04-05-2010, 20:41 PM
Tervist ikka ja jälle!
Sai nüüd 2 aastat hoogu kogutud jälle ja leitud üks piisavalt heas korras 127.
Aastaks on tal 1979 kuid kere on vähe teine sellest, mis mul enne olnud on. Nimelt on sellel mk2 esiosa ja mk1 tagaosa. Mk2 stanged ja mk2 sisemus. Päris mk2 seda nimetada ei tahaks ja ei leidnud wikipediast ega kusagilt selle antud keretüübi kohta lisainfot ka. Mootot tollel ikka 0.9l 33.1kw R4, mis töötab laitmatult. Väljalase isegi sellel täiesti korralik ( eelmistel 2hel oli ikka auguline ja lärmas teine ).
Ei tahtnud tegelikult teemat enne teha, kui auto täiesti valmis kuid ei saanud lihtsalt ilma
Käiguprobleemid on sellel nagu igal teisel 127mel ( kang loksub ja mingit käigu tunnetust ei ole, et kas läks sisse esimene või 3mas käik. Õnneks suuremalt jaolt läheb ikka õige käik sisse ) KUID ühe halva asjana saab välja toodud olematu tagurpidi käik. Nimelt see siis seesama viga, mis minu beeðil mk2hel oli peale mootori kap. remonti, et lihtsalt kadus teine ära. Pika otsimise peale leidis algul üles kuid nüüd kadunud kui tina tuhka. Sai neid hoobasi reguleeritud ning kangi liikumine läks vähe täpsemaks kuid tagurpidi käiku ikka pole ja pole. Üks hoob on nii kinni, et seda reguleerida ei saanud. Nimelt see on see hoob, mis on paralleelselt maapinnaga. Seda teist sai keeratud 5 keerdu rohkem kokku ja see viis käigukangi edasi käigud rohkem kokku kuid tagurpidi käiku ei toonud tagasi.
Seal vallas võite soovitada mulle ideid niipalju kui pähe tuleb, mis võivad selle vea likvideerida ( tagasi ma seda teist hooba keerama ei hakka kuna siis on praktiliselt võimatu sõida kuna gaasijala peab suruma mööda vasakut jalga ja kole ebamugav on nii käiku vahetada ).
Taha on pandud ðigulii veljed 13" 165/70 rehvidega, mis tegid korraga tuju paremaks kui leidsin, et mul selliseid endalgi Renault Clio ajast jäänud ja millel isegi mustrijääki on alles.
Teiste vigadena tooks välja selle, et ostupäeval sai mindud tanklasse bensu võtma kojusõiduks ja unustasin ära, et sellel 127mel on 3 erinevat võtit: 1. süütevõti, 2. uste/pagasniku võti ja 3. bensukorgi võti. Läksin siis rõõmsa näoga bensukorgi kallale, panin süütevõtme sinna sisse, keerasin natuke ja läks teine pooleks
Jõudu väga palju ei rakendanudki.. ei saanud arugi, et too võti läbi paindus ja ära murdus kuni selle hetkeni, mil poolik võtmejupp maha kukkus.
Sai siis poolik võtmejupp süütelukku pandud peale tankimist ja loodetud, et auto läheb veel käima. Tuli välja, et isegi läks. Sõitsin siis 50km koju sellega ning kodus korra käivitada üritanud enam auto käima ei lähe kuna võti ei keera ja poolikut võtit kätte ei saa süütelukust. Ei hakanud minu nupp selle süüteluku peale ka peale eemaldamist, et kuidas see lahti käib ning jätsin asja sinnapaika. Läks paar päeva mööda ning kui oli vaja juba autot rohkem liigutada katkusin juhtmed süüteluku pistikust välja ja panin auto nupu pealt käima minema
Nüüd vaja kas uut süütelukku või teise fiati roolilatti koos süüteluku ( ja terve võtme ), rooli ja kangidega
, mis tuleks siis peale aretada.
Koju sõites ei töödanud üks tagatuli ka kuid selle sai käima peale pirni vahetust.
Praegu rohkem ei oskagi kirjutada. Auto vajab veel pahteldamist ja kõrvalistuja ukse alaääre lõikamist ning terve auto üle värvimist kuid peale selle on täiesti korralik aparaat.
Sisemus tuleb ka ühte värvi värvida kuid see selline nädalavahetuse töö, mis pole tea mis keeruline. Pintsel kätte ja tegema
Paar pilti ka minu uuest lemmikust:
Ostes:
![[Pilt: orig_22756057_P2dB.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/orig_22756057_P2dB.jpg)
![[Pilt: orig_22756059_gdWk.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/orig_22756059_gdWk.jpg)
Mõni päev tagasi:
![[Pilt: large_22756067_xcWu.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/large_22756067_xcWu.jpg)
![[Pilt: large_22756075_dOxB.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/large_22756075_dOxB.jpg)
![[Pilt: large_22756081_GqaZ.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/large_22756081_GqaZ.jpg)
Siin pildil näha ka käivitamiseks möeldud 2 nuppu.
Auto tänane seis:
![[Pilt: large_22763841_vLpl.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/55/large_22763841_vLpl.jpg)
![[Pilt: large_22763843_qKEB.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/55/large_22763843_qKEB.jpg)
![[Pilt: large_22763849_0aWn.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/55/large_22763849_0aWn.jpg)
Keevitustööd tehtud ning ootab teine pahteldamist, mõne koha lihvimist ning värvimist.
Täna oli selline koera ilm, et ei saanud midagi auto kallal teha
. Loodame, et homme veab rohkem.
Tänaseks kõik,
päikest!
Sai nüüd 2 aastat hoogu kogutud jälle ja leitud üks piisavalt heas korras 127.
Aastaks on tal 1979 kuid kere on vähe teine sellest, mis mul enne olnud on. Nimelt on sellel mk2 esiosa ja mk1 tagaosa. Mk2 stanged ja mk2 sisemus. Päris mk2 seda nimetada ei tahaks ja ei leidnud wikipediast ega kusagilt selle antud keretüübi kohta lisainfot ka. Mootot tollel ikka 0.9l 33.1kw R4, mis töötab laitmatult. Väljalase isegi sellel täiesti korralik ( eelmistel 2hel oli ikka auguline ja lärmas teine ).
Ei tahtnud tegelikult teemat enne teha, kui auto täiesti valmis kuid ei saanud lihtsalt ilma

