automoto.ee foorumid

Täisversioon: Palun abi kompressoriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kompressor selline
Selline kompressor, tahaks panna kiirliitega otsad, aga kurat mina sotti ei saa mis keere temal seal on. 3/8 kiir ühendus nagu läheks, aga keeret ei võta. Kas venelane kasutas meeter keeret sellises kohas? On kellelgi komust või teab?
Tere
Pakun et on 16x1,5.
On jah seal oma keere...sihukesed hallid kraanid käisid sinna..silumiinist ja samm vist 1/25 pimedas ei viitsi mõõtma minna, mis läbimõõduga.aga keera oma keere sisse. Kaan käib ju 4 poldiga pealt ja seal all on topsitäis torujuppeBig Grin vee kondensaadi ja õli eemaldamiseks.
Hall kraan minema, ZiL`i pidurivoolik asemele keerata. Selle teine ots maha ja sinna voolikuga sobiv kiirliides klambriga(vähemalt Viljandis oli valida mitmes jämeduses voolikusse mineva otsaga "emmesid") . 50 tootmisaasta jooksul on vaid õli-veeeraldi topsik ressiiveri uputatud, kõik muu endine.
Tänud! Kus selle ülemineku võtsid?
Hydroscandias sain. Eila tegi ka häält. Julm, lihtsalt julm elukas. 6bar tuli vist 10s manomeetrile. Tihendid ei pea ainult, kohe hakkas igast nurgast õli immitsema.
(06-05-2010, 08:46 AM)inc Kirjutas: [ -> ]Hydroscandias sain. Eila tegi ka häält. Julm, lihtsalt julm elukas. 6bar tuli vist 10s manomeetrile. Tihendid ei pea ainult, kohe hakkas igast nurgast õli immitsema.

Julm elukas....olematu paagimahu puhul küll ! Õigeid järeldusi saab teha, kui mingite õhku tarbivate riistade kasutamiseks läheb
Mõeldud liivapritsile, 2,5mm düüsiga püsis 6bar peal manomeeter, 300l resiver tuleb veel vahel Toungue
Kvartsliiv on parem(sõelutud muidugi), pärit piusalt, suvel kuivab liiv seal kenasti ära.