automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tuvastatud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tuvastatud.
(22-06-2010, 09:25 AM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Plaanis oleks muidu üks sõiduauto temaga tervenisti üles tõsta, aga hirmutati ära, et tervet autot temaga elusees ei tõsta.

Konkreetset isendit ei tunne, aga ise tõstsin kahest 60mm vinklist kokkukeevitatud kaadervärgiga diiselscorpa esiosa üles. Konstruktsioon ja vints on nii tugev, et sellega peaks isegi 66 üles tõstma.

Dad.
Mingis 2 maailmasõja aegses ajakirjas oli sarnase kraanaga tõstetud ülesse VW Kübelwageni esiosa.

Aga et selline kraana oli ainsaks kraanaks paljudes kolhoosides, kus sellega tõsteti kõike, alates traktoritest, lõpetades autode ja ehitusmaterjalidega.

A.
Pildi järgi tundub olevat pukkkraana OPT-1135 tõstevõimega 3 tonni. Malmratastel krempel kaalub 0,56 tonni, tõstekõrgus 3 m, sammaste vahe ka 3m. Meil oli küll vints kahe planetaarreduktoriga. Vänta sai panna kiiremasse otsa kuni 1,5 tonnile või aeglasemasse otsa -3 tonni jaoks. Tiguvints vast vanemal mudelil? Muuseas pass lubab koormaga kraanat liigutada 0,3 m/sek. Vaata et sõrestiku keevituskohad terved.
Kindlasti proovi 6 tonniga ja ise kohe jooksujalu masina alla, ehk jõuad enne kui alla kukub.
See eskiis meenutab nii väga giljotiini, mis loodi millegiks muuks... Kui ennast ära ei tapa, siis autole võib küll haiget teha. Mis vägi paneb need postid sahtlis võrdselt tõusma. Nagu üks maha jääb, kiilub ju kinni. Omale tegin saksa kartulikombainist estakaadi altuurimiseks. Ja bellaka mootori vahetuseks on ketttaliga kerge kolmjalg lohisti piist ja laiast metallredelist (kõrgus 4,5 m et saaks mootori kõrvale maha lasta).
[Pilt: estakaad3.JPG]
[Pilt: estakaad2.JPG]
(22-06-2010, 21:47 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Ilmselt on kraana konstruktsioon tehtud ju mingi varuga ja kannataks ka tõsta vast poole rohkem lubatust.

Kõik konstruktsioonid tehakse varuga, aga selle mõte pole lubatud koormusest mitu korda suuremate rakendamine, vaid et tagada konstruktsiooni ohutu töö ja stabiilsus. Selle vastu ei maksa sõdida, kui just pole eesmärgiks kraana tugevuspiiri katseline määramine.