automoto.ee foorumid

Täisversioon: M 401 1956.a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Otsustasin siis lõpuks panna ka enda vana mosse projekti siia ülesse.

Auto on olnud kogu enda eelmise elu ühe omaniku käes,eelmine peremees ostis uuena ,käis ise Kopli kauba jaamas valimas...
Hoolas omanik suutis nende aastate jooksul 1956-2001 sõita kokku 148000 km.kõik talved on veetnud garaazis (iga nädal korra keerati vändast üks tiir mootorit ringi et klapivedrud ära ei sureks)Väliselt on lisatud suunatuled ja kõrvaldatud iluliistud küljekarbiltSadorig 16\"rattad on vahetatud 15\" rataste vastu kuna 16\" kumme pold vene ajal eriti saadaSadÜks kord on auto väljast värvitud kunagi seitsmekümnendatel,õnneks on salong orig värviga .
Minu plaan on taastada selline välimus ja sisemus nagu tehase väravatest välja veeredes.Ei mingit nahksalongi ega sametit,ikka ehtne askeetlik töörahva Mosse. M401
Ei jõua lihtsalt ära imestada, vapustavalt kena kulgur. Püüa siis ta ikka võimalikult originaali lähedaseks ajada, mitte et tal nüüdki midagi viga oleks
Eks endalgi vajus lõug vastu maad kui esimest korda autot vaatamas käisin.Autost kuulsin läbi ühe hea tuttava et tema teab kus seisab aga kas peremees müüa ka raatsib seda ei teadnud.Peale järelpärimist oli 2 kuud vaikust no ütleme nii et lootus kadund,ja siis tuli sõnum et on müügis!Esimest korda käisin vaatamas märtsi alguses ja kui nägin oli selge\"seda ma tahan!!!\"Ja lõpuks Mai kuus vedisin ta hiiumaale.Plaan oli küll oma sõiduga tulla aga tehnika vedas alt nimelt oli radikat korduvalt parandatud ja aastaid tühjalt seistes lihtsalt ära ussitandSadKui lõpuks koju jõudsin arvas naine et päris lahe masin ja tema oleks nõus sellega linnapeal sõitma küll:yes
vaat siis, mis tähendab \"ainult 1 omanik\" Smile
.Autol on säilind ka algupärane 6V elektri süsteem,see oli ka üks põhjuseid miks masin viimased aastad ei liikund kuna 6V aku on kallim osta ja peremes arvas nii vähe kui temal sõita vaja on ,ei tasu ära.
Õhufilter on ise aretatud Ziguli oma ,orignaalis oli M402 filter (nagu traktoritel alumise õli vanniga,mis anti kaasa)kuna Ziguli oma oli kergem hooldada.
Kui saladus pole mis selline iludus maksma läks. Neid pilte vaadates tundsin kuidas minus tekis kadedus.
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: nymmik
Kui saladus pole mis selline iludus maksma läks. Neid pilte vaadates tundsin kuidas minus tekis kadedus.
Selle autoga on siuke lugu et maksin rohkem kui omanik küsida julges,ja tehing toimus läbi hea tuttava lihtsalt piinlik oleks hiljem hakand kui oleks omaniku küsitud hinda maksnud.Ok mis ma keerutan auto+vormistamine ja numbrid+transa(sleppis)hiiumaale ca7000.-eek.Omaniku poolt küsitud madala hinna põhjuse sain tuttava käest hiljem teada nimelt oli keegi 3 aastat tagasi vaatamas käinud ja 5-6 tuhandet paljuks pidand st.pole tagasi tuld.:o
Sellist autot tahtsin juba ammu soetada ja enne sede olin näinud niinimet 100% orig,mistrast polster,augud põhjas,korduvalt rulliga värvitud ja retsitud tehnikaga ja hinda küsiti ikka 3-9K
Ja kui esimest korda vaatama läksin olid kerged eelarvamused kuid peale esimest pilku autole oli selge ainuke hirm oli et taat küsib müstilist raha aga õnneks läks vastupidiSmile
Seoses mõningate foorumlaste haiglase huviga ja vastupandamatu sooviga üritada MÜÜA MINU AUTOT KB :pean vajalikuks teatada et seda autot minu elupäevade jooksul ei MÜÜDA või kui siis sellise $$$ raha eest mida keegi maksta ei raatsi Big Grin
ilus masin! Wink
Paneb ikka imestama mõningate meeste hea ninajuurikas ja enda saamatus! Olen otsinud ise ka mõnda projektipilli aga reeglina on need lihtsalt vanaraud. Edu masina taastamisel! Ilus!
No see on sul ikka \"ülikõva\" masin, orikas õhufilter peale , suunatuled kaotada+ orig värvi värvida, 16 rattad alla, liistud küljekarpidele ja oledki enam-vähem mustadele numbritele vastavas konditsioonis, ristmikel hakkad siis kätega viibutama ,kuhu poole tarvis Big Grin
Olen seda autot oma silmaga näinud ning on ikka tore küll et mõned autod on sellisena säilinud.
Tänud kiitmast.Eks see otsimine ja leidmine ikka juhustes ja kannatustes kinni Wink eks nägin minagi enne selle auto leidmist tõelisi \"pärleid\" st.vanarauda.
Aga aeg teeb oma töö (ka selle auto juures) see viimane aasta õuetingimustes on esile toonud nii mõningaid nõrki kohti.
Kuna värvkatet on auto eluea jooksul ÜKS kord uuendatud ning hiljem on autot hoolega läikima nühitud siis tükati ilmub pinnaroostet mida eelmisel kevadel näha polnud.Niiskus on pugenud ka tinaga kaetud liitekohtade all ning tina üles kergitanud.Ühest küljest on see kurb kuid nüüd on vähemalt kõik probleemsed paigad näha ja kahesilma vahele ei tohiks miskit jääda.
Lähi nädalate jooksul üritan autole eluvaimu sisse puhuda ja kui kõik toimib siis liikleks \"kivipurustajaga\" kuni lumeni...
Täitsa kõva ja ilus pill... ei ütle midagi, kui originaaliks taastad siis veel kõvem respect!