automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nissan bluebird ei käi(diisel)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisis mure järgmine : Jätsin auto seisma , käivitama hakates ei tahtnud enam käivitada. Korraks käivitus ja siis suri välja. Paari katsega läks lõpuks käima ja sain kuidagi liikuma. Selline tunne oli , nagu oleks küte otsa saanud.
Sõitsin koju ilusti. Kodus seisis veidi ja jälle sama jama. Ainult et enam ei lähe pöördesse , vaid lonkab kuidagi 500rpm..
Selgus , et pumbast paremal(käigukasti poolt vaadatuna) on all mingi ümmargune kaas , mille vahelt tilgub.

Kuna see kaas asub kuskil tuleseina ja mootori vahel ilgelt lollis kohas , siis küsin ennem ära :
1 Kas v6ib selle viga olla?
2 Kui ma lahti keeran , kas sealt alt äkki midagi ära ei kuku?
3 Mis seal käib tihend või rõngas?
4 Mis veel v6ib viga olla?
Voolikuid näppides märkasin , et tagasijooksu voolik oli tühi .
ahjaa: kaheksakümnendate lõpp , 2.0 49kw.
Kui kütusefilter ummistunud siis samasugused sümptomid.Hakka paagist tulema ja vaata kaugele küte jõuab.Kahjuks antud isendit ei tunne ja seega ei oska rohkem aidata.
Loogika ütleb, et kust küte välja pääseb, sealt ka õhk sisse pääseb. Kirjelduse järgi on väga raske arvata, mis seal lekib, kuid sümptomid ütlevad, et õhk süsteemis.
ps. Kui lahti võtad ja kokku paned, siis ainult metall, või orig. tihendid. Igasugu hermeetikud jm tihendajad hoia diislist kaugele, sest sealt pumbani on kukesamm.
Ei küte tuleb ilusti peale ja tagasi kah.

Ma nüüd ei näe sinna nii hästi , aga mulle tundub , et jookseb pumba allosast ümmarguse kaane alt.

Natuke uurides võrreldes bmw pumbaga on bmwl selle kaane all nagu mingi kolb , mis liigub edasi-tgasi.
Et mulle tundub , et selle väikese pumba-pumba "plokikaanetihend on läbi" , et peale seda kui too silinder tühjaks tilkus , siis enam ta kütet üles ei ime.
Mootor ise annab ka lahja segu märke , et viskab lubamise aeg sinist.

Kas keegi teab , millest seal see tihendus on , kas m6ni kummirõngas? kas sellest punasest vakstumoodi tihendimaterjalist ei v6i uut teha?
Ma sain aru,et tagasivoolu toru oli tühi?Kuidas siis tead et küte peale tuleb?Mis pumbaga tegu?Bosh tüüpi rootor või?Kui nii ,siis lekkida ei tohi sellel midagi.Pilt oleks maru hea et edasi targutada.
(04-09-2010, 22:51 PM)uko Kirjutas: [ -> ]Ma sain aru,et tagasivoolu toru oli tühi?Kuidas siis tead et küte peale tuleb?

Imesin ja sel on veel käsipump ka. Välimuselt meenutab boschi pumpa küll.
ise m6tlesin , et äkki on pumba sees tagasijooks umbes , et miks ta muidu sele tihendi vahelt välja pressima hakkas.
Kas käsipumbaga pumbates ka ei käi(ei lähe pöördesse), kui jah siis pumbas etteande labad kinni jäänud ja sinu kirjeldatud kaaane all peaks olema kummist rõngastihend.
See sai korda .Rõngastihend oli lihtsalt katki läinud.

Nüüd on aga tekkinud jälle jama.
Nimelt tilgub mootori vasakust otsast jahutusvedelikku. Umbes iga 500km tagant hakkas kuumaks minema. Algul ei saand aru , mis värk on , aga nüüd lausa tilgub.
Ma pakun , et veepump on läbi. ladu24.ee , autosad.ee ei paku veepumpa.

Mida teha? Kust saada? Kas laagreid ei anna vahetada?
Kas keegi on seda pumpa vahetanud? Viimane küsimus sellest , et seal on ju mingi 5cm vahet ja mootoripadi ka veel. Mootor tuleb siis ilmselt selleks toiminguks lahti lasta ja üles t6sta?

Mootor 2.0 diisel 49kw
Vahetasin kunagi kodustes tingimustes veepumpa. Kruvimist oli palju, aga ei mäleta küll, et midagi suuremat oleks pidanud tegema.
Remontida ei olnud seal miskit. Minu omal läks veepumba võll pooleks, poest anti karbiga uus ja läikiv, kohale sobis kui valatult. Mäletamist mööda on asi nii kinni pressitud, et naljalt põlveotsas midagi ei tee.
Kuna ilmad hakkavad jahedaks minema , siis hakkab päevakorrale kerkima tõsiasi , et küünlad v6iks ka töötada.

Keiss on praegu selline ,et nii kui ma süüte sisse keeran , siis küünalde tuli korraks vilksatab ja kustub kohe ära. (Nagu oleks mootor soe) . V6tsin pistiku lahti arvates , et andur äkki vigane , aga kasu ei old. Igaks juhuks sai andurit ka proovitud vahetada , kasu ei midagi.

Kus asub too eelsüüte relee? Huvitav , kas primeral võib olla sama relee?
Pigem näib probleem olevat selles, et küünal või mitu on lahkunud. Alusta nende kontrollist.

A.
Krt , kui otse vool lasta , siis on paugupill. Kui mitte , siis vajab veidi ketramist.
Asjad lähevad aina imelikumaks.

Külma mootoriga starterit andes veab algul aeglaselt ja siis hakkab nagu hoogu koguma.
Täpselt selline tunne , et õli oleks nagu paks .
Kui auto käivitub siis on kuskil 30 sek. õlirõhuga probleeme. Samas kui õli paks oleks , siis peaks just külmana rõhk hea olema.

Samas sooja mootorit ajab kiiresti ringi , ning on rõhk ka kohe olemas.
-------------------------------------------------
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:80/year:1987/fuel:2/model:1203/modification:4222/firstLevel:100007/secondLevel:100091/tab:1Krt ma ei saa aru.
Pumpasid pakub mitu.
Esimesele pumbale näitab , et see toode sobib 49kw- 44kw ok ja 77 kw , mi son juba bensukas ju...?

Teistel pumpadel aga sobivust ei näita bensuka omadega.

Nüüd on siis küsimus et kas see pump on reaalselt sama bensuka omaga võo paneb neil seal midagi pange.
Krt bensuka omasid on suht lihtne saada.