automoto.ee foorumid

Täisversioon: Traatkeevitus ei keevita
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis selline, et ostsin endale gaasita traatkeevitus aparaadi Biltema, et saaks auto kallal plekitöid teha kuid ei taha teine keevitada. Traat jookseb koguaeg sõlme peale neid rullikuid ning tuleb peale seda "püstoli" vooliku seest välja tirida ning uuesti sisse ajada. Niimoodi olen kaotanud ca 6m traati juba ja ei meeldi see aparaat enam üldse.. Sad
Ja see pole veel kõik, tuleb veel asju.. Big Grin
Teiseks see aparaat ei keevita midagi kokku ka. Kui see massi käpp panna täiesti roostevaba koha peale kus ta peaks ülihea massi saama ning ka keevitatud koht on tehtud puhtaks ei lase see ikka midagi kokku. Säristab seal natuke aega ja tükk jääb külge sama tugevalt kui oleks tatiga külge liimitud Sad
Traadi väljaande kiirust reguleerides see sõlme pidevalt minemine ära ei kao. Ka kõige aeglasema kiiruse peal jookseb traat sõlme.
Voolutugevusel on ka 2 astet. On min ja on max. Min ei taha üldse midad teha õieti ning ega max ka väga tee.
Ise olen keevitanud enne auto väljalaset ning ka kere gaasiga traatkeevitusega ning see tuli juba päris hästi välja kuid endale ostetud aparaat ajab tuju küll nulli Sad

Järsku keegi oskab midagi soovitada, et mis võib aidata,
Kuidas vooluga sealkandis on? Ühefaasilised asjad on üsna kapriissed...
See samasugune jah.
Vool peaks päris hea olema, kuna kodus saab elektroodkeevitusega täiesti hästi keevitada.
Traat läheb kuskile sinna "püstoli" vooliku sisse kinni keevitades ja puntrasse jookseb just seal peale neid rullikuid kus vooliku sisse läheb.
Rullikute seda survet pole veel reguleerinud niiet libisema need pole veel hakanud kuid ega see väga selle traadi murdumise eest ära ka hoia kuna see traat on nii hõre. Mingi sellise suurema murdekoha peale uuesti traati sirgeks ajades murrab selle ikka ära Sad
Kui sel aparaadil miskigi garantii on, vii müüja juurde tagasi ja las näitab Sulle ette, kuidas sellega normaalne keevitus saada.
Elektroodkeevituse neid faase ei tea. See 85A peaks pmt ju pleki jaoks norm olema kuid see raibe ei taha üldse midagi peale kärbse***a teha sinna metalli peale.
Garantiid pole kuna ostsin selle kasutatuna.
(12-07-2010, 22:59 PM)noottaur Kirjutas: [ -> ]see raibe ei taha üldse midagi peale kärbse***a teha sinna metalli peale.
kui musta metalli keevitad, siis ehk on traat roostevaba oma? Mul üks hiljaaegne kodust eemal saadud kogemus 1f elektroodiga - RV elektroodiga musta metalli kokku ei saanud. Kodune võimas 3f keevitus ei tee aga samadest tingimustest probleemi (millest aru saaks)...

jõudu,
Teet
Endal võib ka tegelikult see asi voolutugevuse taha jääda jah. Teine päev pean kuskile töökotta vms minema sellega, kus saab õige tugeva voolu kätte ning kui siis keevitab, siis hea. Praegu ei lase jah tugevalt kinni.
Müüki läheb see aparaat ikkagi. Ise ostsin 3600.- eest kuid müüks 3400.- eest.
Tere ühefaasilisel keevitusel olen vahetanud ära toite ja massi juhtme,kuna tehases paigaldatud on liiga väikese ristlõikega.Toide sai 2.5mm2 ja mass sai 4 mm2,massi juhe tuled panna mõlema käpa poole külge muidu hakkab põletama seda tihvti millega massi käpp on kokku pandud.Tööjuures on voolud u.385v. ja keevitab nigu loom 6-est materjali.Keevitus on 1 faasiline ja gaasiga.
Mul oli kunagi umbes sama jama,auto summutit keevitada ei saanud kodus.võtsin aparaadi autopeale ja alajaama,sealt otse vool ja keevitas mürinal.Tegin energiasse avalduse ja paari kuu pärast veeti uued kaablid,mul peakaitse vene ajal pandud 40A ja siiani vahetamatta ja uued kaablid vastavalt peakaitsmele.
Kasutan teemat ära ning küsin, milleks on polaarsuse vahetamine oluline minnes täidistraadilt üle tavalisele?