automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa 360 imelik elekter
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem ei saa olla ilma teiseta ja tekkis järgmine. Kuna see vähe keerukam tegin video oma probleemist, video pole hea ja kaameramees on ka nadi, aga nii palju peaks ikkagi aru saama. Probleem siis selles, et kui testriga mõõta laadimis voolu hakkab lambi nr näitama. Millest see võiks tuleneda ja isegi kui testrit mootori või kere juures hoida läheb lolliks. Tester on terve kuna teisi asju mõõdab ja sai isegi täiesti uue testriga ka proovitud, täpselt sama teema. Akut laeb tuled läbi ei põle laadimine oleks nagu täiesti ok, aga tester paneb villast. Sai genekast voolu juhtmed ära võetud ikka tegi sama pulli, et kellegil on mõtteid siis aidake niisama lõõpimisi pole mõtet trükkida! http://www.youtube.com/watch?v=E2O-spLJDmI
Huvitav - isegi pärast mitmekordset lugemist ei saa ma aru, milles probleem õige seisneb. Kui akust voolu mõõta, siis peksabki praegu segast, kuna mõõdad vale testri sektsiooniga. Veidi võiks testri kasutamist ka tunda.
Oma teksti võiks veidi liigendada, saab ehk midagi aru ka. Läheb tõesti lugemine raskeks.
Alalis voolu sektsioonis on tester ja akusse jõuabki selline vool mõõte vahemik natuke suur aga see ei tingi imelike nr ilmumist dabloole need nr hakkavad ükskõik mis asendis jooksma. Miks läheb tester lolliks kui seda masina juures hoian mitte midagi mõõtmata ükski asi ei puuduta masinat ja tester näitab numbreid???
Sellist tööd tehke analoogtestriga s.o. osutmõõteriistaga. Digitaali ajab segaseks relee kontaktide vibreerimine, kollektorilt harjadega voolu võtmisel esinevad katkestused jne. Digitaali suur tundlikkus reageerib ka küünlajuhtme elektriväljale- testri lahtiühendatud juhtmed toimivad siis antennina. Auto küünlajuhtmetesse on sisse ehitatud summutustakisti, tsikli juhtmel, piibul seda reeglina pole. Kõige lihtsam- kui transistorraadio mootori töötamisel kesklainel ragisema ajab, on seal elektrivälja küll ja veel. Aku on nagu lõpmatu suure mahtuvusega kondensaator, need pisivõdinad neelab ta alla ja midagi hullu ei juhtu. Otsi mõõtmiseks vana Tartus tehtud TL-4 või NL aegne tset-20.
Küünla juhtme elektri väljale reageerimine peaks siis olema igat masinat mõõtes? teisi venekaid mõõtes pole varem nii teinud ja küünlajuhtmed üle ei tao vabalt võib kohendada juhtmeid ilma et sealt voolu saaks mida peaks välja vahetama vms et siuke asi ära kaoks ?kui juba tester lolliks läheb kas see kuidagi akut vms ära ei riku ?
Tegelikult ajab sellise testri lolliks peaaegu igasugune tugevam kiirgus.
Pane see näiteks ühte juhet pidi faasi peale ja lülita näiteks trell sisse.
Sellise riistaga kannatab ainult transistoreid ja dioode kontrollida ja sedagi ainult indikaatorina.
Mõõtmiseks ja eriti kiiresti kõikuva pinge ja voolu mõõtmiseks on ikka osutiga tester just sellel põhjusel, et mehaanilist asja ei mõjuta sellised kõikumised ja näiteks laadimist mõõtes saad pinge teada komakoha täpsusega.
Korralikumad häiretele immuunsed digitestrid, mis summutavad signaali kõikumise ja kuvavad soovi korral ka pinge tipu ja vhelduvvoolu sageduse hinnad algavad peale 4000 eek.
takistita ja takistiga piibud ära katsetanud ikka ei midagi. Aga kas ma võin sellest nähtusest mööda vaadata ja rahulikult jawaga sõita teades ,et midagi nässu see ei keera et viga on lihtsalt liiga tundlikus testris ?