automoto.ee foorumid

Täisversioon: dt-14 dt-20
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kodus siis selline põka, mis vanaisal kunagi dt-14.st ja dt-20.st ise kokku ehitatud. Käigukastis edaspidi ja tagurpidi käigu ümberlülitus hammasrattad logistas ära lahti. Tekkis küsimus, et kas 14.stkümmnel ja 20.lel on samasugused käigukastid. Või on äkki kellegil pakkuda kogunisti korralikku sisu käigukasti. Ja pidureid sel loomal pole kah nii et piduri osadest oleks kah huvitatud. Piduri lindid on väidetavalt silla sees olemas aga pealmised korpused kuhu külge hoovad kinnituvad on katki kõrvad on ära murdunud.
Sorry. Äkki saab ringi tõsta õige koha peale.
Sorry. Äkki saab ringi tõsta õige koha peale.
(20-06-2010, 10:27 AM)Hugo379 Kirjutas: [ -> ]Sorry. Äkki saab ringi tõsta õige koha peale.
Ikka saab, alati saab tõsta.....kui ainult teaks, millist ringi tõstma peab Rolleyes

OK, DT-20 reversiosad on veel poest saadaval kuna samad asjad on T-25 kastis. Nimelt käigukasti sisenev võll, reversivõll, reversi lülitusmuhv, koonush.rattad, muhv mille peal nad asuvad ja reguleerimisseibide komplekt. Ehk aitab edasi.
Aitähh!
Mõned asjad juba leidsin kah poest. Ehk saab seekord hakkama, aga eks paistab kui hakkab kokku panema.
mul ka dt-14 ja plokikaane tihend kutu

ei oska kuskilotsast otsida kaa.....a muidu vända pill.
(04-07-2010, 17:46 PM)dieselpower Kirjutas: [ -> ]mul ka dt-14 ja plokikaane tihend kutu

ei oska kuskilotsast otsida kaa.....a muidu vända pill.

olen kuulnud sellisest varjandist: võtta 1.2mm punase vase plekki ja teha vana tihendi järgi uus mõnes metalli firmas kus on olemas vesilõikus seadmed,ploki kaan tuleb lasta muidugi üle lihvida.
Sõber sai Põltsamaalt mingi põllumajandus ,traktorindus varuosade müüjalt.
Võru traktori osade poes oli dt - 20 tihend täitsa müügis aga kas 14-le ka sobib pole päris kindel.
DT-14 ja DT 20 tihend üks meil liigub neid hinnad 100-200-.olenevalt kes kus toodetud-säilinud -järele tehtud jne.
Viljandis Lehola poes saadaval hinnaga 97 eeku tk
nüüd suurem mure hoopis, asi selles et korraga jäi seisma kui bensu pealt tööle sain ja kui uuesti vänta hakkasin tõmbama oli kinni .....aga kui vaikselt tõmban aga ikkagi jõuga sis tuleb üle ja kolb tuleb kergelt nagu peab yles tagasi ja läeb alla nagu peab.

ja kui küünla maha võtsin sis ju vänta või 1 näpuga(just 1 päev ennem sädet proovisin ja jooksis nagu kellavärk) aga nüüd sis ilma küünlata ikkagi kui kolb on all siis peab kahe käega yle keerama ja siis tuleb ilusti ylesse ja läeb alla kolb......

ja huvitav kui ilma küünlata selle raske momendi yle saan teeb samase pumpsi nagu oleks küünal peal.

et mis nagu?
Kui bensiinile ümber ei lülitanud, siis lisakamber küünlaga ju eraldatud ja vändata raske nagu harilikku diislit ikka.