automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz 56 . 1961
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Eelnev ehituspuum tõi mulle ka paar vilja. Sai siis soetatud endale külkaga iz56. tundub suht originaal ja külgmised alumiinjum karbidki olmas. Kui sain selle kätte oli õhinat kui palju kuid ei olnud aega, ja jäi seisma. nüüd on aega ja oleks mõned küsimused et, mis õlid sisse võiks valada ja mis küünal võiks sinna istuda. kuna käisin mooto poodides ja õlikohta ei osanud keegi midagi öelda(mõtlen käigikasti õli) ja küünla tüübkohta ka.Cool
Õlide kohta(Lääne õlide) oma kogemused puuduvad ,noored spetsalistid teavad paremini aga venemasinatel venemasinatel kasutan vene küünlaid,lääne vastavad küünlad on mind alt vedanud ja tuleb välja et need NSVL-i aegsed on väga head.
Sajandi sõidust hea näide,tuttav pani uue lääne küünla vastavalt tsikli margile mida pood ja kataloog soovitas,poolel teel pidin andma talle oma päevi näinua A-11Y(loe U) küünla millega ta sõitis lõpuni ja minu teda sõidab siimaale.
suured tänud selliste õpetus sõnade eest. ja paele läheb talle vist 6 v aku?
(19-08-2010, 15:17 PM)2takti Kirjutas: [ -> ]suured tänud selliste õpetus sõnade eest. ja paele läheb talle vist 6 v aku?
Ikka 6V ja + massi
(19-08-2010, 15:50 PM)Armex Kirjutas: [ -> ]
(19-08-2010, 15:17 PM)2takti Kirjutas: [ -> ]suured tänud selliste õpetus sõnade eest. ja paele läheb talle vist 6 v aku?
Ikka 6V ja + massi

Oskad öelda, milliste generaatoritega hakkas minema - massi 6V izidel?
Massi läheb sellel mudelil ikka kindlasti "-".

Kas birka on säilinud? Kui sealt saaks aastaarvu teada, siis oskaks nõu anda pisidetailide osas, mis ehk tuleks välja vahetada, kui originaalsust taga ajad. Raaminumbri saad teada ka tagaamordi ülemise kinnituse juurest raami sisse löödult.

Pane korvist ka pilte.
See IZ on mitme masina juppidest kokku pandud. Väiksem esituli viitab uuemale mudelile, Esihark ja porilaud jälle vanematele. Ma soovitaksin uurida, kas genekas on tsentrifugaalregulaatoriga (IZ-49, "+" raamis) või ilma (uuem, "-"raamis). Samas pole minuarust seal mingit vahet, kumba pidi sa juhtmed sellel masinal aku külge ühendad.

Õliks sobib auto mootoriõli (mineraal). Auto käigukasti/tagasilla õli ära sinna vala, kuna see on liiga paks, mis ei lase siduril korralikult toimida.

Küünal - mine osta kloostrimetsa või tondi motopoest paar eri sorti küünalt ning saad katse-eksitusmeetodil teada, mis kõige paremini töötab.
(23-08-2010, 11:27 AM)isandpauk Kirjutas: [ -> ]Samas pole minuarust seal mingit vahet, kumba pidi sa juhtmed sellel masinal aku külge ühendad.
Küünal - mine osta kloostrimetsa või tondi motopoest paar eri sorti küünalt ning saad katse-eksitusmeetodil teada, mis kõige paremini töötab.

A11 küünal näiks justkui kõige paremini toimivat ja õiget töötemperatuuri saavutavat.

Küllap ikka on vahet küll, kumba pidi aku ühendada. Valesti ühendades hakkab akut "ümber" laadima. Harja juhtmete omavaheline vahetus peaks asja lahendama või aku polaarsuse vahetus.
Kas ei ole tegemist Lääne-Virumaalt Kadrinast saadud rattaga? Kui nii siis sellel jah pandud "+" massiks kuigi tavaliselt on mass ikka "-" ! Aga igaks juhuks tuleks asi ikka üle vaadata.Kuda ka korvi olukord on? Pildimaterjal ei teeks paha.
Kõikkidel 56-e vana tüüpi genegatel käis+ massi.minu teda viimastel 56-tel olid uuemad gener. aga kui vanad nöökisid siis vahetati välja ajajooksul uuemate vastu ja nii ongi asi vahest segane.56-tel on 49-ga sarnane generator mille otsas tsnrifugaal
süüteregulaator,mark oli G-36 ja 36M
Selles mõttes Isandal õigus,ega vahet pole kuidas juhtmed paned.Üht pidi hakkab laadima ,teisiti mitte.