automoto.ee foorumid

Täisversioon: M 72 mootor 750cc ümarate siibitega karbussidega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem selles et mootor lahtise õhuklapiga töötab paukudes ja pöördeid eriti lisada ei saa, kui õhuklapp on peaegu täielikult suletud tööb ideaalselt. ise arvan et tuleks tösta nõela ja avada rohkem segukruvi lahti.vihmasaju pärast ei ole veel proovinud.
Tasub kontrollida,kas segusiibritel pole lõtku - sõbra k750'l oli selline häda, et kuidagi ei saanud tühikäigul segu rikkamaks reguleerida, kuna kuna siibri külgosa ja karpa korpuse vahelt ahmis lisaõhku. Veel tuleks vaadata, kas ei võta lisaõhku karbussi ja silindri ühenduskohast - tihti pingutatakse mutrid üle, karbuss läheb kõveraks ja ühenduskohast imeb õhku juurde.
kõveraks need pingutatud pole...
Niinimet segukruvist saad ainult tühikäiku regullida,suurematel pööretel see ei aita.Segusiibri kulumine ongi väga tõenäoline viga ilmselt.
Mis siin segusiibriga pistmist? Öeldi ju, et tühikäigul töötab ilusti ning kui siiber on avatud ei oma selle lõtk enam tähtsust.
Küsimus on pigem selles, kas see masin on kunagi küljesolevate karpadega korralikult töötanud või ei ole?
Kui on, siis on tõenäoliselt midagi umbes ja karpa vajab puhastamist.
Kui ei ole, siis tuleks nõela tõsta ning kui see ka ei aita, siis jämedam düüs panna (mis on tõenäolisem).
Kui ei tea, kas on korralikult töötanud või ei, siis kõigepealt puhasta ära ja kui ikka ei toimi, siis mine nõela/düüsi kallale.

Pauk
Vaata ,ta siin kirjutab et ei saa pöördeid üldse lisada,siibri kõrvalt jookseb liiga palju mööda.Nüüd oleks vaja kütet juurde saada,ja nagu eespool soovitati tõsta nõela.Tühikäigust väljatulekut suurematele pööretele saad veel aidata segusiibri viltuse osa vähendamisega,ehk viilid kulunud siibril alt otsast natuke maha.Viltust osa ei puuduta,jääb üle ainult katsetada.Aga need karpad töötavad ka vanast peast suht hästi,ehk ongi kuskil kollid ees.
aega saan siis katsetan tüüside vahetusega...kui oluline see tihend on ujuki kaane vahel, too ka puudub.
vaatasin karpad üla, tegin tihendid ja särgid värgid korda, kuid ikkagi töötab pea suletud õhuklapiga pööretel paremini, tühikäik on jube hea nii igas asendis...nu ta siis peabki nii käima.arvata on et mootor lihtsalt hõreda võitu.