automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jama muraveiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervist, jama siis selline, et sai kuurist välja toodud mitu aastat seisnud muravei 2m 01 ja sain mootori käima aga käigud ei taha hästi välja tulla, eriti esimene käikk, vahest ei lähe käigud sisse kah. Äkki keegi oskab öelda mis võib viga olla?
käigukastis õli piisavalt?
Äkki oskad öelda kas kuskil on mingi mõõte varras või mingi kontroll auk? Siis oskaks öelda.
tal kaane küljel oli see suur ümmargune plaat vms, mis kruvidega lahti käib- Mäletan kunagi midagi sellega seoses, las targemad parandavad v täiendavad. ise pole aastaid mootorit lähemalt vaadanud.
Jah see suur ymmargune plaat. selle kiskusin lahti, sealt alt jtuli õli jah.
Siis oli õli küll.

See plaadi ava ongi õli koguse mõõduks. Minumeelst
sidur lahutab ilusti muidu?
Minu arvates hästi kyll peale regullimist hakkas kuskilt poole pealt lahutama. Selleine asi on kah et kui tuled hooga kuskilt ja siis hakkad käikke tagasi lappama, siis esimesel käigul käib kassas selline imelik kõrin/ragin
(02-05-2010, 22:42 PM)naksel Kirjutas: [ -> ]Minu arvates hästi kyll peale regullimist hakkas kuskilt poole pealt lahutama. Selleine asi on kah et kui tuled hooga kuskilt ja siis hakkad käikke tagasi lappama, siis esimesel käigul käib kassas selline imelik kõrin/ragin
Siis soovitaks käike vahetada, mitte lapata. Ju siis paned käigu liiga suurel kiirusel sisse, 1. käiku üldse vist kohaltminekuks aint vaja, koormata peaks tohtima 2-ga ka kohalt minna.
oma muravei aegadest mäletan, et ega ei saanudki esimest käiku naljalt sisse hoo pealt. seda siis 3 erineva mootori ja käigukastiga.
Ei ma ikka vajutan siduri alla kui käike tagasi vahetan. Aga võibolla see sidur kah jamab[/align] .
(03-05-2010, 15:15 PM)naksel Kirjutas: [ -> ]Ei ma ikka vajutan siduri alla kui käike tagasi vahetan. Aga võibolla see sidur kah jamab[/align] .

Selle sõiduvõtte nimi, mida kasutatakse aeglasema käigu sissepanekul, on vahegaas. Muidugi ei tea tänased sünkroniseeritud ajastu inimesed kuidas see käib. Mõni sõiduõpik õpetab või veel parem - naabrimees.

Esimest pane ikka siis kui veel viimast paari meetrit veereb. Mitte kiiruse pealt.
Aaaa okei eks ma vaatan mingi päev, praegu siduritross pooleks peab uue tellima. Aga selline kysimus kah et missugune see klõbin täpselt on mootoris kui kepsu ylemine pronkspuks läbi on, või vene mootorid klõbisevadgi natukene?
Kui klõbiseb ainult madalatel või natuke kõrgamatel pööretel siis kui tugevalt gaasi annad ja varsti kaob ära, on see normaalne või süüde varane. Kui klõbiseb ka gaasi maha võttes, otsi lõtkusid mootorist.
Mul ka Muraveil tutikas mootor peal, õlid kõik tänapäevane tipp. Aga seistes esimest käiku välja ei saa, peab natuke vabalt veerema siis tuleb käik välja või jätan mootori seisma.
Okei, siis veel selline kysimus, et mis õli käib seal käigukastis ja kui palju, sest karteris ta lju õli pole, kahetaktiline ju. Või kuidas?
nii uus jama,ma olen juba kaks siduri trossi puruks teinu, nimelt sidur käib jube raskelt. Peaks lahti võtma ja ära puhastama või õli ära vahetama?
Käigukasti läheb mootorratta käigukastiõli, kuna sidur õli sees.
Eks ma siis vahetan selle ära ja vaatan kas asi paraeneb.
Kuna mul endal jäi Turist (sama moto mis Muraveilgi) kunagi seisma siduri libisemise tõttu siis pakub mullegi huvi siduriteema. Kas nõuka ajal oli tõesti mingi spets õli märgsidurile? Ise kasutasin Turistis tavalist autooli.

(09-05-2010, 21:58 PM)siim006 Kirjutas: [ -> ]Käigukasti läheb mootorratta käigukastiõli, kuna sidur õli sees.
Lehti: 1 2