea mugav pikkust reguleerida ja nt kühvel, lumetera küljes, siis saab seda kallutada jne.
(17-02-2010, 20:32 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]Aga selline küsimus ka. Masinal ei ole küljes seda keskmist haakelatti(selgroogu). See keere oli nii kulunud, et jooksis ise pikaks ja ei hoidnud enam. Kas oleks põhjendatud selle asemel kasutada üldse hüdrosilindrit. Hea mugav pikkust reguleerida ja nt kühvel, lumetera küljes, siis saab seda kallutada jne.


Silindriga pead sa arvestama, et vajad "põlvega" hüdrovoolikut või siis täis otsa. St voolik peab jooksma silindriga paraleelselt mitte risti. Murrab muidu palju....

Üldjuhul kui sa palju seda tõmmitsat ei kasuta aitab ka keevitus.
Nimelt keerad selle otsa poldi tõmmitsa torusse ja keevitad toru pealt selle kohapealt kus keere on paar ringi peale. Metall tõmbab kokku ning keere jälle toimib mingi punktini. Endal kunagi tegin kiirremonti niimoodi, kui poest polnud seda tõmmitsat saada.

Silindri kohapealt. Rootorniiduki silinder (ümarik, uuem rootor) sobib sinna ideaalselt. Rusil on mul endal kopa jaoks ka samasugune kunni omast tehtud. (mõõdud peavad paigas olema.)
Unimüts - kas oskad ka näiteks hüdrorooli ehituse kohta midagi rääkida? milline see "rooli jagaja" peab välja nägema ja kust saab õli väljundi võtta? Ja tähtis on, et hüdrol ikka üks vaba väljund alles jääks lumetera jms jaoks. Ja kas üldse tasub ära selline ehitus? Võibolla talvel -15c jääb rool liiga kangeks?

Aitäh
(03-03-2010, 22:16 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]Unimüts - kas oskad ka näiteks hüdrorooli ehituse kohta midagi rääkida? milline see "rooli jagaja" peab välja nägema ja kust saab õli väljundi võtta? Ja tähtis on, et hüdrol ikka üks vaba väljund alles jääks lumetera jms jaoks. Ja kas üldse tasub ära selline ehitus? Võibolla talvel -15c jääb rool liiga kangeks?

Aitäh


Lahendusi on jubva siin samas foorumis öeldud. Ütleme nii, et otsid endale terve hüdrorooli komplekti E niiduki pealt. Koos pumba, silindri ja kõige muuga.

Teine variant, et oled rikkur ja ostad t30-a80 omad.

rooli jäikus oleneb täitsa mis õli kasutad. Looligine, et suure säärega silinder on aeglasem, kuid mitte töövõimetu.