automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: Avia k2ivitamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oman Avia a 21 . Asi on selles et vahest k2ivitub poolest p66rdest nagu 6ige auto ikka . Ja vahest ei k2ivitu yldse .
Eelsyyte m2rgist ei saa yldse aru millal peab starterit andma millal mitte .
KAs keegi oskab 6elda milles asi saab olla . M6ned korrad olen natuke eetrit pannud ja k2ivitub laksust aga tahaks teada kuidas on 6igesti eelsyytega k2ivitumine Smile
Oleks hea kui oskab keegi n6u anda Smile
Eelsüüteküünlad pane tööle nn nupuga,seal need releed ja süüteluku kontaktplaat väga viletsa töökindlusega.Kui läheb tööle ilma eetrita,siis mootor heas korras.
(01-03-2010, 20:12 PM)ahtos Kirjutas: [ -> ]Eelsüüteküünlad pane tööle nn nupuga,seal need releed ja süüteluku kontaktplaat väga viletsa töökindlusega.Kui läheb tööle ilma eetrita,siis mootor heas korras.

T2nud , tal yks eelsyytekyynal mis sisselaske kolektori juures . Nuppu tal eraldi pole kahjuks , v6tit tuleb hoida esimeses astmes siis ta nagu paneb kyynla t66le ja nagu vahest ei pane ka Smile
(01-03-2010, 18:59 PM)hanter23 Kirjutas: [ -> ]M6ned korrad olen natuke eetrit pannud ja k2ivitub laksust aga tahaks teada kuidas on 6igesti eelsyytega k2ivitumine Smile

Kui mõistusega kasutada, siis pole eetrit sugugi vaja niiväga karta. Näiteks osadel vanadel mersu bussidel on kohe originaalis küljes eetritopsik käsipumbaga, kust läheb peenike voolik sisselaskesse.
Point on selles, et eetrit ei tohi lasta liiga palju, siis pole hullu miskit.