automoto.ee foorumid

Täisversioon: Capri 3.0 S
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Niisiis – pisike stoori autost, mida igal tänavanurgal ei kohta. Kõik sai tegelikult alguse sellest, et olin omale autot otsides juba mitu kuud mööda netti kolanud. Teadsin täpselt, mida ma otsin, kuid polnudki nii palju ideaalkorras isendeid kui lootsin. Soov ja KB olid pidevalt lahti, et leida… Mis autot ma otsisin? Ütlen vaid, et Caprist oli asi väga kaugel. Toungue

Capri otsa sattusin väga ootamatult ja otsustamiseks ei läinud rohkem kui paar päeva. Teadsin, et sellest saab mu järgmine auto. Kuna reg. number tundus kahtlaselt tuttav, kuulasin siin-seal maad ja saingi oma heale mälule kinnitust. See auto sõitis üle 7 aasta tagasi Võrus ringi ja ma mäletan teda tollest ajast!:o
Arvatavasti andis ka see teadmine mulle isu juurde see auto ära osta. Omal ajal oli ta musta värvi ja karbilaienditega. Praegu aga tumesinine – MidnightBlue.:keersilm
Tegemist on kolmanda põlvkonna Ford Capriga, millel kapoti all karburaatoriga 3.0 V6. Tagavedu ja manuaalkast. Omale uut autot otsides olingi endale tingimuseks seadnud, et alla 3-liitri ei hakka jamama. Mulle oli meelepärane ka see, et pool aastat varem oli tehtud käigukasti swap: automaat => manuaal. Kuna mu esimene auto oli automaatkastiga, siis peale tolle mootori lahtikakkumist ja sinna sissevaatamist tean, kui hästi hoiab automaatkast mootorit. Minu arust on stiilne ka tagaluugil olev kiri 1.6:mad:

Olgugi, et Capri tundub väljast päris pisike, on sees esiistmetel ruumi rohkem kui näiteks Sierras. Esimest korda sisse istudes seda ei taju, sest ei istu istme PEAL, vaid istme SEES. Tagaistmest ma parem ei räägi, see pole suurem asi. :haige

Sügisel sai mootorile korralik ja täielik kapremont tehtud, mis läks maksma auto hinna, kuid nüüd kestab see V6 vähemalt minu eluea. Sel kevadsuvel plaanin veel pidurid piduriteks teha ning kerevahetust. Veel oleks tore sidur vahetada ja tagasilla ülekannet muuta… Süües kasvab isu nagu teate.:rull
Kas 3,0 V6 oli suurim tehasevariant?
Üldiselt Capri on üsna kena joonega Smile

EDIT: Kerevahetus?

[Pilt: capri.jpg]
3.0 on jah max, mis Ford Caprile Euroopas vahele pandi. 1970-73 tehti Lõuna-Aafrikas 800 Capri Peranat, 5.0 Cool

Praegune kere on läbimäda. Uus kapremotud on ootereziimis. Tehnika vaja sinna ümber/külge laduda.
Sitaks hea meel, et keegi viitsib ka vana autoga mässata.
Tore on omada midagi, mis paistab silma hoolimata oma east/hinnast.

P.S. Palju sellest 3.0-st kilovatte eraldub ka?
Smile
Tsitaat:Originally posted by wax
3.0 on jah max, mis Ford Caprile Euroopas vahele pandi. 1970-73 tehti Lõuna-Aafrikas 800 Capri Peranat, 5.0 Cool

