Pakun saksa Mielet aga muidugi ei pruugi olla.
Ülimalt Miele moodi, ka numeratsiooniloogika justkui klapiks. Huvitav, minu rappel samasugune ketiratas (pidasin siiani Rigalt laenatuks aga kurat seda teab).
Nojah, eks ta Miele ole. Ühe selle ajajärgu Miele kataloogi piltide järgi saab kokku lugeda 5 erinevat tetiratta kodardust. Selline "lumehelves" on seal küll transpordiratta (sellel väikese esirattaga jalgratta) pildil aga võis vast ka mujal olla.
Rigadel vast 60 hambaga ketiratast polnud (ei tea muidugi mitme hambaga ratas ksf! O.P. oletataval Mielel on...)
(30-08-2010, 13:24 PM)kass Kirjutas: [ -> ]Nojah, eks ta Miele ole. Ühe selle ajajärgu Miele kataloogi piltide järgi saab kokku lugeda 5 erinevat tetiratta kodardust. Selline "lumehelves" on seal küll transpordiratta (sellel väikese esirattaga jalgratta) pildil aga võis vast ka mujal olla.
Rigadel vast 60 hambaga ketiratast polnud (ei tea muidugi mitme hambaga ratas ksf! O.P. oletataval Mielel on...)
60-hambaline. Vänt samas teise kujuga ja kiiluga (+ vana Omega pedaal, sealt ka eksiarvamus). Ksf! Indrek arvas ka et ketiratas Riga moodi ei ole..seega võib isegi õige olla ?
1938.a. Miele, raudkindlalt.
Mul on olemas lähedase partii meesterahva-Miele jäänused samast aastast. Raaminumbri ðrift, sildi kuju, muhvide kuju, tagaporilaua "kinnitustraadi" otsad jms ei jäta mingit kahtlust. Kahtluse tekitab ketiratta kuju (võib olla vahetatud), aga pole ka välistatud, et Miele valmistas rattaid mitmete ketiratastega.
Vana teemat sirvides panin tähele et raaminumber on pigem ikkagi 538XXX ?