automoto.ee foorumid

Täisversioon: IZ Planeta tühikäik külmalt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas oskab keegi soovitada, mida võiks teha kui külma mootoriga toorega käivitades ei jää tsikkel kauaks tööle - pöörded kukuvad vaikselt allapoole, kuni sureb täitsa välja paarikümne sekundi pärast.
Mootor peaks vist PL5 olema (pilt) ja karburaator K62D.

Tühikäik on reguleeritud siibri piirajast sooja mootoriga normaalseks, süüde on paigas, karburaator korralikult puhastatud. Soojast peast on kõik kõige paremas korras - tühikäik tiksub, külkaga 80km/h kättesaamine pole enam probleem (varem paigast süüte ja kulunud kontaktidega läks ca 65-70).

Tundub nagu segu rikastamine "toore abil" ei toimuks normaalselt. Käima saab igatahes külmalt toorega paremini, kui gaasiga mängides, samas pärast käima minekut hakkab mõne aja pärast nagu lämbuma - annad toorest veidi järgi - kukuvad pöörded alla ja sureb välja - iga natukese aja tagant peab gaasi korraks andma, et pöörded liiga alla ei vajuks. Kui toorest järgi ei anna, sureb ikka välja ja kui toorest järgi ei anna ja korra gaasi keerad, hakkab ka läkastama (ei oska seda spetsiifilist lurisevat "böööö" häält paremini kirjeldada Smile ).
(09-04-2010, 09:38 AM)rulli Kirjutas: [ -> ]Kas oskab keegi soovitada, mida võiks teha kui külma mootoriga toorega käivitades ei jää tsikkel kauaks tööle - pöörded kukuvad vaikselt allapoole, kuni sureb täitsa välja paarikümne sekundi pärast.
Mootor peaks vist PL5 olema (pilt) ja karburaator K62D.

Tühikäik on reguleeritud siibri piirajast sooja mootoriga normaalseks, süüde on paigas, karburaator korralikult puhastatud. Soojast peast on kõik kõige paremas korras - tühikäik tiksub, külkaga 80km/h kättesaamine pole enam probleem (varem paigast süüte ja kulunud kontaktidega läks ca 65-70).

Tundub nagu segu rikastamine "toore abil" ei toimuks normaalselt. Käima saab igatahes külmalt toorega paremini, kui gaasiga mängides, samas pärast käima minekut hakkab mõne aja pärast nagu lämbuma - annad toorest veidi järgi - kukuvad pöörded alla ja sureb välja - iga natukese aja tagant peab gaasi korraks andma, et pöörded liiga alla ei vajuks. Kui toorest järgi ei anna, sureb ikka välja ja kui toorest järgi ei anna ja korra gaasi keerad, hakkab ka läkastama (ei oska seda spetsiifilist lurisevat "böööö" häält paremini kirjeldada Smile ).

Mis värvi küünlad on? Äkki on segu juba liiga rikas?
vaatasin üle - kena kollakat liivakarva oli. ehk siis peaks selle järgi ok olema.
Proovi korra nii, et kui külmalt toorega käima oled pannud ning pöörete vajumisel gaasi juurde keerad kuid mootor niimoodi "böööö" teeb ja pöördeid hästi juurde ei vöta, pane sel hetkel vaba käsi (teine käsi ju hoiab tupikust pöördeid peal) korraks öhupuhasti öhuvötuava ette (korraks see tähendab mingi sekund kuni kaks). Kui siis pöörded ülesse viskab, saab liialt vähe kütet külmalt kätte: kas külmkäivitusdüüs liialt väike vöi puru kuskil traktis ees.
Peab ära mainima, et tegemist on parima karburaatoriga Vene rattal ja sobib ka lääne ratastele oma hea häälestatavuse poolest.
Külmkäivitusel tehakse tavaliselt see viga, et antakse gaasi ja kuna õhuklapi süsteem on nagu väike omaette karburaator, mille siibrit liigutab õhuklapi tross, siis gaasi andes kaob vaakum ära ja lisarikasti ei tööta ja siis arvataksegi et ilma uputamata ei lähe käima.
Kui tühikäigul ei taha külmalt töötada, siis uputusnupu kõrval on tühikäigu koostisekruvi.Kinni keerates läheb segu rikkamaks ja välja keerates lahjemaks.
Seda kruvi keerates on hea kontrollida, kas sureb välja rikka või lahja segu pärast ja leida kruvile selline asend et käiks ka leige mootoriga ja tühikäigupöördeid pole ka mõistlik liiga madalaks reguleerida.Esiteks ei laeta siis akut ja teiseks hakkab siis siduri ketti rapsima.Planetal vähem ja Jupiteril rohkem.