automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa 356 ja 354 detailide omavaheline vahetatavus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tekkis selline küsimus, et kas Jawa 356 ja 354 detailid, eelkõige plekid nagu paak, küljekarbid, poritiivad jne on 1:1 omavahel vahetatavad või mitte? Kas raamidel on mingeid erinevusi?
Esimene suurem vahe on see, et mudel 356 on 175cc ja 354 350cc, seega on raam, küljeplekid, porilauad ja ka paak erinevad!
Unicman, kas rattad on 356-el samad CZ-i (175, 175cm3) omadega või ei? Lihtsalt silmaringi laiendamiseks sooviksin teada.Smile
Seda ma tean väga hästi, et 356 175cc on. Aga kuna ma ühtegi 356 -te oma silmaga näinud ei ole ja piltide järgi paistab ta 353 ja 354 mudelitega vägagi sarnane olevat siis tekkis ka selline rumal küsimus. 353 ja 354 on ka erinevate mootoritega kuid (minu teada???) omavahel vahetatavate plekkidega.

356 raam on siis väiksemate mõõtudega ja erinevate poldiaukudega?
To: gruppen

Veljed peaks samad olema, olen küll kohanud 356-tel keskelt värvitud velgi kuldsete triipudega, aga mõõdud on samad!

To: jawa354

Jah, raamil mootorikinnitused teised, teisi mõõte pole otseselt võrrelnud.
Ok, mootori kinnituste osas on erinevus täiesti loogiline. Jalatugedega ilmselt sama lugu. Need pidid isegi 559 ja 360 omavahel erinema.

Praegusel juhul huvitavad aga rohkem plekid. Eriti paak ja küljekarbid. et kas need erinevad kuidagi üksteisest kuju, kinnitusaukude asukohtade vms poolest või on ühesugused ja omavahel vahetatavad?
Unicman, tänud!

(25-03-2010, 16:50 PM)jawa354 Kirjutas: [ -> ]353 ja 354 on ka erinevate mootoritega kuid (minu teada???) omavahel vahetatavate plekkidega.

353 ja 354 plekid on omavahel vahetatavad, kuigi väikeste erisustega.
Nimelt on 354 paremal küljeplekil sees avavus külgkorvi kinnituse jaoks mida 353 paremal plekil pole. Samuti on plekkide allservadesse sisselöödud masina kubatuur (sest mudel see ju ei oleCool ), 353-l on seal 250 ja 354-l 350. Kuju ja kinnitused on samad. Külgkorvita masinal pole sestap suurt vahet kumma mudeli plekid küljes on. Hilisemal 354-jal on muidugi sadulalukustuse jaoks kah suurem ava.

Ja jalaraua torude pikkused on küll 559-l ja 360-l erinevad. Küljekarpide põhjad on samad ma usun nii 353-l kui 356-l kui ka 354-l. AGA! siin tekib see küsimus nüüd, et mis mudelile pandi küljekarpe mille lukustus on nupuga ja millele karpe mille lukustus on snepperlukuga? Üldiselt usun, et 353-dele pandi peale ainult nuppudega karpe ja 354-dele võtmega lukkudega karpe. Vähemalt senini ei ole ma muudmoodi Eestis näinud. 356-l peaks olema vist nuppudega karp selle põhjal. Ehk oskab ka selle kohta ksf! Unicman või siis ksf! Aspelund midagi öelda.
Kui ausalt ütlen, siis ei ole neid nuppude ja lukkude asju eriti uurinud, olen kohanud erinevaid mudeleid nii ja naapidi karpidega, kirjanduses on ka erinevaid variante läbi käinud...
Unicman, mainisid eespool, et paagid on ka erinevad. Milles see erinevused täpsemalt seiseb?
ega seal suurt erinevust ei ole, oleneb aastaarvust - kas ampermeeter paagil või ei. Uuematel paakidel veel embleemi erinevus - 175-sel on CZ märk keskel, 354-l ümmargune ring
(26-03-2010, 15:47 PM)unicman Kirjutas: [ -> ]ega seal suurt erinevust ei ole, oleneb aastaarvust - kas ampermeeter paagil või ei. Uuematel paakidel veel embleemi erinevus - 175-sel on CZ märk keskel, 354-l ümmargune ring

On suurem erinevus ka, 175- se paak on väiksem ja allosas puuduvad sügavad sisselõiked süütepoolidele. Osadel 175-este paakidel puudub ka paagi peal keskel olev paari cm laiune kõrgendus.
Urmasel õigus, pole ise otseselt kahte paaki kõrvuti pannud ja võrrelnud...