Käiguprobleemid on sellel nagu igal teisel 127mel ( kang loksub ja mingit käigu tunnetust ei ole, et kas läks sisse esimene või 3mas käik. Õnneks suuremalt jaolt läheb ikka õige käik sisse ) KUID ühe halva asjana saab välja toodud olematu tagurpidi käik. Nimelt see siis seesama viga, mis minu beeðil mk2hel oli peale mootori kap. remonti, et lihtsalt kadus teine ära. Pika otsimise peale leidis algul üles kuid nüüd kadunud kui tina tuhka. Sai neid hoobasi reguleeritud ning kangi liikumine läks vähe täpsemaks kuid tagurpidi käiku ikka pole ja pole. Üks hoob on nii kinni, et seda reguleerida ei saanud. Nimelt see on see hoob, mis on paralleelselt maapinnaga. Seda teist sai keeratud 5 keerdu rohkem kokku ja see viis käigukangi edasi käigud rohkem kokku kuid tagurpidi käiku ei toonud tagasi.
Seal vallas võite soovitada mulle ideid niipalju kui pähe tuleb, mis võivad selle vea likvideerida ( tagasi ma seda teist hooba keerama ei hakka kuna siis on praktiliselt võimatu sõida kuna gaasijala peab suruma mööda vasakut jalga ja kole ebamugav on nii käiku vahetada ).
Taha on pandud ðigulii veljed 13" 165/70 rehvidega, mis tegid korraga tuju paremaks kui leidsin, et mul selliseid endalgi Renault Clio ajast jäänud ja millel isegi mustrijääki on alles.
Teiste vigadena tooks välja selle, et ostupäeval sai mindud tanklasse bensu võtma kojusõiduks ja unustasin ära, et sellel 127mel on 3 erinevat võtit: 1. süütevõti, 2. uste/pagasniku võti ja 3. bensukorgi võti. Läksin siis rõõmsa näoga bensukorgi kallale, panin süütevõtme sinna sisse, keerasin natuke ja läks teine pooleks

Jõudu väga palju ei rakendanudki.. ei saanud arugi, et too võti läbi paindus ja ära murdus kuni selle hetkeni, mil poolik võtmejupp maha kukkus.
Sai siis poolik võtmejupp süütelukku pandud peale tankimist ja loodetud, et auto läheb veel käima. Tuli välja, et isegi läks. Sõitsin siis 50km koju sellega ning kodus korra käivitada üritanud enam auto käima ei lähe kuna võti ei keera ja poolikut võtit kätte ei saa süütelukust. Ei hakanud minu nupp selle süüteluku peale ka peale eemaldamist, et kuidas see lahti käib ning jätsin asja sinnapaika. Läks paar päeva mööda ning kui oli vaja juba autot rohkem liigutada katkusin juhtmed süüteluku pistikust välja ja panin auto nupu pealt käima minema

Nüüd vaja kas uut süütelukku või teise fiati roolilatti koos süüteluku ( ja terve võtme ), rooli ja kangidega

Koju sõites ei töödanud üks tagatuli ka kuid selle sai käima peale pirni vahetust.
Praegu rohkem ei oskagi kirjutada. Auto vajab veel pahteldamist ja kõrvalistuja ukse alaääre lõikamist ning terve auto üle värvimist kuid peale selle on täiesti korralik aparaat.
Sisemus tuleb ka ühte värvi värvida kuid see selline nädalavahetuse töö, mis pole tea mis keeruline. Pintsel kätte ja tegema

Paar pilti ka minu uuest lemmikust:
Ostes:
![[Pilt: orig_22756057_P2dB.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/orig_22756057_P2dB.jpg)
![[Pilt: orig_22756059_gdWk.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/orig_22756059_gdWk.jpg)
Mõni päev tagasi:
![[Pilt: large_22756067_xcWu.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/large_22756067_xcWu.jpg)
![[Pilt: large_22756075_dOxB.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/large_22756075_dOxB.jpg)
![[Pilt: large_22756081_GqaZ.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/24/large_22756081_GqaZ.jpg)
Siin pildil näha ka käivitamiseks möeldud 2 nuppu.
Auto tänane seis:
![[Pilt: large_22763841_vLpl.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/55/large_22763841_vLpl.jpg)
![[Pilt: large_22763843_qKEB.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/55/large_22763843_qKEB.jpg)
![[Pilt: large_22763849_0aWn.jpg]](http://static2.album.ee/files/910/55/large_22763849_0aWn.jpg)
Keevitustööd tehtud ning ootab teine pahteldamist, mõne koha lihvimist ning värvimist.
Täna oli selline koera ilm, et ei saanud midagi auto kallal teha

Tänaseks kõik,
päikest!