automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kawasaki KX 250 1991a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis selle krossiratta tüüpvead on?
10000kr eest oleks see hea krossikas?
See on pigem vist küsimus biker.ee foorumi suunas.

Aga üldjuhul on krossikate ostmisel vaja vaadata järgmiseid asju:

Üldmulje: ruunatud/hästi hoitud?

Raam: kui kõver, kui palju keevitatud.

Mootor: kolvigrupi vahetus käib korralikul krossikal iga 10 tunni tagant, hobikasutuses 20 tunni tagant. Seejuures kasutatakse head või väga head õli. Niipea, kui omanik teatab, et tema pole kolbi vahetanud aga sõitnud on, võid minema jalutada.

Silindri kiire kulumine on üks KX250 suuri hädasid.

Keti/hammasrataste olukord peab ka OK olema. Nende vahetus võib tähendada märkimisväärset lisakulu.

Vedrustus: kas toimib korralikult, kõver/sirge, õli on välja pritsinud?

Veljed: sirged/kõverad.

Vana krossiratta ost on üldjuhul päris suur risk. Vaadata tasub vaid häid või väga häid eksemplare. Kõik muu on tõsine peavalu.

Aga lühikese kokkuvõtte masina tugevatest/nõrkadest külgedest leiad siit:
http://books.google.ee/books?id=YeXpW8xE...CBcQ6AEwAg

Veel lugemist:
http://kawasakiforums.com/forum/archive/.../f-47.html


A.
Aspelund, kuidas see kolvigrupi vahetus käib?
praegu jäid silma veel need masinad
http://www.blocket.se/kronoberg/Kawasaki...?ca=11&w=3
http://www.blocket.se/helsingborg/KTM_25...?ca=11&w=3
http://www.blocket.se/varmland/Kawasaki_...?ca=11&w=3

milline neist parim oleks?
võib blocket.se´st midagi muud ka soovitada (soovitatavalt stockholmi lähedalt)
(07-06-2010, 12:39 PM)mikk Kirjutas: [ -> ]Aspelund, kuidas see kolvigrupi vahetus käib?

Ilmselt uus kolb, rõngad, sõrm...
Ei ole kindlasti odav lõbu, eriti arvestades kui tihti seda peab tegema.