automoto.ee foorumid

Täisversioon: Piduriketaste treimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
mistahes sõiduautol on tagumised kettad nurisünnitis.
kähkusõitmise masinad ja jõhkraid koormaid vedavad isendid on teine teema.
trummel teeb sama töö nurisemata ära ja kordades pikema vahetusvälbaga.
aga no eks jupimüüjad ja lukksepad tahavad ka palka saada.

treimisega oma sama asi. kui paksust piisab, siis loomulikult tasub treida.
aga jupimüüja ja lukksepp teevad valju kisa seepeale.
Nii arvad Sina. Mina näiteks vastan, et trumlid on kenad ainult auto esimesele kasutajale, edasi on üks rist ja viletsus.

Tahad Sa ehk rääkida ka sellest, et pea kulumispiirini kulunud trumlisse uute klotside panekul tuleb näputööd teha, et saada mingigi pidamine. Või et labane mansetileke tähendab kogu trumlisisu (ja sitemal juhul ka uue trumli) hankimist. Rääkimata sellest, et trumli külge külmunud piduriklotse mõnel autol ilma kuumutamata lahti ei saagi...

Samas on meil õnneks valikut ja kellele ei meeldi tagumised ketaspidurid, need ei pea ju sääraseid sõidukeid ostma. Toungue
(17-10-2018, 07:17 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Probleem on selline enamustel naistel,et ristmikule lähenedes hakatakse sõitma nii nagu sõiduõpetaja õpetas,tipitakse varakult ja pidurdatakse käiguga,mis pole muidugi vale,kuid tagapiduritele mõjub laastavalt.


Mis sa neist naistest nii väga vihkad?
Minuarust nad on asendamatud ja elu ilma nendeta oleks täiesti mõttetu jura. (Ok, omasooiharajate maailma ma ei mõista)

Mootoriga pidurdamine võrdub ju sama, kui üldse pidurit mitte kasutada; kuidas see "laastavalt" peaks mõjuma?
Mul auto seisab 6 kuud garaažis ja siis mõjub samamoodi laastavalt we? 
Keegi ei kasuta pidurit...

Autofoorumiga on  siiski tegu ja ole hea, korrigeeri oma trahvotagajõimekaruõlut seisukohti.
Kui ta sul 6 kuud õues seisaks, siis peale seda võiksid kettad küll kohe minema visata.
(18-10-2018, 12:41 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Kui ta sul 6 kuud õues seisaks, siis peale seda võiksid kettad küll kohe minema visata.

JAMA! Ei juhtu elusa kettaga midagi selle ajaga. Aga kui ketas on juba katkus, siis seismine muidugi vormistab kiiremini ära. Eriti jahutusega ketta, milles ribimõrad.
(18-10-2018, 12:41 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Kui ta sul 6 kuud õues seisaks, siis peale seda võiksid kettad küll kohe minema visata.

Valeinfo ehk hämamine.
Mis krt selle kettaga peaks juhtuma kui ta 6 kuud õues on? Kui ta sul juba nagu ussipuru ja mõrasid jamasid täis,siis peaks ta nii ehk naa välja juba vahetama.  Ja klotsid jäävad ka ketta külge kinni piuksuga kui ikka kässar hoolsalt peal on ja auto pikemalt seisab. 3 sel buumeril peale talve lumehanges(proua oli ka viimaselt sõidult tulles kässari peale venitanud),sai klotsid kettalt kätte juppidena ainult. Kettad muidugi ei olnud ka teab mis head enam. Vähemalt sai uus omanik omale vileuute ketaste/klotsidega buumeri Big Grin
(18-10-2018, 12:37 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(17-10-2018, 07:17 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Probleem on selline enamustel naistel,et ristmikule lähenedes hakatakse sõitma nii nagu sõiduõpetaja õpetas,tipitakse varakult ja pidurdatakse käiguga,mis pole muidugi vale,kuid tagapiduritele mõjub laastavalt.


Mis sa neist naistest nii väga vihkad?
Minuarust nad on asendamatud ja elu ilma nendeta oleks täiesti mõttetu jura. (Ok, omasooiharajate maailma ma ei mõista)

Mootoriga pidurdamine võrdub ju sama, kui üldse pidurit mitte kasutada; kuidas see "laastavalt" peaks mõjuma?
Mul auto seisab 6 kuud garaažis ja siis mõjub samamoodi laastavalt we? 
Keegi ei kasuta pidurit...

Autofoorumiga on  siiski tegu ja ole hea, korrigeeri oma trahvotagajõimekaruõlut seisukohti.

Kuidas ta siis sama võrdub? Kui auto garaažis seisab, ei uju kõik piduridetailid soola ja liiva segu sees ju. Talvel ringi sõites aga just see juhtub ketaspiduriga. Ökosõit pole halb asi, aga aegajalt on vaja ikka piduriseljas korralikult elada ka. Liiguvad kolvid ja püsivad kettad haljana.

Mul on mitmel autol juhtunud, et käsipidur jääb talvel peale. Omasin lolli kommet alati käik sisse panna ja käsipidurit rakendasin ainult kallakul. Nüüd kasutan pidevalt ja null probleemi.
Ketta ja klotsimaterjali on väga erinevaid. Kunagi omasin audi 80 B4, millel olid Saksast tuues 4 x uued suportid, kettad , klotsid. Paar esimest aastat ei teadnud midagi piduritest, aga siis vahetasin töökohta ja tööl olles  auto seisis alati ca 2 nädalat. Selle kahenädalase seismisega jäid esipidurite klotsid ketta külge kinni, lahti  tulid väga kõva pauguga. Peale klotside vahetust läks asi paremaks(uus klots, vana ketas), aga päris ära ei kadunud, kolvid,liugurid ja klotsid liikusid vabalt. Hilisemate autodega seda jama ei ole esinenud.
Sain lõpuks targaks. Mõtlen ja mõtlen, et miks mõned autod (loe: juhid) teisel hästi pepus sõidavad ja poole sellest ajast piduritulesid põletavad - piduri kettaid puhastavad. Neile vist on juhtunud väga pasast materjalist kettad.
(18-10-2018, 20:26 PM)metsakohin Kirjutas: [ -> ]Sain lõpuks targaks. Mõtlen ja mõtlen, et miks mõned autod (loe: juhid) teisel hästi pepus sõidavad ja poole sellest ajast piduritulesid põletavad - piduri kettaid puhastavad. Neile vist on juhtunud väga pasast materjalist kettad.

Just nii,siis ei pea hiljem treima!
Ei ole kümmet aastatki mööda läinud ja mulgi aeg jõudnud kätte, kus kettaid vaja treida.  Big Grin

Nimelt noorhobikal, millel on tehasest kahekohalise summa väärtuses kettaid all, tahab just neid "kolmekohalisi" saada. Aga kuna tehas sellele mudelile neid ei tee, siis peab mõne muu kallima margi ketastest ümber tegema. 
Ehk - kettad on olemas, uued, aga keskauku oleks vaja paar mm suuremaks treida. Muu jääb kõik sama. 

Kas keegi teab pealinnas soovitada mõnd elusat treilalit, keda selline ülesande püstitus jalust maha ei rabaks?
Romio CNC EST velgede keskavasid ja augu valemeid muudab.
Teemasse:on suurendatud keskava ja muudetud poldi valemit Zimmermanni 395mm kettal.Väidetavalt suuremat malmist ei toodeta.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8