automoto.ee foorumid

Täisversioon: Druzba sidur.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen suht palju juba lugenud et kui panna võrrile druzba mootor peale ja sellega sõita väheaega, siis annab sidur otsad.Aga ma sooviks näha pilte kus on selliseid olukordi et sidur otsad andnud.Muidugi ise hetkel panen druzba mootorit vene ratta raamile.Siis vast nii hullu vatti ei saa sidur kuna ise 70kg ja ratas koos mootoriga 30kg.
Enne tegemist tasuks veidikenegi mõelda. Sae sidur ei ole mõeldud mistahes liikuri liigutamiseks, on mõeldud hulga väiksemale koormusele. Seda on siin juba korrutatud ad nauseam. Muidu teed suure töö ära ja pärast istud selle k*pitud siduriga kuskil teepeal.

Muidugi, kui ei usu, tee asi valmis ja pärast nuta siin ka, kuidas läbi kulus. Kõige mõttekam teguviis, muretse mingisugune mootor, mis mingile sõidukile mõeldud. Kõige vähem peavalu.

Edu!
Ponud sel siduril metsaski kergem, aga pidas. Punnalearetajad soovitasid küll hankida vanema tüübi malmkorpusega reduktori, millel on ülekandesuhe suurem ja siduril sai parem olema. Druzba, Ural`i mootor ise või karbuss on paras bensiiniraiskaja.
Kevadel kuskilt soovist lugesin kuulutust kus tüübid müüvad mingeid läänes toodetud võrri mootoreid ja kogu kompotti mis seal vaja,hinda oli vist mingi2,5-3klio.Oli omalgi mõte osta ja poisile võrr teha.