Belarus kleeps on tõesti T-40-le peale kleebitud. Muidu ju ikka tavaline 40. Ainult soomlased on omakäelise ja isevalmistatud tuuningu teinud. Junkkari (vms.) kabiin ja eks kapott ning peenemad vidinad ole ka nende toodang. Ilmselt mingi idioot lihtsalt kleepis kleepsu valele kapotile
(18-02-2010, 16:35 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Belarus kleeps on tõesti T-40-le peale kleebitud. Muidu ju ikka tavaline 40. Ainult soomlased on omakäelise ja isevalmistatud tuuningu teinud. Junkkari (vms.) kabiin ja eks kapott ning peenemad vidinad ole ka nende toodang. Ilmselt mingi idioot lihtsalt kleepis kleepsu valele kapotile
Ei maksa kohe asja eest-teist taga kedagi idioodiks sõimama hakata. Ehkki aimasin, et asi enam-vähem niimoodi on, konsulteerisin enne siin sõna võtmist siiski igaks juhuks enda Soome tuttavaga ja sain sellise vastuse:
No tere tere!
Rasketehnika link ütleb, et on müüdud ja ei näita pilti, aga kui oli tegu sellisega /
vt. lisatud pilti!/,
siis on seletus see, et siin müüdi kõik nõukogude traktorid Belarussi nimega, mudelid mõtles soome maaletooja ise välja, näiteks T-40AM:ist sai Belarus Progress 425.
Kirjutame jällegi,
jap , just selline oligi 425 ja kleepekas ka samasugune.
1970 aastatel müüs "Belaruss" maailmas üsna edukalt ja isegi USA-s. Tol ajal teised traktoritootjad nõudsid oma tehnika kasutamisel kindlate õlitehaste kindlaid marke, Belarussi tehasel oli ükskõik, mis õli, garantii ja hooldus oli ikka kindlustatud. Ja kuna "Belaruss" oli maailmas natukene tuntud kaubamärk, hakkas Zojuzimport seda silti ka teistele eksportkaupadele kleepima: T-25, T-150K, 2PTS-4, ROU-6 jne.