automoto.ee foorumid

Täisversioon: Treipink SV18R
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Sooviksin saada infot/abi targematelt foorumi inimestelt.
Nimelt siis soetasin juba möödunud sügisel endale siis treipingi (TOS) SV18R
Niipalju lisaks, et masin oli kasutusel viimase päevani, mil ta vooluvõrgust lahti ühendati, remonttöödeks Marati tehases.

Võtsin ennast alles nüüd kokku ning ühendasin ta siis vooluvõrku ära, et vaikselt vaadata, mis ja kuidas toimib.
Infoks veel, et olen küllaltki võhik treipingi kohapealt, kuid huvi on suur, mis ongi minuarvates peamine.

Proovisin siis käeparast detalli hakata treima, kuid minu üllatuseks hakkas mingi aja pärast padruni võlli otsast (mitte padruni juurest vaid teisest otsast) õli mehiselt välja ajama. Jätsin masina seisma ja hakkasin siis jälgi ajama, et kuskohast seda siis välja pressib. Keerasin seal võlli ees oleva kaane maha, et äkki on mõni tihend üles ütelnud, kuid polnud seal tihendist haisugi (võiolla ei peagi olema) igatahes panen ka pildid ülesse siis on paremini näha mida ma täpselt mõtlen.

Seoses siis selle lekkega tekkis mõte, et peaks kogu pingi üle käima või mingit sorti hoolduse tegema (õli tasemed, lõtkud jms)

Kas on kellelgi kokkupuuteid taolise pingiga või oskab keegi juhatada kuskohast ma võiksin leida juhendit antud isendile?

Pildid siis (soovikorral saab ka suurendada):

See on siis see kokht kus kohast hakkas õli lekkima, kaan on juba eemaldatud
[Pilt: picture002mky.th.jpg]

Pingist endast ka pilte:
[Pilt: picture004o.th.jpg]

[Pilt: picture001z.th.jpg]

[Pilt: picture006hz.th.jpg]

[Pilt: picture007xq.th.jpg]

Siin kohas on veel mul üks küsimus, nagu pildipeal võib näha on veorihma paigatud, minujaoks üsnagi robustselt, kas on mõni firma kes suudaks järgi teha seda rihma, et asendada vana uuega?
[Pilt: picture008u.th.jpg]


Tänan ette ära neid kes viitsivad mind natukene aidata, kuna nagu ennist mainisin pole mul treipinkidega kogemusi kuid huvi nende vastu on suur.

Tervitades
Martin
Tere
Esimene kõige lihtsam põhjus,külm ruum,vale viskoossusega õli.Võimalik et õli tagasijooksu kanal umbes.Kui õli pealetulek on reguleeritav,siis regullerida väiksemaks.
Kui asute Tartu kandis võin tulla appi.

Treimine ja turbo remont
Tel.56565512
Ruumi temperatuur on 15-20 kraadi ümbruses, arvan et see pole probleemiks, õli viskoosus on mulle teadmata kuna midagi ise sisse pole valanud.
Pole veel julgenud väga rohkem lammutada et leida kas tagasijooksu kanal on umbes või mitte.
Seal võllil on otsas "survelaager" vabandan vale termini pärast, mille pingutus mutrit on ka pildilt näha. Minu loogika ütleb et seal peaks nagu mingit moodi simmerling olema mis takistab õli välja voolmaist. Kuid samas miks peaks olema kellelgi vajadus eelnevalt töötanud pingil seal midagi ümber muuta.

Asun muidu Tallinnas täpsemalt Viimsis, oleksin muidugi ülimalt tänulik kui keegi asjalik mees pingi üle vaataks.

Igaljuhul ootan, järsku turgatab kellelgi veel midagi pähe


Martin