11-09-2010, 10:22 AM
Selline küsimus, et mikihiirtemaal suhteliselt levinud tegevus on hiljem raskesti ligipääsetavate keevituskohtade katmine eelnevalt nn. weld-thru krundiga - peaks see siis olema kõrge tsingisisaldusega kuumakindel krunt.
On kellegil praktilisi kogemusi - ei mõtle siinkohal päris suvalisest autopoest ostetavat Motipi külmtsinki vaid pigem ikka professionaalseks kasutamiseks mõeldud tooteid - 3M, Loctite jne? Käsil tiivaservade lappimine ning kuna tegu on topelttiivaga (välimise tiiva külge on keevitatud eraldi detailina ka sisemine tiivaosa), kus jääb peale roostetanud koha eemaldamist mõningane hiljem raskesti ligipääsetav suletud vahe, siis tahaks kuidagi ka seal olevat seesmist metalli kaitsta.
On kellegil praktilisi kogemusi - ei mõtle siinkohal päris suvalisest autopoest ostetavat Motipi külmtsinki vaid pigem ikka professionaalseks kasutamiseks mõeldud tooteid - 3M, Loctite jne? Käsil tiivaservade lappimine ning kuna tegu on topelttiivaga (välimise tiiva külge on keevitatud eraldi detailina ka sisemine tiivaosa), kus jääb peale roostetanud koha eemaldamist mõningane hiljem raskesti ligipääsetav suletud vahe, siis tahaks kuidagi ka seal olevat seesmist metalli kaitsta.