automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimusi DT 14/DT 20 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis on pildil valesti?
Igatahes gaasihoob ei liigu, sest ühelt poolt takistab paaki toetav profiil ja teiselt poolt õhutoru -see jääb ette gaasi lisamisele.
Õhutoru kõrgemale tõsta justkui ei saaks, sest õhupuhasti väljundtoru kaldenurk ei oleks siis õige.

[Pilt: 14433081a9ad31_l.jpg]

Sama koht teiselt poolt:

[Pilt: 144330831486c2_l.jpg]

Ja vaade kaugemalt:

[Pilt: 1443308555d30d_l.jpg]
See hoob peab olema otsaga allapoole.
(15-03-2010, 15:32 PM)uko Kirjutas: [ -> ]See hoob peab olema otsaga allapoole.

Võlli otstes on sälk kiilu jaoks (pildid), see määrab justkui hoova asendi? Kas saab teisiti panna? Või on vale võll?
Ainus loogiline lahendus oleks vast tõesti võll ümber pöörata, so siis oleksid mõlemad vardad suunaga allapoole.
See teine on niikuis peab,tee võllile uus soon.
(16-03-2010, 08:00 AM)uko Kirjutas: [ -> ]See teine on niikuis peab,tee võllile uus soon.

Olgu, pumbapoolne hoob on õiget pidi, teine peab olema otsaga alla. See tähendab, et võll on vale?!
Kas keegi, kellel on sama masin, võiks vaadata, kuidas see olema peab? Isegi pildi võiks teha...
[Pilt: 066345527004a0.jpg]
[Pilt: 066345529d8669.jpg]
[Pilt: 066345531c37dc.jpg]
kvaliteet on nagu ta on kui muidu näha küll kuidas peaks olema.
Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...
(17-03-2010, 09:58 AM)giordanobruno Kirjutas: [ -> ]Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...

Sul on mõlemad ühepikkused, teisel on allapoole hoob kaks korda lühem. Võibolla on lühemal hooval soon õiges kohas ja sinul on eelmine omanik isetegevust teinud.
(17-03-2010, 10:32 AM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(17-03-2010, 09:58 AM)giordanobruno Kirjutas: [ -> ]Tänud Maakas!
Teisel pool on hoob otsaga allapoole siis. Ei saa küll aru, kuidas on juhtunud, et mu masinal on ülespoole ja kiilu soone järgi veel õigesti ka...

Sul on mõlemad ühepikkused, teisel on allapoole hoob kaks korda lühem. Võibolla on lühemal hooval soon õiges kohas ja sinul on eelmine omanik isetegevust teinud.

Maaka pildil pole aru saada, kas sisemisel poolel võllil üldse sälku on. Minu võllil on sälgud ühel pool, see tingib ka hoobade sellise asetuse. Võibolla ongi lühema hoova sälk teisel pool..? Mõistatus jääb... Mu traktor peaks olema DT-14A, st. käivitamine starteri ja bensiiniga.
Kõigepealt vaata pedaalijuurest, et kui pedaali vajutad siis kas ta tirib varrast või lükkab! Sest, et kui ütleme, et kui sul on õigesti need hoovad siis peaks gaasipedaal tõmbama varrast. kuid minu isendil pedaal lükkab varrast. Ehk on mõte arusaadavBig Grin
(17-03-2010, 22:56 PM)Maakas Kirjutas: [ -> ]Kõigepealt vaata pedaalijuurest, et kui pedaali vajutad siis kas ta tirib varrast või lükkab! Sest, et kui ütleme, et kui sul on õigesti need hoovad siis peaks gaasipedaal tõmbama varrast. kuid minu isendil pedaal lükkab varrast. Ehk on mõte arusaadavBig Grin

Mõte jõudis kohale küll. See asi hakkab natuke selgemaks saama. Mul nimelt DT14A ja gaasipedaali ei ole, ainult käsigaas. Seepärast ehk on ühepikkused hoovad. Muidugi saab vaadata kuidas rooli küljes olev käsihoob asub, kas tõmbab või lükkab. Hetkel olen suhteliselt kaugel traktorist, niiet kohe vaadata ei saagi. Aga abi oleks ka teisest DT14-st...
Grdbruno, kõigepealt vaata õhupuhastit- ajahammas on selle vast paigast nihutanud. Lase kinnitusvitsast lõdvaks ja tõsta-pööra nii et gaasihoob mahuks käima.
(25-03-2010, 11:59 AM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Grdbruno, kõigepealt vaata õhupuhastit- ajahammas on selle vast paigast nihutanud. Lase kinnitusvitsast lõdvaks ja tõsta-pööra nii et gaasihoob mahuks käima.

Tänud soovitamast. Tundub jah, et õhulõdvik segab hoova liikumist, hoob ise peaks õigetpidi olema. Õhupuhasti väljaviigu nurga järgi jälle ei saaks tõsta... Proovin igatahes.