automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minsk 3.112 säde puudub?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure pealkirjas olemas. Hetkel olen proovinud teist süütepooli, küünalt ja seda andurit, mis süütehetke loeb. Esialgu on vast nii, et vool ei jõua süütepoolini. Kas viga tuleks otsida juhtmestikust või generaatorist?
Samas, kui keegi teab, siis oleks huvitatud antud isendi korralikust elektriskeemist. Masinal on Riga mopeediga sarnane generaator.
Generaatorisse minevad juhtmevärvid on järgmised: roheline, pruun, kollane ja sinakas-hall.
Generaatoril on väljundotste tähed järgmised: T Я З O Д.
Samas miks on masinal esimene ots vedel? St. keerad lenksu ühes suunas ja ratas samal ajal ei pruugi samasse suunda keerata? Selline tunne, et esimene ots oleks täesti lahti.
Lenksu "vedel" olemise kohapealt vaata amordi prillid üle - äkki on lahti või mõrased.
Amortidel olid KÕIK poldid-mutsid lõpuni kinni keeramata. Sädeme probleemi sain samuti korda. Viga siis kommutaatorkarbis.
[Pilt: large_23652509_C5pq.jpg]

Masin hetkel läheb käima ja töötab normaalselt. Samas seda ainult siis, kui kommutaatorist süütelukku minev juhtme ots lukust eraldatud on. Süütelukk ise on klemmplaat, mis klemme ühendab. Mis seal saab lühises olla, et sädelahendust pärsib?
Süüteluku põhi on selline:
[Pilt: large_23681083_ejD9.jpg]

Kas keegi oskab juhtmete ÕIGE asetuse joonisega aidata?
(01-09-2010, 15:02 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Masin hetkel läheb käima ja töötab normaalselt. Samas seda ainult siis, kui kommutaatorist süütelukku minev juhtme ots lukust eraldatud on. Süütelukk ise on klemmplaat, mis klemme ühendab. Mis seal saab lühises olla, et sädelahendust pärsib?

Süüteluku otstarve ongi säde ära kaotada lühistades mingid kindlad klemmid, kui süüde on välja keeratud. Kas sul süütelukule võti on olemas?
Võti on olemas. Küsimus on pigem juhtmete asetuses süteluku klemmidel. Eila kontrollisin süütelukku. Ideeliselt peaks voolud vastavalt süütevõtme asendile jooksma. Sellest ka järeldus juhtmete vale paigutuse suhtes.
Hetkel siis olen selgitanud välja juhtmed, mis süüteluku külge käisid numbrilises järjekorras.
1. tühi klemm
2. valge- signaal
sinakas-hall- vasak lüliti
3. punane- esituli
4. lilla- kommutaator
5. kollane- drosselmähis
6. must- juhtme teine otsa jookseb taha ja ei kinnitu kuskile
7. valkjashall- esituli

Samas olen välja selgutanud süüteluku asendid, mis klemmid ühenduvad võtit keerates. See koht juba pisut ebaloogiline. Juhtmed ilmselt süüteluku küljes valesti.
Võti 0 asendis ühendab klemmid:3,4,6,7
Võti 1 asendis ühendab klemmid:2,3,6,7
Võti 2 asendis ühendab klemmid:1,2,5,6,7

Kui keegi nüüd oskaks juhtmete õige järjestusega aidata, siis sellest oleks edaspidises masina taastamises palju abi.
Vana teema juba, kuid ikkagi lisan siia selle masina elektriskeemi. ehk on tulevikus kellegile abiks.

[Pilt: large_27379095_utjh.jpg]