Huvitav see on eelkõige sellepärast, et mina koos mõne teise tuttavaga ei ole suutnud aru saada, mis auto see üldse on))
http://www.auto24.ee/used/678590
Samas aga on päris ilus ja stiilne, mis seal salata - minule meeldib.
Musta numbri ilmselt aga ei saa
Mida olen mina tuvastanud:
- kojameeste ajam on ilmselt UAZ-469
- pensupaak ei ole 63 oma
- käivitusvända kronstein puudu
- tagumised poritiivad puudu
- kast on omaloominguline
- pirka päritolu on ilmselt ka GAZ-69
Aga siiski, on väga ilus auto minu arust, endale täitsa meeldib))
Mis on arvamused?
See GAZ on päris kaua aega juba müügis olnud. Pirka jah, nähtavasti GAZ-69... GAZ-63 puhul on 500kg max kandevõime pisut imelik. Kast peaks olema aga originaalkast inimeste veoks. Üldsegi, ega see masin NZ'st ei saa pärit olla?
Tagumisi poritiibu GAZ-63'l pole olnudki, olid vaid lihtsad porilapakad. Bensupaak tundub küll 63 oma olema.
Esmamulje on nagu oleks dessantnike NZ laos seisnud masin.
Kahtlust äratavad valed kojamehed ja ka birkadele on värvi sattunud. Viimast võis sinna sattuda ka NZ laos, kui tehnikat kõrgetele ülemustele ettenäitamiseks putitati.
Lisapaak on oma, tagaporiplekid...võisid ka mitte olla. Ning vändakronsteini puudumine ei tohiks musta numbri saamist takistada.
Küsiks teadjamate käest veel esimese reg. numbri asukoha kohta.
Autol valed peeglid. Lp Valdo oskab ka kaitseraua kohta pajatada.
Vaatan ka et üks birka pandud tänapäevaste pop neetidega.
Isiklikult arvan, et see auto võib küll nõukogude armeest olla. Kuid igaüks kes on Nõukogude Armee NZ lao on näinud teab, et autod mis seal seisavad on pigem eranditult doonorid. Muide, näiteks, enamus GAZ-66 NZ laos olid ilma kastideta, kuna eeldati, et erikered võib mahakandmisele kuuluvatest autodest tõsta ümber. Arvan, et see on ka GAZ-63 puhul oli nii.
Oleks väga tänulik, kui keegi leiaks veel ühe sama konstruktsiooniga kasti, ükskõik mis auto peal.
Terv,.
D
Auto tundub tõesti nagu oleks just laost pärit. Kastis on veel kanderaamid, mingisugused sõjaväerohelised kotikesed ja militaarse väljanägemisega kastid.
Uksel ilutseb väga huvitav langevarju kujutis.
Aga üldiselt on nii, et numbrid on kuulutuses olemas. Tasuks ainult helistada ning auto ajalugu on kohe teada. Poleks vaja siin niisama spekuleerida.
Samasugune oli 67 a kasutusel Kuusiku lennuväljal vintsitrosside väljaveoks ja Raplas lõunal käimiseks. Külgported käisid maha istmeteks. Kasti tagumine luuk vist oli ühes tükis ja neid kattepresendi kaari polnud. Kolises hirmsasti see kastilogu. Samuti meeles, et tagumised rattad jooksid tüki laiemalt kui esimesed. Selle mootori ja radika vaheline lõdvik on ka vale.
helistasin - öeldi, et kast on uuestisündinud.
kojamehed on ka uazi omad. [/quote]
Kui siin kastide teema jutuks tuli, siis kas Eestis leidub kuskil originaalset kasti, mille pealt pädevat informatsiooni saaks?
(22-03-2010, 15:24 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Kui siin kastide teema jutuks tuli, siis kas Eestis leidub kuskil originaalset kasti, mille pealt pädevat informatsiooni saaks?
Lätis Uzvara muuseumis Bauska taga on 1950ndate alguse 51sid 2 tükki, NZst pärit. Minu meelest on 63 kast suluste ja raudosade osas varase 51 kast, millel lihtsalt kõrgemad ported.
Olen Uzvara varased 51-d mõlemad mingil tasemel üle pildistanud, aga alati saab seal kohapeal neid pilte veel teha.
Valdo - kuidas see 63 tundub originaalsuse poolest?