Nagu Sierra XR8-gi Cool
Capri on ikkagi sportlikum

Kw-dest heameelega ei räägi, kuna neid on päris vähe. Kuid see-eest on momenti piisavalt. Eks ole asi ju ka päris vana ja karpaga. Aga specsid on siin: http://www.fordcapri.co.uk/mk3/standarduk/3000spec.htm
näh, üks pilt kah kui keegi ei tea milline Mk3 Capri välja näeb :rull
Sa seda x-pack-asja pole uurinud?
Kollektor ja triple-Weber vist olid ainsad erinevused, annaks suht lihtsalt ligi 40 heppa juurde.
:duh
Torukollektorid on 3.0-l juba tehasest küljes Smile X-pack on suht haruldus. Eelmine suvi Rootsis oli üks X-pack-i kere tervete spoiladega müügis.
[quote]
Kw-dest heameelega ei räägi, kuna neid on päris vähe. Kuid see-eest on momenti piisavalt. Eks ole asi ju ka päris vana ja karpaga. Aga specsid on siin: http://www.fordcapri.co.uk/mk3/standarduk/3000spec.htm
[quote]

Moment ju päris normaalne, võtab päris alt. Nt. Hondaga aja pidevalt pöördesse, et korralikult veaks Smile
Tsitaat:Originally posted by nasa13Moment ju päris normaalne, võtab päris alt. Nt. Hondaga aja pidevalt pöördesse, et korralikult veaks Smile
Ega tavakasutuses üle 3000 pöörde ei kasutagi Smile Linnas pidevalt 1000 ja 2000 vahel Big Grin
köhin veel ühe pildi
[Pilt: mozaic011.jpg]
Nüüd suvekonditsioonis Big Grin
eestvaates 205/60 R13 ja tagant 235/60 R13 :keersilm
Tutikad või?:o
Kust sa sellises mõõdus leidsid?
Mis originaalis olla võiks?
Tsitaat:Originally posted by Jansa
Tutikad või?:o
Kust sa sellises mõõdus leidsid?
Mis originaalis olla võiks?

Kas waxil polnud Ladal sellised all või ajan nüüd puhta jama??? :duh

NB väga tuttavad möödud :eureka
Tsitaat:Tutikad või?:o
Kust sa sellises mõõdus leidsid?
Kas waxil polnud Ladal sellised all või ajan nüüd puhta jama??? :duh
Ei ole uued. Need mis varem taga olid (205), need tõstsin ette. 235 on Gearheadi Rämevazi alt http://my.tele2.ee/gearhead/vaz.html Big Grin

\"Mis originaalis olla võiks?\"
Sellest küsimusest ei saanud aru :keersilm
Jah, nüüd tuli meelde, et \"Rämedal\" olid sellised.

Jansa mõtles vist küsida, mis tehasepoolne mööt Capril ettenähtud oli?

Kas 13 ja madal profiil ei jää Caprile \"väikseks\", kuidas paistavad all Smile ???
Neljapäeval panen pildid ja siis näed, et ei ole madal Big Grin
Teh. passis on XX XX :lol Aga tean et tehaseandmed on 185/70 R13
mõtlesin jah originaalmõõtu, aga väljendusoskus jättis soovida.Toungue

Nende XX XX -ide kohta passis- mina ei saa ka aru, miks ei kirjutata mõõtusid sinna. Kui punast registreerisin, piilusin arkis üle kontrollija õla, kui ta arvutis nokkis ja andmeid kontrollis- kõik oli olemas tglt- variandid ja puha, et \"see-ja-see või see-ja-see või see-ja-see\".
Kirja läksid ikka iksid.
Smile
Olemas oli ka Capri RS3100 (148 hobust, 205 km/h; 7,3 0-100), sellistega võideldi BMW Batmobilede vastu ning Capri Tickfrod 2,8i, mis kasutas turbokompressorit. Viimasel oli standardis 205 hobust, 225 km/h maksimum ning 6 sekundit 0-100 Big Grin

Aspelund

Tsitaat:Originally posted by wax
3.0 on jah max, mis Ford Caprile Euroopas vahele pandi. 1970-73 tehti Lõuna-Aafrikas 800 Capri Peranat, 5.0 Cool

Georg Adolf Põõsas
Lehti: 1 2 3 4