automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pannonia sunnik ei taha kuumalt töötada
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, mul on Pannonia T 5. Kuid see sunnik ei taha kuumalt töötada. Käima läheb külmalt vändast nagu paugupill. Vahetasin ära kõik süütesüsteemi osad, ostsin õige hõõgumisastmega küünla. Muidu kuumalt säde on ja bensu saab ka peale. Seisma jääb nii, et tuurid lähevad kõrgele ja siis nagu bens oleks otsas, aga tuuride kõrgele minekut saab vältida nii, et mootorile lased koormuse taha. Siis kuumalt lükka end või puru aga käima ei lähe, vändast rääkimata. Jahtub maha, saab jälle tiirutada. Kui viga ongi karpas, siis mis kuuma seal halba saab teha?Sad

Metslane

Kuum saab seal niipalju halba teha, et bensiin läheb lihtsalt karburaatoris keema ja aurustub ära.
Kas see siis võib põhjus olla, sest see vist sobiks, kas kellelgi on veel nii juhtunud?:???
Kui keegi juhtub seda enam kunagi lugema, siis viga on käes.
Kolb oli kunagi kinni kiilunud ja ilmselt valu silindri külge jätnud, nüüd tuleb happega ära pesta. Muidu, kui kuumaks läks, paisus ja hõõrdumine suurenes, siis läks nii kuumaks ka karbuss, et bensiin aurustus ära.
Ootan kevadet, et saaks asja korda teha...Smile
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: heilo
Tere, mul on Pannonia T 5. Kuid see sunnik ei taha kuumalt töötada... Vahetasin ära kõik süütesüsteemi osad...(

Aga mispärast Sa sellise probleemi puhul süütesüsteemi vahetama hakkasid?
Mulle oli räägitud, et nt kuumalt ei ole magneeto magneetilised omadused enam nii tugevad ja ma lootsin, et viga on süütesüsteemis, sest mõistus oli otsas tol hetkel, ei teadnud, milles asi on.
Arvasin ka nii palju, et kui küünla hõõgumisaste pole täpne, siis sellest see jama ongi, ei aidanud ka originaalse hõõgumisastmega küünla peale panemine. Vähemalt on ta nüüd olemas :bounce

tzikel

mul on sõbral panniga sama viga,arvame et saab palju kätte
Võtsin silindri maha ja kuna tegelen sellise operatsiooniga esimest korda, siis tahan küsida, et mille järgi kindlaks teha, kas silinder oleks vaja happega ära pesta?
Kunagi, kui mootorrattas sai toodud, siis oli kolb kinni kiilunud.
Igal juhul mootorratas ei tööta, sest ta kuumeneb üle. Samas kas selline ülekuumenemine võib olla ka tingitud silindri jahutusribide ebaeffektiivsest tööst, sest silindrit maha võttes oli näha, et ligipääsmatutes kohtades oli päris paks porikiht?
Kui te oskaksite silma järgi ära öelda, kas oleks vaja happega pesta, siis ma panen siia pildi silindri siseseinast üles.

kui silindri küljes näed heledamat alumiiniumiosa, siis oleks vaja see likvideerida, muidu hakkab selle koha pealt uuesti napsama.
Mul juhtus selliseid asju varem kui kasutasin madala oktaanarvuga bensiini. 95 ei ole enam keema läinud, põleb korralikult ja samuti ei tekita silindri seintele hõõgsüüdet tekitavaid tükikesi, mida peaks pesema. Õige reguleeringu ja hea bensiini korral on muidugi Pannoniad ennegi üle kuumenenud, sest jahutusribid on kehvad ja tegemist on tavalise liiklusvahendiga, mitte ringrajariistaga. Sestap ostke korralikku bensiini ja keerake mõõdukamalt rulli. Jawadega pole mõtet kiiruses ja jõus võistelda, pigem rõhuda Pannoniale omasele kelmikale tagatulele.
kondeka kohapealt niipalju, et jõle kalliks on läinud... läksin pannile kondekat ostma, 75 küsiti tutika eest...

maamees

heilo Kirjutas:Tere, mul on Pannonia T 5. Kuid see sunnik ei taha kuumalt töötada. Käima läheb külmalt vändast nagu paugupill. Vahetasin ära kõik süütesüsteemi osad, ostsin õige hõõgumisastmega küünla. Muidu kuumalt säde on ja bensu saab ka peale. Seisma jääb nii, et tuurid lähevad kõrgele ja siis nagu bens oleks otsas, aga tuuride kõrgele minekut saab vältida nii, et mootorile lased koormuse taha. Siis kuumalt lükka end või puru aga käima ei lähe, vändast rääkimata. Jahtub maha, saab jälle tiirutada. Kui viga ongi karpas, siis mis kuuma seal halba saab teha?Sad
Mul on sama jama, ma juba loobunud lükkamast, suvel eriti nõme lähed bensakast läbi ostad midagi, tuled välja, kõik vahivad, et äge vana tsikkel ja hakkad käivitama ja rsk ei lähe, lükates ka ei lähe alati. Tuleb üks suits teha ja jälle kõik korras. Paar korda kakkusin küünla maha, puhastasin ära ja jälle käivitus. Isa rääkis, et see ongi mingi jama pannil siis kui pikka maad sõidad siis ka on juhtund nii, et jookseb nagu kinni kuumusest.