automoto.ee foorumid

Täisversioon: nõellaagri separaatori hõbetamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
pgn, panin teema alguses valesse kohta. riputan nüüd siia ka. ärge pahandage.
-----------------------------------------------

terv.
ehk oskab keegi aidata:
kunagi kardiga sõitmise ajal tellisime oma väntvõllid teadjamatelt meestelt. praegu aga tunnen huvi kepsu alumise ja ülemise nõellaagri separaatori hõbetamise teemadel. vastu pidasid nad hästi, aga tegijad ise loomulikult ei täpsustanud oma meetodeid - ametisaladus. kas tegu oli üldse hõbetamisega (lihtsalt selline nägi välja ning nii nad ütlesid) ning mis kasu võiks hõbetamisest tulla? üpris pehme materjal teine ju. kas ta on ainult pooride täitmiseks ja üleliigne kulub kohe maha? ehk teate sellest tehnoloogiast midagi ning annate mulle ka teada.
kahtlaseks teeb asja see, et väidetavalt käidi hõbetamas juveelitehases (palju neid kohti ju polegi), aga seal ei tea asjast keegi midagi. loomulikult uurisin ka mitteametlikke kanaleid pidi...

aleks6

ma aran et äkki hõbetasid selle jaoks et kiiresti sisse töötaks.
Täiesti mõistetamatu tegevuse minu jaoks. Laageriseparaatoril on ju kaks funktsiooni:

- hõlbustada laagri monteerimist (et ei peaks kuule/rulle ükshaaval sisse laduma);

- hoida kuulid/rullid laagri töötamise ajal üksteisest teatud kaugusel, st jaotada nad laagriperimeetri peale ühtlaselt

Mingit suurt mehaanilist koormust talle töö ajal reeglina ju rakendu ei ega häid veeremis/libisemisomadusi talt eriti ei nõuta. V.a see, et ta ei tohi olla ülearu pehme, st läbipaindudes viia laagri tööorganeid üksteise otsa räsusse