automoto.ee foorumid

Täisversioon: Huvitav Belarus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.rasketehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=691672

Milline huvitav belarus , mootor tundub olevat 40 oma=? Ausaltöeldes poelgi sellist varem näinud ja kas aastaarv 1984 on ka 6ige? Kuidagi liiga moderne näeb selle aja toodangu kohta välja.?
Belarus kleeps on tõesti T-40-le peale kleebitud. Muidu ju ikka tavaline 40. Ainult soomlased on omakäelise ja isevalmistatud tuuningu teinud. Junkkari (vms.) kabiin ja eks kapott ning peenemad vidinad ole ka nende toodang. Ilmselt mingi idioot lihtsalt kleepis kleepsu valele kapotileBig Grin
(18-02-2010, 16:35 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Belarus kleeps on tõesti T-40-le peale kleebitud. Muidu ju ikka tavaline 40. Ainult soomlased on omakäelise ja isevalmistatud tuuningu teinud. Junkkari (vms.) kabiin ja eks kapott ning peenemad vidinad ole ka nende toodang. Ilmselt mingi idioot lihtsalt kleepis kleepsu valele kapotileBig Grin
Ei maksa kohe asja eest-teist taga kedagi idioodiks sõimama hakata. Ehkki aimasin, et asi enam-vähem niimoodi on, konsulteerisin enne siin sõna võtmist siiski igaks juhuks enda Soome tuttavaga ja sain sellise vastuse:

No tere tere!

Rasketehnika link ütleb, et on müüdud ja ei näita pilti, aga kui oli tegu sellisega
/vt. lisatud pilti!/, siis on seletus see, et siin müüdi kõik nõukogude traktorid Belarussi nimega, mudelid mõtles soome maaletooja ise välja, näiteks T-40AM:ist sai Belarus Progress 425.

Kirjutame jällegi,
jap , just selline oligi 425 ja kleepekas ka samasugune.
1970 aastatel müüs "Belaruss" maailmas üsna edukalt ja isegi USA-s. Tol ajal teised traktoritootjad nõudsid oma tehnika kasutamisel kindlate õlitehaste kindlaid marke, Belarussi tehasel oli ükskõik, mis õli, garantii ja hooldus oli ikka kindlustatud. Ja kuna "Belaruss" oli maailmas natukene tuntud kaubamärk, hakkas Zojuzimport seda silti ka teistele eksportkaupadele kleepima: T-25, T-150K, 2PTS-4, ROU-6 jne.