automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kui palju on meie foorumis GAZ 69 ja GAZ 69A omanikke?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kui palju on meie foorumis GAZ 69 ja GAZ 69A omanikke?


GAZ 69 `65 (auto nr. 39 ZGH)
kere nr: 247 069
värv: roheline
(15-03-2010, 21:53 PM)Marty Kirjutas: [ -> ]Kui palju on meie foorumis GAZ 69 ja GAZ 69A omanikke?

Miks sa karjud, asi pole ju ometi nii hull?
GAZ 69 `68 (auto nr. 26 ZGC)
kere nr: ...
värv: beeþ
Pildid GAZ69

ei karjunudBig Grin ...see pealkiri teeb mulle suur ilus pealkiri

(16-03-2010, 01:06 AM)Tom Kirjutas: [ -> ]
(15-03-2010, 21:53 PM)Marty Kirjutas: [ -> ]Kui palju on meie foorumis GAZ 69 ja GAZ 69A omanikke?

Miks sa karjud, asi pole ju ometi nii hull?
Tere!

GAZ 69A,1971 (auto nr. 72 ZJR)
kere nr:578
värv: roheline
(21-03-2010, 14:06 PM)ostap Kirjutas: [ -> ]Tere.
Oman ka ühte (beeð) http://static2.album.ee/files/898/77/ori...5_aJjM.jpg

Juhiukse oled ise ümber ehitanud?
Ka minul on olemas 69A. Hetkel restaureerimine käsil.
Gaz-69, 1954.

[Pilt: voikas.jpg]

A.
-On ka minu õue peal taolised romud olemas, teisest, neljaukselisest , pilti hetkel pole.[attachment=32971]
Minul 2x69A
gaz 69a
15 zgx
roheline
numbrit ei viitsi vaatama minna Big Grin
tere,olemas 69 ja 69.a samuti 469 ja 452,samas otsin 69-le pisiremonti vajavat keret.vastu pakkuda 69a rem vajav kere.

sain 69 kere,aga 69a rem vajav kere on üleliigne-saadaval.
Ma ei tea,kas võin ikka ennast 69 omanikuks pidada. Sest et sellest autust palju enam alles pole...


http://static3.nagi.ee/i/p/773/95/1934895790e9ba_l.jpg


http://static3.nagi.ee/i/p/773/95/193489597ae901_l.jpg


Pildid tehtud 1999 aastal.
Tervitus kõigile Gaz 69 omanikele! Kuna teema vana ja mujale postitada ka ei ole paslik, siis võtan mütsi kätte ja palun siin alandlikult natuke abi. Kas leiduks Tallinnas/Harjumaal Gaz 69 omaniku, kes laseks umbes 5 minutiks auto kallale kiibitsema? Probleem selles, et oleks vaja teha pukseerimiseks jäik kolmnurk, kuid see eeldaks natukene mõõtmistööd. Kõlbaks ka mingi jäänus, millel esisild all, et vedrude vahed ja muud asjad mõõdistada. Oleksin ääretult tänulik!!
(31-10-2017, 23:47 PM)Külahull Kirjutas: [ -> ]Probleem selles, et oleks vaja teha pukseerimiseks jäik kolmnurk, kuid see eeldaks natukene mõõtmistööd. 

Kas lisaprobleem selles, et esistanget pole pukseeritaval enam küljes? 
Häid mõtteid muidu siin http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=34102
Esistange on küljes, kuid kihvade külge ei saa seda lõtkuvabalt kinnitada. Lühikese maa elaks üle, kuid mul vähe pikem sõit ja tahaks ka sõita vähe kindlamini (tean-tean pukseerimiskiirusest), seega oleks valutum ja kindlam ehitada esivedru kinnitustesse.
Rendi konn.
(01-11-2017, 12:09 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Rendi konn.

Oskad äkki soovitada, et milline konna rentiv eraisik/firma rendib ka väljapoole meie suurt, ühtset ja sõbraliku Eu peret minemiseks? Selleks, et üle piiri saada on vaja kas notariaalset lepingut või registreerimistunnistusele kasutajaks märkimist. Mõlemad tegevused on arvestatav ajakulu. Lisaks mina kui rentnik eeldan, et seade on täielikul kasutuskõlblik, näiteks rattalaagri vms purunemisel, kes hakkab päästeoperatsiooni korraldama viisatsooni, näiteks mingi 500km piirist, lisaks ma eeldan siis, et kompenseeritaks minu sellele kammajaale kuluv aeg. Ütleme nii, et ükski täie aruga isik ei rendi konna üle piiri minemiseks, lisaks see risk ja muud asjad kokku läheks nii kalliks, et saaksin ise konna osta, millel ei näe mõtet.
Olen enda jaoks leidnud, et kõige ratsionaalsem oleks kolmnurk, seega palun veel, et ehk keegi laseks natukseseks ajaks mõõdulindi ja nihikuga mind oma Gaz 69 kallale. Aitäh!
Seda infot esmases küsimuses polnud. Vastus ammendav.
Lehti: 1 2