automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimus auto keretööde(sisekoopa vahetus) vallast.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus tegijatele- kui keeruline ja teostatav on tagumise koopa sisemuse vahetus algajale(räägin endast- kaks metallitükki lasen kokku küll, aga sõiduautole pole siiani keevitusega kere kallale läinud)... Auto ja keevitus olemas, pleki saaks ka... Autoks VW Golf MK2.
Tänud vastajaile!
Kui ainult sisekoopa pleki vahetad, siis ei ole seal keerulist midagi. Aga seal on ju ka amordika ülemine kinnitus - see tuleb täpselt paika panna, muidu ei saa silda paika. Kui selle saab vana jätta, siis on lihtne. Ei tea ju, kui mäda vana koobas on ja mida seal täpselt vahetama peab. Kas paned täitsa uue pleki või lõikad mõnelt teiselt autolt?
Keevitamist tahab ilmselt parem koobas kütusepaagi täitetoru tagant (või siis alumised ääred)? Sellisel juhul pole amordi ülemist kinnitust üldse vaja puutuda. Ja kui ongi vaja, siis ei juhtu ka midagi - silla paigas oleku määravad hoopis teised kohad kerel.

Edit: typo
(02-08-2010, 17:56 PM)pppp Kirjutas: [ -> ]Keevitamist tahab ilmselt parem koobas kütusepaagi täitetoru tagant (või siis alumised ääred)?

Just-just! Mäda on tankimisava ümbruses olev sisemine koobas(seal vist topeltplekk?),paagi luugi tagune ja mõlemate koobaste alumisest äärest pisut kõrgemal esmamulje järgi ca 3x5cm augud... Tiivaääred ka õnnetud...
Eks tööd ole, samas tehnika ja ülejäänud kere üpriski hea... Kahju veel pensionile saata...
(02-08-2010, 21:42 PM)CORRADOg60 Kirjutas: [ -> ]seal vist topeltplekk?

Seal on lihtsalt see õnnetus, et sopp koguneb bens. paagi täitetoru (mis ise ju plastmassist - nii et sellega ei juhtu midagi) peale ning selle kompressi sees siis hakkab plekk vaikselt marineeruma.