automoto.ee foorumid

Täisversioon: Atm 50 mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Selline mure siis , et ükski tuli ei tööta. Käima läheb, aga tuled ei tööta. Kui aku järgi panna, siis toimivad tuled, või vähemalt päeval toimisid. Aga kui ilma akuta käima panna siis ei toimi tuled, ega mitte midagi elektrilist, peale süüte mängu. Kuskilt kuskile ei jõua elekter, aga kuna ei tea kust see elekter peaks ilma akuta tulema, siis ei tea kuidas kontrollida.
Ja kui süütelukk järelt ära ühendada siis läheb ilma süütelukkuta käima , aga kui see tagasi ühendada ja süüde välja keerata siis ei lähe käima.
Täna päev läbi jamasin ja ei saanud jagu sellest hiina nuhtlusestBig Grin
Ehk keegi targem oskab aidata.

Tegemist siis hiina klooniga honda monkeyst.

Ja kõik see lihtsalt juhtus lampi. Peale seda kui tinutasin juhtmed kokku, mis olid lihtsalt kokku põimides ühendatud, aga siis ühendasin kõik õigesti, olen selles päris kindel. Panin veel tähele, et on osad kohad kus läheb kohati isegi 4 juhtet vaskklemmi abil üheks juhtmeks.
Ilmselt ei oska siin keegi sulle vastata, sest tegu siiski idaeuroopa suunitlusega masinatest. Aga olen kuulnud, et näiteks venemasinatel ei pidanudki akuta tuled põlema ja ainult süüde töötabki(ei ole infos kindel) aga kui sul varem töötas siis oma kogemusest tean rääkida, et jootekolviga ei tohi minna ühelegi natu peenemate ajudega masinale kallale see võib kõrvetada läbi mõningaid aju komponente (ma rikkusin niimoodi oma arvuti helikiibi ära). Vabanda ei ole kindel kas tegu võib sellega olla aga lihtsalt teadmiseks.

PS Jootekolvis on mingisugune pinge sees ja see tuleb kuidagi erimoodi maandada, et peent elektroonikat joota.
Süüde on neil täiesti iseseisev üksus ja CDI-tüüpi. Koosneb magnetrootorist, madalpingemähisest, andurist, "ajust" ja süütepoolist. Ilma süütelukuta käivituvad kõik sedatüüpi süütesüsteemiga mootorid alati, sest nende "süüte väljalülitamiseks" kasutatakse lihtsalt süüteandurile või ajule massiotsa pealeandmist ja ilma selleta on nad tööreziimis.

Tulede ja muu elektrisüsteemi jaoks on omaette madalpingemähis, kust tuleb siis vool pingeregulaatorisse ja sealt siis peale pinge korrigeerimist akule ja kõigile tarbijatele laiali jagatakse.

Kui tuled töötavat ainult aku olemasolul, siis järelikult on viga vahemikus pingeregulaator, voolumähis või neid ühendavad juhtmed/pistikud.
Sain asja korda ammu, tagatules olid juhtmed lühises, aga minu masin küll ei käivitu kui süütelukku pole ja nii on ka teistel atmidel, on vaja 2 juhet kokku panna, aga ei mäleta millised täpselt. Eks see hiina mopeed ole ime oma ette.Big Grin taga suunad murduvad sõites pooleks, poltidel lähevad keermed maha(sama viga mutrite jne, aga mootorit peab kiitma 3000 miili järel pole silindril mingeid kriime ega kulumis jälgi, ainult keti poolne nukkvõlli laager oli läbi omadega.
Ja tõmme on ka väga hea, võrreldes igast rollerite(isegi aprilla, honda jt).
Endale väga meeldib, parim oleks see mootor kuskile mujale raamile tõsta- delta või midagi sarnast.
Minu ATM SM50 töötab küll ilma süütelukuta.