automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mootorratas talvekorterisse!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
On siis aeg käes kahe ja kolmerattalised sõbrad talvepuhkusele panna. Eelnevalt on mõnes teemas põgusalt sellest juttu olnud, aga kuna teema pragu ehk paljudele aktuaalne, võiks selle lühidalt üle käia.
Ehk siis kes mida talvekorterisse panekul rattaga teeb? (konserveerib, vahetab õlisid jne.) Pange siia oma soovitused, kogemused.

tänud,
Puhh

Sme4gol

mingi lahja mees oled we? juba paned tsiklid ära...ma just ootan juba talve, et saax harku järve peal täie pasaga sõita jne...
Jah, kahju küll, aga nii ta on. Austusest vana tehnika vastu ei taha neid tõesti trööbata. Sõidan parem suvel soojaga. Eks noores põlves sai samuti talvläbi mopeedi otsas kõõlutud. Nüüd annavad kondid juba tundaSad
ega ma panen ka ta varsti ära aga mitte enne päris talve Smile sõita tahaks veel Smile midagi erilist ei tee õlitan ja pesen puhtaks.. aku laen täis juhe maha tal ja puhkama

Sme4gol

njah, kui mul mingi dnepr või siuke asi olex, siis panex kah ära...a mul cz ehitamisel ja tahax nagu krossitama hakata ja täna vist müün oma minski kah maha
mina pesen korralikult leige veega sikli puhtaks, vahatan ja õlitan korralikult peale seda ära. aku tuppa talve üle elama ja bensiinipaak ka pilgeni täis. ning käigukastis vahetan ka õli enne ära. kummidetailidele hooldusvahendit peale. lühidalt kõik.
Köik see, mis klaabu ütles + lisaks natuke. Kuna vaevalt et tsikkel sul toas on, siis jah aku maha ja tuppa, kuid ennem lae üle. Olgugi, et tsikkligenekas töötab ja tester näitab, et voolud on OK, on akule hea, kui teda aegajalt laadijaga laetakse, ja enne talveund on see talle just kena \"soe tekk\".
Kui tsikkel väga must ei ole, siis veega pesema ei pia, piisab kuivast lapist ka. Kuis kui veega pesta: kui teil on kett kinnine ehkk siis kaitstud( nagu Jupiteril näiteks), siis peale pesu kindlalt kett ka ära ölitada ja see vesi nendest kummikottidest välja lasta. Üks talv unustasin pääle pesu selle tegemata, siis kevadel andis tsikklit lükata, kuna kett oli kandiks roostetanud.
Päris asjalikku juttu kuuleb siin, kuid miks peab selle bensiinipaagi täis panema, sest mina küll ületalve bensiini peal sõitma ei lähe, ta ju ära lahtunud vms.
muidu tekib paaki kondents ja hakkab seest roostetama
tuli veel see ka meelde, et aerosoolõliga lasen poldipead ja mutriotsad ka üle, sest see poeb igale poole kenast vahele (ka trossidesse).
Kulla Roosijaan,
Kui see on kõik mida sa öelda oskad, siis on seda ikka palju küll! Rahulda ennast mujal! Kasvõi õhtul magama jäädes jäta käed teki alla.
Sry, et offtopic aga sellised mehed on tõesti:haige ja ajavad :mad:
Loodetavasti ei näe sind enam rõvetsemas.

Puhh.:mad:
täitsa õigus Puhh Smile aga kui jätta bensu paagil kork maha ja marli peale panna,kas siis tekib ka kondens ?
Parem ikka on vast bensu täitsa täis panna, sest niiskus poeb ikka sisse.
Ja üldse, oksüdeerumiseks piisab ka 0kahest (hapnikust) kuigi niiskus seda vaid soodustab.Big Grin

cuda

Selline jutt et besiin ei hoia korrosiooni ära. Seda suudab aga diisel.Ma võtan paagi maha ja viin oma sooja ca 15 kraadisesse keldrisse kus on kuiv. Seal võõpan ka raami üle.Mootorgi läheb sooja keldrisse.Selle roosijaani suhtes olen Tziklivennaga ühel nõul. Jama et igasugused punnapõletajad siia satuvad.
Külgkorviga ratas oleks mõistlik pukkide peale tõsta. Vähendades nii survet amortisaatoritele. Lisaks alandada rõhku kummides.
ma tõstsin enda tsikli ka hargile et uutele amortidele oleks väiksem surve Smile
Tänu otsingule leitsin teema, mis peax suht ajakohane olema ja vajalik!Sellest teemast saab asjalike nõuandeid!!

Kavatsen ise ka oma tsikli seisma jätta!!
Nii et jõudu!!!
No mina lykkan enda motikad lihtsalt garaazi =P ...muud ei oska midagi teha lihtsalt =)
Talvel võimaluse korral hakkan sõitmas käima ...super bike motikaga siis kui asfalt kuiv ja ei ole jääs ...aga pl sportidega niisama kärutamas kuskil lumes =)
Nii ta on, et jäänud veel teha selle aasta viimane sõit, koduõuelt talvekorterisse.
Eelmise aasta kogemus kuiva paagiga hoidmisel oli kurb. Nimelt kevadel kütet sisse valades selgus, et ükski toitesüsteemiga (loe bensiinipaagiga) seotud kummidetailidest ei tahtnud enam kütet kinni pidada. Olid teised kokku kuivanud, mõranenud jms. Isiklikult eelistan täispaagiga talvitumist, kui vähegi ruumid ja masina tehniline seisukord (ei leki) võimaldavad.
Üks asi veel. Ratta võiks katta veel tolmu ja muu prügi eest kaitseks mõne kerge õhku läbilaskva materjaliga. Näiteks soolorattale sobib ideaalselt 1 voodilina, mida kodusest majapidamisest kergesti leida võib. Külgkorviga ratta jaoks laske naisterahvastel 2 tk kokku õmmelda. Mulle meeldib kevadel see moment, kui kergitad linaäärt ja vastu vaatab puhas masin.

ressu

Mul sama lugu,et kardi muretse4sin.Nüüd enamvähem koos ja kui talv tuleb pole hullu,aga kui lumi maas siis pean seisma jätme.Ei suuda lumega sõita,läheb veel rooste ka ja kogu töö mõtetu.Saunaruumi viin,seal suur kamin selle teen pealt puhtaks ja panen sinna,seal ruumis sooja oma 25 kraadi.Ahju ka seal eriti ei küteta,ning probleeme pole,kuid enne võtan roostesurma ja käin poldid ja muttrid üle:Ning silindri valan õlitäis,ei tea kas see aitab,ning paak pena täis nagu te räägite,siis elab talve ilusasti üle.
..
Lehti: 1 2