automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: T-25 laadimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mul on selline probleem, et kui masin käima panna, siis näitab ampermeeter laadimist +20, aga peale 1..3..5min vajub tagasi nulli. Ja kui nüüd korraks mass välja lülitada, siis hakkab jälle laadima, aga jälle ainult 10-sekundiks. Ja nii on ohtlik tehaka - ülepinge lõi kõik tuled läbi ühekorra. Kui kõik tuled põlema panna (210w), siis on ka selline tunne, et ei jõua enam laadida ja ampermeeter näitab 0. Masslüliti just sai uus ja selles ei saa viga olla. Samuti ei olene laadimine mootori pööretest, niiet geneka harjad ja rihm ka arvatavasti ok. Kus need releed on ja kas nendest võib olla selline asi?
(10-10-2010, 18:43 PM)hannest Kirjutas: [ -> ]Mul on selline probleem, et kui masin käima panna, siis näitab ampermeeter laadimist +20, aga peale 1..3..5min vajub tagasi nulli. Ja kui nüüd korraks mass välja lülitada, siis hakkab jälle laadima, aga jälle ainult 10-sekundiks. Ja nii on ohtlik tehaka - ülepinge lõi kõik tuled läbi ühekorra. Kui kõik tuled põlema panna (210w), siis on ka selline tunne, et ei jõua enam laadida ja ampermeeter näitab 0. Masslüliti just sai uus ja selles ei saa viga olla. Samuti ei olene laadimine mootori pööretest, niiet geneka harjad ja rihm ka arvatavasti ok. Kus need releed on ja kas nendest võib olla selline asi?

Selle kirjelduse järgi on kõik normaalne.
Käivitamisel tühjendab starter akut ja kui generaator annab välja 20A on generaator ju korras ja samuti aku, kui ta selle voolu vastu võtab.
4-5 min pärast saab aku täis ja siis peakski ampermeeter 0 näitama.
Ilma koormuseta ei soovitaks küll massi välja võtta, sest pingeregulaatori töölehakkamine võtab hetke aega ja millegi läbipõlemine on tõenäoline.
Küll aga võib kontrolliks kõik tarbijad sisse lülitada ja kui siis köötava mootoriga mass välja võtta, peaks tuled jääma põlema sama heledalt.
Kui tuled jäävad põlema, siis jõuab generaator kõik tarbijad ära toita.
Kui aga tuled kustuvad, on midagi valesti.
3-faasilise vahelduvvoolu generaatoriga EI TOHI akut tagant ära ühendada (töötava mootoriga)selle tulemus juba oli et lambipirnid põlesid läbi sest regulaator ei ole nii kärme PINGET maha tõmbama ...samuti võib saada oma laksu tänu sellele ka regulaator ise ja dioodid milledel on ikkagi oma töö reziim ja läbilöögi pinge. See aku lahti ühendamine on kõvasti juurdunud teie vanaisadelt, kuna siis olid ainult ALALISVOOLU generaatorid ja nendel 3 releega ja takistitega kombineeritud REGULAATOR. Nii et valik on teie.Edu katsetustes varuosade müüad rõõmustavad. Big Grin