automoto.ee foorumid

Täisversioon: Eesti Volgade register.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tegelen siin aeglaselt Eesti 21 Volgade registri loomisega.
Kui keegi saab aidata piltidega, või näiteks Vanade Volgade kokkutuleku galeriidega - oleksin väga tänulik.

Samuti olen väga tänulik Eesti I seeria volgade piltide eest. Praegu tean ainult 2 sõitvat masinat.
(16-04-2010, 15:03 PM)denis23 Kirjutas: [ -> ]Tegelen siin aeglaselt Eesti 21 Volgade registri loomisega.
Kui keegi saab aidata piltidega, või näiteks Vanade Volgade kokkutuleku galeriidega - oleksin väga tänulik.

Samuti olen väga tänulik Eesti I seeria volgade piltide eest. Praegu tean ainult 2 sõitvat masinat.

http://www.volga.ee/ Siin lehel kõik olemas! Ainult klikkamise vaev Big Grin
See leht on ammu läbi ja lõhki uuritud - üht teist seal kindlasti on, aga siiski kahjuks mitte kõik, kaugeltki.
Eestis on vähemalt 4 korralikku esimese seeria M21 volgat. Loetlen. 1. Must on tuntud "Vanade ja kobedate" showst. 2.Roheline. Kuulub hr.Heinsaarele. 3. Hall ja on ka minu albumis, kui sirvida. 4. Tumeroheline ja asub Muhu saarel. Sõidab suviti tihti kesk-eesti kandis ringi ja sel suvel loodan selle lõpuks pildile ka saada. Hr Heinsaare oma ja hall on sel lehel ka olemas. http://www.drive2.ru/users/kolomenski/blog/ . Sel lehel olev must isend on mulle tundmatu ja vist ei asu eestiski.
See must Opeli 3,0 mootori ja nitroseadmega varustet isend on kindlalt Eestis kokku laotud (Leivategija poolt vist). Igatahes ühes aastatetaguses TM-is oli ka artikkel sellest, auto põhiliseks murekohaks oli käigukast, mis ei tahtnud vastu pidada, kui täisvunk taha lasta.

Ning veel aastat 4-5 tagasi liikles Põltsamaal stabiilselt üks vanapapi I seeria Gaz21-ga. Auto oli väliselt väga korralik, helepruuni värvi ja numbriga 235AJL. Hiljem pole seda autot enam näinud.
Ka Reporteri saatest meenub eelmisel sügisel nähtud I seeria GAZ-21 ühe vanahärra kola all.
Ok, see blogi drive2.ru on minu oma, btw.

Mis puutub I seeria Volgasid, siis peale

Mati rohelist, Hr. Lepiku halli ja Muhu vanamehe autot, võin mälu järgi lugeda:

4. siis peaks vist veel üks Raimo Kägu valduses olema,

5. veel üks tumeroheline enam-vähem normaalses korras mis oli smTasku käes,
6. Siis veel üks pruunikas-hall taastamiskõlblik isend on ka siin foorumis läbi jooksnud,
7. Restaureerimist vajav isend mida müüdi kurtna laadal paar-kolm aastat tagasi
8,9,10 - Ühel foorumikasutajal Tartu kandis tema sõnul kolm doonorautot olemas.

Ja veel mitu autot mida ma hetkel kohe ei mäleta on auto24 läbi jooksnud, tõsi küll, enam või vähem ümberehitatud kujul.

Nii et siit kohast see jutt 10+ autost välja tuleb. Ja kindlasti ei tea meie mis kuurides ja garaazides seisab - elu näitab, et seda 10 tk. võib rahulikult kahega korrutada.
Tean üht pruuni korralikku 21 Keilas, kui maha pole viimase 10 aastaga müüdud. Samuti Pärnus üks keevituse läbiteinud helesinine 21 seisis aastat 8 ja müüdi ka Pärnumaale paar aastat tagasi. Mõlemast on ka pildid kui kaevata arhiivisügavusi.
Kõik asjad on teretulnud)
Regardmani poolt mainitud isend paistis ka üsna korralik olema ja kuulub esimesele omanikule (kes sai selle väidetavalt Nikita otsesel käsul).
Asukoht kuskil Kadaka puiesteel. Antud auto saatust võib aga hakata mõjutama see, et maja, mille sees auto asub, kuulub teatud mahhinatsioonide tulemusena vist Liis Haaveli lähikondlastele.
(17-04-2010, 19:33 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Regardmani poolt mainitud isend paistis ka üsna korralik olema ja kuulub esimesele omanikule (kes sai selle väidetavalt Nikita otsesel käsul).
Asukoht kuskil Kadaka puiesteel. Antud auto saatust võib aga hakata mõjutama see, et maja, mille sees auto asub, kuulub teatud mahhinatsioonide tulemusena vist Liis Haaveli lähikondlastele.
http://www.reporter.ee/2008/08/29/aferis...d-me-pole/

