automoto.ee foorumid

Täisversioon: Weld-thru spreid?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline küsimus, et mikihiirtemaal suhteliselt levinud tegevus on hiljem raskesti ligipääsetavate keevituskohtade katmine eelnevalt nn. weld-thru krundiga - peaks see siis olema kõrge tsingisisaldusega kuumakindel krunt.

On kellegil praktilisi kogemusi - ei mõtle siinkohal päris suvalisest autopoest ostetavat Motipi külmtsinki vaid pigem ikka professionaalseks kasutamiseks mõeldud tooteid - 3M, Loctite jne? Käsil tiivaservade lappimine ning kuna tegu on topelttiivaga (välimise tiiva külge on keevitatud eraldi detailina ka sisemine tiivaosa), kus jääb peale roostetanud koha eemaldamist mõningane hiljem raskesti ligipääsetav suletud vahe, siis tahaks kuidagi ka seal olevat seesmist metalli kaitsta.
Paar aastat tagasi keegi siit sedasorti asju igal juhul ei kasutanud. Või siis ei viitsinud kommenteerida...
Mina olen asjast nii aru saanud, et see mikide 3M-i weld tru on peaaegu sama, mis euroopas müüdavad tsinkspreid, kasvõi ntx. see, ainult, et kolm korda kallim.

Kuna ameerika on suur maa ja lolle hirmus palju (kellelt, teatavasti, tulebki raha ära võtta), siis on sellised, "õige nimetusega" asjad põhiliselt seal müügil.

Terase sulamistemperatuur oli vist midagi 1500 kraadi ringis ja sihukest tempi kannatavat värvi pole tegelikult olemas.
Kes nüüd midagi konkreetset teab, siis võtab ja vaidleb. (ja harib ühtlasi kõiki lugejaid)