automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem Muraveiga!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem nimelt starteris ja laadimis süsteemis. Kui keerata võtit starteri asendisse siis relee ainult põriseb,kui võtan releel kaane maha ja vajutan klemmid käsitsi kokku hakkab starter ketrama nii mis kole aga süüde ja säde kaob.Vändast käib pill ilusti aga ei lae,kui aku juhe käimise ajal maha võtta siis mootor seiskub. Eriline elektri spets ka pole nii,et igast soovitused teadjamatelt meestelt oodatud.
Proovisin ka teist väidetavalt töökorras releed,sellega sama jama.Kas viga võib olla sellesosas genekast ja starterist mis käib väntvõlli otsa?


Tänud.
Puhasta ning kontrolli generaatori/starteri harjasid. Samuti vaata, et hari oma pesas väga ei loksuks.
üritasin oma tehtud tõmmitsaga geneka nn ankrut kätte saada vända otsast ,aga essugi,ei saanud kovalda ega mõistuse kombel teda kätte,varuosadeks ostetud mootoril tuli kerge lopsuga ära aga sellel ei kuidagi.Pean uuesti üritama aga mõistus suht otsas juba.
Oleneb milline see isetehtud tõmmits on- ise üritasin ka nii kuvaldaga kui ka väljastpoolt haarata seda rootorit aga lõpuks pidin ikka treipingi kuumaks ajama ning korraliku keermetega punni tegema, millega lõpuks maha surus rootori- ja seda ka mitte kergelt.

Asja teeb tihedaks liist, mis on suhteliselt pikk ning pinguga seal.
Tõmmitsa tegin sellise mis kinnitub sundventika 5mm keermega poldi aukudesse ja 10-nese poldiga keskelt vastu vända otsa surub siis,aga ei midagi.
(23-06-2010, 08:33 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Tõmmitsa tegin sellise mis kinnitub sundventika 5mm keermega poldi aukudesse ja 10-nese poldiga keskelt vastu vända otsa surub siis,aga ei midagi.
Kas pinge alla keeratud 10-se poldi pea pihta ikka haamriga paugu panite?
Seda tean ma juba sünnist saati,et vene tehnika kovaldat armastab,aga seekord nagu tolku polnud kuid hellitan teda veel kord õrnalt kovaldaga,eks näis.
Kuid küsimus õhus,kas on võimalik,et mõlemad releed otsa saanud?
(25-06-2010, 09:48 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]Kuid küsimus õhus,kas on võimalik,et mõlemad releed otsa saanud?


kõik on võimalik, aga mõõda üle, Võta kaas maha ja näed sisikonda, eriti keeruline see otstarvete nuputamine pole, 12v-ga klõpsutad ja mõõdad siis kontakte, kas annavad ühendust ilusti.
Ei tea kas oled oma probleemi juba lahendanud aga igaksjuhuks lisan siia pildi enda tehtud dünostarteri mahavõtmise asjast. töötab ilusti aga tuleb jälgida et 2 äärmist polti liiga sisse ei keera. muidu jama majas.

ma just hiljuti maadlesin oma Turisti laadimisega. kadus ära peale talvel seismist. viga oli ühes valges juhtmes relee sees. päeltnäha korras aga nii kui liigutasid pudenes laiali. kontrolli soovitavalt testeriga üle kas juhtmed terved+ relee taga on 3 pikka vedruga kaitset.
dünastarteri mootori külge jäävas osas on 4 harja, 2 stardiks ja 2 genekale. mõnikord harjad kipuvad kinni jääma, vaata nad üle.
selles kausis mis sulle kätte jäi vaata et ei oleks lühist kusagile, et mähised istuks kõik ilusti omal kohal ja mingi juhe ei ülataks liiga välja. samuti ürita kontrollida kas klemmid põhjas on kõik ühel tasemel. võis juhtuda et mõni spets on kunagi ventilaatori liiga pikkade poltidega kinni keeranud ja nüüd see klemmida osa lainetab. ja harjad peavad mõnusasti liikuma sees et asi üldse toimiks.
ja loomulikult kuna asi vana siis väike puhastus spets spreyga ei tee kunagi paha Toungue
kui on elektri kala kusagil siis kontrolli skeemi järgi ka juhtmed üle, et õiged juhtmed õigel kohal relee küljes oleks. neid nii vähe et ei tohiks raske olla.


[Pilt: img0568q.jpg]
Btw, mõõtsid ikka testriga laadimist?
See nipp mida esimeses postituses kirjeldasid ei pea muravei juures paika. Minu mäletamistmööda tahab tema generaator ergutust saada, kui sa akujuhtme eemaldad, kaob ka ergutus ning mootor ei saagi kuidagi käima jääda...