automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: Emmi kepsupea puksid ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas vahetada k-750 kepsupea pukse ? kas vaja mingit pressi või asja või mismoodi see värk käib.. Oleks vaja enda rattal need ära vahetada.
Leidsin juba vastavat infot.
aga jaga infot..
võtad poldi või keermelati, mis läheb läbi kepsupea. valid paraja seibi ja kas paned paraja mutri otsa või lased keevitusega punktidega kinni. Teisele poole otsa paned mingi lühikese toru või asja, mis ei segaks puksi väljatulemist. toru peale võib ka seibi panna ja siis mutter otsa ja vastalt hakkad pingutama.
pms teed sellise tõmmitsa. http://fotoalbum.ee/photos/zizzalik/69922679
Niipalju , kui mina tehnilisest joonestamisest taipan, siis Sa tahad kepsu pea puksi läbi kepsu ava külje välja tõmmata????? Risti kepsu ülemises peas oleva avaga??? Väga huvitav joonis on igatahes. Kolmvaade see ei ole, kaksvaade ka mitte, ruumiline (3D) ammugi mitte. Kui nüüd ikkagi üritada, seda joonist kohendada ja tõmmits valmis ehitada, siis mis jõududega Sa hoiad ära keermelati iseenesestliku pöörlemise mutri pingutamise käigus? Kui suurt jõudu tuleks umbes rakendada, et puks pesast väljuks? Äkki oleks lihtsam kasutada hüdraulilist pressi ( või hudrotungrauaga kombineeritud rakist)?

(31-05-2010, 11:03 AM)zizzalik Kirjutas: [ -> ]võtad poldi või keermelati, mis läheb läbi kepsupea. valid paraja seibi ja kas paned paraja mutri otsa või lased keevitusega punktidega kinni. Teisele poole otsa paned mingi lühikese toru või asja, mis ei segaks puksi väljatulemist. toru peale võib ka seibi panna ja siis mutter otsa ja vastalt hakkad pingutama.
pms teed sellise tõmmitsa. http://fotoalbum.ee/photos/zizzalik/69922679
(31-05-2010, 13:07 PM)sass Kirjutas: [ -> ]Niipalju , kui mina tehnilisest joonestamisest taipan, siis Sa tahad kepsu pea puksi läbi kepsu ava külje välja tõmmata????? Risti kepsu ülemises peas oleva avaga??? Väga huvitav joonis on igatahes. Kolmvaade see ei ole, kaksvaade ka mitte, ruumiline (3D) ammugi mitte....

Milleks see nüüd vajalik oli? Arusaadav, et paint'iga tehtud pilt ju... mis 3D'd sa siit veel taga ajad...

Lati teises otsas võiks ka mutter keevituspunktiga taga olla. ning kogu moos. Elementaarne tõmmits nohToungue

Pealegi... kel vähegi taipu, said ka kirjeldusedt ilma pildidta piisavalt aru. Minuarust see paint'is kribatud lisaillustratsioon väärib küll pealehakkamise eest lisapunkte.

Huck@lihtsalt ei saanud vaikida...
(31-05-2010, 13:07 PM)sass Kirjutas: [ -> ]Kui nüüd ikkagi üritada, seda joonist kohendada ja tõmmits valmis ehitada, siis mis jõududega Sa hoiad ära keermelati iseenesestliku pöörlemise mutri pingutamise käigus? Äkki oleks lihtsam kasutada hüdraulilist pressi ( või hudrotungrauaga kombineeritud rakist)?

Kaks mutrit üksteise otsa ja asi olemas. Hoiad veel võtmega kinni ning keermelati pöörlemine välistatud.

Võimalik et lihtsam, aga paljudel seda pressi ikka on. Taolise tõmmitsaga sain endal ka asja aetud.
Ja veel võiks kahe paraja kuuliga puksi otsad laiali valtsida tõsisemalt käiva mootori puhul väljatuleku vastu.
Esineb see probleem siiski üle 6500 pöörde kasutades kepsupea venimise tõttu.
Tegin lihtsalt paintis pildi, et sutsu lihtsam aru saada, a no kui mõni mees tahab 3D joonist saada, siis paintist jääb küll väheks. Kahjuks pole Auto CAD-i kompuutris enam, siis oleks 3D pildi ka saanud. No pressimiseks tuleb väntvõll maha võtta, tõmmitsaga peaks pääsema ainult silindrite eemaldamisega.