automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tðaika (GAZ 13,14)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
GAZ-13 \"Chaika\"

Years of production: 1959-1981
Overall production: 3179 examlpes (only some 20 universals GAZ-13S and few cabriolets GAZ-13B (1961-1962))
Body: 7-seater 4-door limousine, 2- or 4-door cabriolet, 5-door universal (ambulance)
Engine: 195hp/4400rpm, V8-cyl, 4-tact 5,526cc
Compression ratio: 8.5:1
Bore/Stroke: 100/88mm
Length: 5600mm, width: 2000mm, height: 1620mm
Wheelbase: 3250mm
Front wheel track: 1540 mm
Rear track: 1540 (1530?)mm
Rear axle clearance: 210mm
Turning radius: 7.8m
Cold clearance between tappet and valve stem: intake - 0,25-0,30 mm, exhaust - 0,25-0,30 mm
Gearbox: 3 speeds with hydraulical transformer,
Weight: 2100 kg
Maximal speed: 160 km/h
Tyres: 8.20x15 inches
Fuel tank capacity: 80 L
Fuel consumption: 21.0 L/100km (14 L/100km under 40-50 km/h)
Cooling system capacity: 17 L
Oil capacity, overall: 6,5 L

Hulk pilte/linke saadaval linkide topicus!

http://www.efrance.fr/eurotrabi/img-dive...ika_05.jpg

ummiloko

Tðaika (kajakas) on ültse kõige stiilsem nõukogude auto Cool Cool Cool
Mulle meeldib ZIL 111G tiba rohkem. Eriti eest...

Ja siis selline asi kah veel, et kas neljataktilist mootorit inglise keeli mitte \"4-stroke engine\" ei nimetata.
Panin praegu esimest korda tähele selles tekstis, et cabriosid tehti ka kahe
uksega. Vat see oleks küll ma arvan, et mu unistuste auto.
http://www.ladaclub.hu/muszaki/vazwankel.htm

Sellelt lingilt selgub, et rootorversioone pandi ka peale Volgade (VAZ-ide ka) ka GAZ 14-le Smile

Vaadake tabelit