automoto.ee foorumid

Täisversioon: väntvõll kergemaks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
kustkohast ma võiksin väntvõlli kergemaks treida(milliselt küljelt ja kui palju) ja kus saaks seda hiljem lasta tasakaalustada?tegemist minski väntvõlliga.või äkki on kellelgi siukest asja juba müüa?
lihvid lihtsalt õhemaks. Aga miks sul seda vaja läheb? Sest ainus mis see annab on see et kui gaasi annab siis tõusevad pöörded momentaarselt, samas tühikäik on nii ebastabiilne kui üldse olla saab. Vaevalt et sa sellega pöörded võidad. Kui tahad tuunida siis võid ju kolvikäiku lühemaks teha, see peaks pöördeid andma.
ma tahaks sellest jõudu ja ta peaks paremini pöördeid üles võtma. kuidas ma seda kolvikäiku lühemaks teen?
pakun et pikem kolvikäik annab jõudu. Võid ka lühemaks teha ja siis ülekannet vastavalt muuta. Aga vaevalt et kergem väntvõll jõudu annab. See kaalub niigi vähe (mõni kilo), võrreldes kogu mootorratta kaaluga on see imeväike.

Aga jõudu saad kui paned taha suurema hammasratta.

Või siis võtad võimsama mootori.

Kõige lihtsam oleks muidugi osta Minsk Wildcat (krossiminsk) või cz 125 millel on mõlemad.
:o
TO Lõhkuja. Mis on surveaste?
To Marti. Mismoodi sa seletad lahti mootori kubatuuri?
mis ma pean surveastet tõstma ve?
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marti184
lihvid lihtsalt õhemaks. Aga miks sul seda vaja läheb? Sest ainus mis see annab on see et kui gaasi annab siis tõusevad pöörded momentaarselt, samas tühikäik on nii ebastabiilne kui üldse olla saab. Vaevalt et sa sellega pöörded võidad. Kui tahad tuunida siis võid ju kolvikäiku lühemaks teha, see peaks pöördeid andma.

ma tahaks teada, mismoodi sa kolvikäiku lühendad ja mida see sinuarust juurde annab?
soovitan üles otsida mõned kardimehed, kes sellist keemiat tegid, et raske uskuda kohe. reegel on see, et ühe asja muutmisest on väga vähe kasu, tulemus kombineerub hulkadest. minski mootor on üks rohkemini aretatud mootoreid maarjamail, sest sellega sõideti ka karti.

ps. esimene vihje: enne, kui üldse hakkad midagi minskil tegema, tuleb kepsu alumine nõellaager uus panna, mis vastu peab.

ja lõpetuseks - kui sul asja vastu ikka tõsine huvi on, siis võta muga ühendust ja ma näitan (ei müü) oma varuosi ning viin sind kokku selliste meestega, kes sulle lõputult sellest rääkida võivad (mis on ka omaette nähtus, sest tavaliselt hoiavad teadjad mehed oma suu kinni, mootorite näitamisest rääkimata) :yes
Päris nii lihtsalt see ikka käi,et
muudkui lihvid natuke.....Siis
suudad ta ainult tasakaalust
välja ajada ja lõhub väntvõllilaagreid:bounce\'
soovitav on seda ikka pingis teha....
Kodus saab väga edukalt silindrikaant lihvida,olen seda teinudSmile
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: stretch
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marti184
lihvid lihtsalt õhemaks. Aga miks sul seda vaja läheb? Sest ainus mis see annab on see et kui gaasi annab siis tõusevad pöörded momentaarselt, samas tühikäik on nii ebastabiilne kui üldse olla saab. Vaevalt et sa sellega pöörded võidad. Kui tahad tuunida siis võid ju kolvikäiku lühemaks teha, see peaks pöördeid andma.

ma tahaks teada, mismoodi sa kolvikäiku lühendad ja mida see sinuarust juurde annab?

Seda on tehtud. Mingi tüüp viis oma jawa korterirõdule ja seal mässas sellega talv läbi. Asi toimus ilmselt siis väntvõlli ümberehitamisega. Ja juurde annab see rohkem pöördeid.
No ei ole tulnud mu küsimusele vastuseid kummaltki . Tuleb välja et mõlemad niisama jutumehed. Ei tee teist kumbki seda pushkat valmis. Ainult räägite. Klaabu ütles õieti et midagi ei tule kergelt. Vaja teha väga palju asju ümber ja paremaks et saadud jõulisa tuntav oleks.
Ei tee ka rõdul talvel ühtegi kolvikäiku lühemaks ega pikemaks. See seotud ikke väga paljude asjade ümbertegemisega
no blaa nahui ma pean sulle sõna \"surveaste\" defineerima või?:mad:
Venekeelt sa paistad mõne sõna ikka teadvat. Mulle pole vaja enam midagi seletada. Mul asi selge. Sa pead omale need asjad selgeks tegema.
Ärge nüid nii kurjaks ka minge!Big Grin
võta \"Piibel\" kätte ja loe seda 25 korda (inimene pidi alles 25 korra peale asjast aru saama) ja siis on kõik selge. (A.Palu Mootorrattad ja mootorrollerid).
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siinsamas kuna haakub selle teemaga.
Taastan praegu ühte K-750 mootorit. Ning tahaks teada kas keegi aitaks väntvõlli koos kolbidega tasakaalu ajada. Kirjandusest olen uurinud kuidas see käib, aga praktika puudub. Väidetavalt pidi tehase väntvõll olema tasakaalus, kuid isiklikult seda ei taha uskuda.
Kas siin leidub praktikuid?

Tänud, Puhh.
Kompressiooniaste(surveaste) on arv, mis näitab, kui mitu korda väheneb silindri ruumi maht kolvi liikumisel a. s. seisust ü. s. seisu. Olete rahul?Smile
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marti184

Seda on tehtud. Mingi tüüp viis oma jawa korterirõdule ja seal mässas sellega talv läbi. Asi toimus ilmselt siis väntvõlli ümberehitamisega. Ja juurde annab see rohkem pöördeid.
selle jaoks tuleks väntvõllile uued hoorattad treida ja töömaht läheks väiksemaks. ma ei usu eriti, et keegi seda talvel oma rõdul tegi.
aga mis te arvate kolvile kolmanda rõnga panemisest? talvel ju niikuinii külm ja mingeid pikki vahemaid läbima ei hakka siis ju ükskõik kui kiiresti ta kuumeneb.
arvad et 3-s rõngas saab ilusti õlitust ? ja kas raske pole mootoril ringi ajada kolvi ?
Lehti: 1 2 3