ZF kirjega asjad on tavaliselt made in germany , kui ma just ei eksi
Äkki on onu Adolf jällegist oma vanaraua maha jätnud
Rains paneb vast varsti ühe ratta ja luugi pildid, aga praegu pakun ise mingit poolroomikut
Minu leitud armatuur on väga sarnane Mercedes L 3000 tüüpi veokile,samuti kastipostid.Tundus sobivat ka õhupuhasti korpus (vaatasin L1500 pildilt)
Roolikarp on sarnane Mercedestel esinevatega Muide, ka saksa DV kartulikombainidel oli sarnane , korpus vist küll alumiiniumist .
ZF tegi paljudele sõidukitele roolikarpe, antud roolikarp on nii suur ja kahe hoovaga, et see ei ole "ratastega" sõidukile sobilik. ZFi suvalist roolikarpi võiks võrrelda Horchi, Mersu, Ford jne omaga ... tootis ZF kõigile ja tavaliselt ühe valemi järgi.
Dad.
Lisan omalt poolt veel ühe ratta:
Mõõtude järgi kas Sdkfz 11 või 251
See kahe käepidemega kate on kindlalt TDT-40, ehk vana vineerkabiiniga metsapulli kabiinist mootori külgmine kate.
nempsi velg on väga sarnane Mercedes L1500 veokiga, L3000 olid juba 8 ja 10 poldiga kinnitused,samuti Magirusel.
Kabiini jäänused on ilmselt Mercedes L3000 jagu, sel isendil needid ümber esiklaasi raami ja presendist katus.
Pigem on see velg klassikaline ZIS-5.
A.
(21-07-2010, 07:57 AM)Aspelund Kirjutas: [ -> ]Pigem on see velg klassikaline ZIS-5.
A.
Nii see on jah,vaatasin kael kõveras ainult lääne masinate pilte (eks ikka eksitas leitud saksa masinate jupid)
.
Hammasrattad pärit siis Sd.Kfz 251- e külgülekandest ja heebel samuti sama masina küljest:
Illustreerimaks siis paar pilti ühest poolakate Sd.Kfz 8 projektist:
Väiksem hammakas siis vedeleb lindil: