automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: K- 650 sidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Probleem on selline, kui tõmbad siduri peale, siis poob mootorit kinni ja tühikäigul suretab isegi mootori välja. Suurema pööredega kostub ka mingit kerget kõlinat.
Vaadates käigukasti väiksest ümarast avast hooratast (mootor ei tööta) on näha, et hooratas liigub mingi 2- 3mm ettepoole.
Ootan asjalikke nõuandeid.
jou, arvan viga olevat kas vända laagritest või on siis hooratas väntvõlli koonus otsast lahti tulnud. sageli on ka siduriketaste kruvid lahti tulnud ja hakanud vastu käimakasti korpust käima.

ja samas pole muud kui usinasti käigukasti demonteerima.
(18-07-2010, 23:26 PM)Tsärrjov Kirjutas: [ -> ]jou, arvan viga olevat kas vända laagritest või on siis hooratas väntvõlli koonus otsast lahti tulnud. sageli on ka siduriketaste kruvid lahti tulnud ja hakanud vastu käimakasti korpust käima.

ja samas pole muud kui usinasti käigukasti demonteerima.

Nonii kast nüüd maas. Hooratas oli kenasti vända küljes kinni ja polnud ka neid lahtiseid polte kusagil ringi lendlemas. Ühes olen aga kindel, et vänt loksub ette ja tahapoole suunas mingi 2-4 mm. Kas siis on laagrid läbi või toimub midagi huvitavat mootori eesosas?
Avaldage oma arvamusi!
Kui vändal teljesuunaline loks on silmaga nähtav ja käega tuntav, siis pole mootori lammutamisest pääsu- kas purunenud laagri vahetamiseks või loksumise tekitatud kahju hindamiseks. Õnneks on see mootor oma sõjaeelse konstruktsiooniga nii lihtne, et esimese kahe õlle lõppedes on mootor juba laiali Toungue
See sulle ainult tundub ,et nagu oleksid laagrid tegelikult on hooratta polt lahti tulnud ära rohkem nii mootorit käima pane rikub väntvõlli otsa kiilu soone ja hooratta oma ära, omal see jama üle elatud nii ,et jõudu tööle!Smile
Veel mingeid variante.
(20-07-2010, 17:36 PM)mehike Kirjutas: [ -> ]See sulle ainult tundub ,et nagu oleksid laagrid tegelikult on hooratta polt lahti tulnud ära rohkem nii mootorit käima pane rikub väntvõlli otsa kiilu soone ja hooratta oma ära, omal see jama üle elatud nii ,et jõudu tööle!Smile
Mehike, sa loe ikka postitused läbi ja siis paku midagi.Smile
Milliseid variante sa veel soovid? Kisu lahti ja vaata järele, kui vänt loksub siis lammutamisest ei pääse sa niikuinii!
Tänud kõigile, kisun moto laiali ja näeme mis seal toimub.
Vända pikilõtku hoiab esimene laager ja kas on lahti 4 laagripesa polti või siis nukkvõlli hammasratta polt.
Piisab täiesti esikaane mahavõtmisest ja seda on ka raamil lihtne teha.
Kui aga tahtmine on teha põhjalikum remont siis kindlasti puhastada ka väntvõlli õlitaskud ja asendada koonuspeaga kruvid kuuskantidega.
(22-07-2010, 22:10 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Piisab täiesti esikaane mahavõtmisest ja seda on ka raamil lihtne teha.
Kui kast on maas, siis palju lihtsam ja mugavam on ka ülejäänud rümp raamilt maha tõsta- vaja suht sügavalt sisse vaadata ja veenduda, et loperdanud vänt miskit kurja pole korda saatnud.
Probleem oli siis väntvõllilaagris, sai väljavahetatud uue vastu. Nüüd vaja veel moto ja siduriosa kokku ja siis loodetavasti kõik korras. Krt. palju jama tekib ikka kui kepsumutter poldilt maha jookseb. Aga tänud kõikidele!