Täitsa muhe papi paistab olevat.
teoreetiliselt võiks nüüd Akseli leida, ning pakkuda talle auto eest õiglast hinda, enne kui järjekordne afäärist temalt seda välja ei peta.
kas selle muhu masina all peetakse silmas seda masinat mis kuressares juba 80nedate algusest (võibolla ka varem) liikleb, 80nendatel oli tumeroheline, 90nendetel pruun, koguaeg ühe omaniku valduse olnud, vähemalt on see ainus I seeria mida linnas näinud olen lapespõlvest saati
(17-04-2010, 20:47 PM)supp Kirjutas: [ -> ]kas selle muhu masina all peetakse silmas seda masinat mis kuressares juba 80nedate algusest (võibolla ka varem) liikleb, 80nendatel oli tumeroheline, 90nendetel pruun, koguaeg ühe omaniku valduse olnud, vähemalt on see ainus I seeria mida linnas näinud olen lapespõlvest saati

Selle muhusaare masina tõi praegune omanik 1959 aastal Lenskast. Oli enne 1 aasta ühe ohvitseri oma olnud.
[attachment=32829][attachment=32828][attachment=32827][attachment=32825][attachment=32826]Selline Gaz 21-K 1962 inglise keelsete kirjadega ja takso varustusega.
Tänud, see auto on ilusti olemas, tõsi küll, teine pilt.
Kas oskad ka auto ajalugu rääkida?
Auto sai ostetud 2006 oktoober Soomest Jämsalt ja esialgselt oli mõeldud doonoriks tesiele volgale kuna ta oli heas komplektsuses. Auto ise on 62 aastal soomest ostetud, mitte ei ole sinna hiljem viidud. Autol on olnud mitmeid omanikke ja 78-ndal aastal oli jäänud talli seisma. Kui viimane auto omanik ära suri, siis poeg pani selle müüki. Kaasa sain ka ostu-müügi paberid alates esimesest omanikust.
Auto Soomest Eestisse toomine oli omaette seiklus…
Auto sai transporditud Leivategija hoovile, kus juba lähemal vaatlusel selgus, et tegemist tunduvalt paremas konditsioonis oleva isendiga, kui see mille doonoriks ta sai toodud. Autol on originaal mootor ja kõik numbrid klapivad.
Kuna tegemise käigus selgus, et auto on oma esimeses nooruses arvatavsti takso teenuseid pakkunud, siis sai auto ka vastava varustuse.
Auto sai ka 2006 aastal ARK-is arvele võetud. Kuna auto soomes ei olnud arvel, siis võeti ära kõik paberid, mis Soomest kaasa anti. Kui auto 2009 mais valmis sai, siis sai ka uuesti ARK-is käidud. Soovisin originaale endale ja oleksin neile koopiad jätnud, kuid see ei sobinud. Sain endale ARK-I tädi tehtud koopiad.
Uusi ja paremiad koopiaid ja täpsemat teavet üritan lähitulevikus saada Soome ARK-ist.
Lisan veel mõned pildid
[attachment=32831][attachment=32830][attachment=32832][attachment=32833]
tänud, väga ilus auto.

kas taastas seda Leivategija?

nüüd saab seda vaadata siin:

http://www.drive2.ru/users/kolomenski/blog/

ja täpsemalt;

http://www.drive2.ru/users/kolomenski/bl...888285452/
I seeria volga olemas minul nr ja ämber.
On Eestis mõni 56-57a esimese seeria masin,mille on ka originaal püst klappidega mootor?(sama mis "Pobedal"ainult silindrid suuremad).

Mul vedeles aastaid selline mootoriplokk,markeeringuga Gaz21.
Lehti: 1 2