automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nissan Pick Up katkub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Masin siis 95a. Nissan Pickup 4WD, 2,4 bensiin, 74kw.

Asi siis nimelt selles, et masin katkub kiirendades päris tugevalt. Kui väga(väga) sujuvalt gaasi anda, siis on asi enam-vähem normaalne, aga kui vajutada natuke rohkem (et ikka hoog üles saada, mitte peenestada), siis hakkab katkuma. Samas kohapeal läheb ilusasti pöördesse ja ilma vahelejätmisteta. Käivitub hästi iga ilmaga ja tühikäik on ka ilus ja ühtlane. Käib kohapeal kõigi nelja silindriga. Niipea aga kui koormus taha tuleb, (milleks on siis iseenda vedamine) hakkab katkuma. Ja katkub igal kiirusel kui gaasi vajutada. Ka ei ole muutust mingi kiiruse pealt(140 olen välja meelitanud). Ühtlase sõiduga ei katku ja vahele ei jäta ja tundub et töötab kõigi silindritega

Bensufilter vahetatud. Vahetatud olevat ka küünlad(küll mitte originaalide vastu, vaid mingi teise margi(bmw vist) omade vastu, aga olid samasugused. Ühtegi veatuld ei põle ja koode ei ole ajus kah sees.

Mis saab veel mõjutada sellist käitumist? Bensurõhk?

Kuna tegemist ei ole enda masinaga ja asub ka kaugel teine, siis ei ole võimalik igat asja kohe järgi proovida auto peal. Nädala pärast saan alles autole ligi ja käed õliseks teha.

Soovitage, pakkuge, arutage

Toivo
kas sellel autol on jagaja küljes väike metallist kopsik (eelsüüte vaakumregulaator) ... kui jah siis lõhnab selle järele, et see otsad andnud ...
Kui on karpaga auto,siis on viga kiierenduspumbas,kas düüs umbes või pumba kolb või membraan vigane.Veel võib olla viga ka küünlajuhtmetes,et koormusel tekib ülelöök,seda peaks pimedas kapotiall näha olema.
Ise maadlesin sama murega, probleem oli bensufiltris kus vesi sees.
Mingil aastakäigul oli 2 filtrit, 1 kapoti all teine raami all.
Kui need vahetatud siis on pump kustumas ja ei anna kütet niipalju ette kui vaja.
Tegemist on sissepritsega mootoriga. Ise hakkasin ka mõtlema bensiini etteande koha pealt, aga siis peaks ju mingil kiirusel minek otsa saama. Või on äkki võimalus, et pump lüüa jõuab, aga lihtsalt rõhk madal. See eeldab vist aga, et pihustilati rõhuregulaator on saba andnud. Muu asi rõhku minuteada ei tohiks väga mõjutada. Ühtlasel kiirusel on jõudu küll ja 140 olen ka välja vajutanud vaikselt, seega kätte nagu saab, aga ilmselt jääb rõhust vajaka.

Bensiini poole peal olevat asja peaks olema võimalik nii katsetada, et kui võtta käivitamiseks mõeldud aerosool ja seda peenikese vooliku kaudu sisselaskesse sõidu ajal lasta ja kui katkumine selleks kiirendusmomendiks kaob, on viga bensiini poolel(teoorias toimib, aga kas ka praktikas?). Teine variant on näiteks tagasivoolu piirata, kui lukustustangidega voolikut kokku veidi pigistada.

Peab uuesti proovima bensufiltri ära vahetada, et ehk tõmbas paagist mingit sodi sisse ja kinni jälle ja siis proovima bensurõhu ära mõõta.

Jagaja koha pealt jään vastuse hetkel võlgu, et kas tal üldse on mehhaanilise käitusega jagaja, või on tegemist elektroonilisega. Nädalalõpu poole saan asja uurida juba lähemalt.....

Aga tänud kaasa elamast. Mõtlemisainet on jällegi....
Kas on 4-punkti pritse või mono?
Peal on 4 punkti pritse.