automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:GAZ 51 mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidas tuunida gaz 51 mootorit?Tahaks teada mida soovitate teha nt silindrite suurendamine ja surve astme suurendamine ja mis karbuss oleks sobilik.Ja seda tahaks ka teada kui palju see hobujõude suurendab.Tänud
Mida see mootor pärast veeretama hakkaks?
Pane sinna BMW kolvid ja juba parem.
Kle Agaa. Mis need BMW kolvid sulle annavad ja näita selliseid BMW kolbe mis ilma kepsu modimata sobiksid.
mootor hakkaks vedama gaz 51
Aga räägi lähemalt, mis sa sellega tegema hakkad kas nii sama külavahel kärutama või tahad võistlustelt osavõtta.
Praegusel ajal mõtlesin niisama külavahel paarutada aga siis kui ajad paremaks lähevad hakkan ilmselt võistlustel käima.
Aga sooviks teada kas gaz 53 kolvid saab sisse panna ja kas on mõtet surve astet tõsta
Tead, kasuta otsingut, Sulle on siin sobivaid teemasid juba küll ja küll. Pole vaja keeruliseks asja ajada ja ühte juurde tootaSmile eks otsingu tulemusi tuleb palju aga seal on kõik kindlasti ilusasti kirjas, kuidas külavahel paremini paarutada saab ja pärast võistlustel kaSmile
yes sir
Eestis on paar tipptasemel spetsialisti, kes suudavad sellest mootorist ümberehitustega maksimumi välja pigistada. Katsu leida mõni mees, kes sõidab veoautokrossi ja siis sealtkaudu proovi edasi sebida. Võistluskorras mootori eest küsiti aasta tagasi täpselt 150 000EEK. Minu jaoks on see ulmeline summa ja kuna mootorit oli vaja üksnes heina ja küttepuude veoks, siis jäi see äri tookord katki.
(20-11-2010, 11:11 AM)gazoon Kirjutas: [ -> ]Kuidas tuunida gaz 51 mootorit?Tahaks teada mida soovitate teha nt silindrite suurendamine ja surve astme suurendamine ja mis karbuss oleks sobilik.Ja seda tahaks ka teada kui palju see hobujõude suurendab.Tänud

Mina isiklikult jätaks 51 mootori vahele ja vaataks rohkem 53 mootori poole.
51 mootori tegemine algab siiski nukkvõllist ja selle valikust sõltub ka ülejäänud muudatuste suurus ja vajalikkus.
Järgmiseks oleks sisselaske seest silumine ja nurkade ümardamine ja kanalite portimine.
Alles nüüd on õige aeg mõelda surveastmele ja klapisüvendite tegemisele.
Mootori kestvuse huvides tuleks parandada silindrite õlitust ja kolbide jahutust õlipihustite lisamisega.
Jämedamaks ajamine kipub lõppema kas kinnijooksmise või kepsude purunemisega ja ka originaalkolviga on võimalik sõita.
Kuna selle mootori pöörete laskmine üle 5000 pole eriti mõistlik, siis piisaks täiesti ka 53 või Zili karburaatorist.
Võimsust saab sealt laias laastus 50-70 hj/l
Tipptasemel mootori tegemine algab kõigepealt ploki valikust vändaliini sirgsuse, silindrite telgjoone, jahutussärgi valu õnnestumise ja portide kuju järgi ja selle peensusi tunneb ainult paar meest Eestis.
Herr Ligur, näiteks, tuleb kohe silma ette. Temaga küll pole muret, et maksimumi kätte ei saa Cool A no ta on ikka hõivatud mees.
K

Edit 1 - http://www.rallifotod.eu/album282/slides/saare0701.html
2 - http://forum.automoto.ee/showthread.php?...649&page=3
3 - http://www.neljas.ee/est/?news=912392&category=30
4 - http://www.vorumaateataja.ee/?a=uudised&b=1537

[quote='sass' pid='255925' dateline='1290251853']
Eestis on paar tipptasemel spetsialisti, kes suudavad sellest mootorist ümberehitustega maksimumi välja pigistada. Katsu leida mõni mees, kes sõidab veoautokrossi ja siis sealtkaudu proovi edasi sebida. Võistluskorras mootori eest küsiti ...
(20-11-2010, 13:32 PM)skiso Kirjutas: [ -> ]Kle Agaa. Mis need BMW kolvid sulle annavad ja näita selliseid BMW kolbe mis ilma kepsu modimata sobiksid.

******************************************************
Vana E21 2,0 4 silindrit. Nagu Valatud. Ja annavad 89mm läbimõõdus natuke suurema surveastme juures natuke paremat minekut. Kena leiutamist.Smile
Kui suudad need kolvid 51 plokki istutada, nii et asi ka sõidaks siis peaks ühe tooriku tegemise toomaCool