automoto.ee foorumid

Täisversioon: opel korsa klabiklõbin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teema selles, et plokikaane tihend läks. ok sai vahetatud ja peale seda klõbisevad klapid.
hüdrotõukuritega variant on
nüüd sai vänt ja nukk märkide järgi paika, tööle läheb hästi jne, aga klõbiseb
enne oli nukk 3 hammast paremal ehk siis varane vända suhtes, ja töötas, ei tea mis märgid need seal mootoril siis. aga kui panen nii tagasi et need kolm hammast paremale, siis läheb kuidagi käima(nagu lööb tagasi, ja varajane), aga põõrdeid ei võta, aga samas ka ei klõbise nagu. kas keegi oskab midagi soovitada, mida teha.


teine küssa pingutusrulli kohta, tundus imelik nagu mingi vedruga süsteem, rihm ei jää korralikult pingule, kui keerata nukka paremale, siis justkui läheks lõdvaks, kas see võib mingi jama olla, v ongi opelil nii
Mis aasta corsaga tegu ja mitu kw ja mootorityyp?

Kui Sa rihma vahetad võtad mitmikkiilrihmaseibi eest ära.See poltidega, ja selle peal märk.Selle võidki valesti tagasi panna.Õige kindel märk on hammasrihma ratta peal.Kui eelnevalt nukkvõllide ja väntvõlli omavahelist kõnelemist paigast ära ei ole ajanud, surved silindrites jne märgid paigas peaks toimima kenasti.

Pingutusrullist pingutad koos veepumbaga ja skaalas on seier.Ajad skaalal paika ja kui rihm pingutatud keerad mootorile 2 ringi käega peale.Kui märgid ok siis on ok ja see skaalaseier veiderdabki seal nii, et läheb pingesse ja laseb pinget maha.
krt jah, liiga vähe infot edastasin

94a aasta 1,4l 44kw mootor ja tavaline 8 klapiline ja veel karpaga varianto...


mainin ära, et märke vaatasin ikka õigetelt rihmaratastelt.
viga selles, et ma ise ei teinud algset tööd ja täpselt ei tea mis/kuidas oli, aga räägiti mulle.
1. nimelt kui panen hambad märkide järgi, siis paugust tööle ja töötab ühtlaselt jne, aga klõbiseb tugevalt
2. kui panen nii nagu öeldi, et enne oli(nukk 3 hammast paremale vända suhtes) siis kuidagi saab tööle, pöördeid ei võta, aga tundus et ei klõbise ka

3. täna sain teada, et mees kes tihendit vahetas ei kasutanud momentvõtid kaane kinnituseks, kas on mingi võimalus et see klõbinat tekitabki(no rääkis, et vanasti sai kõik tunde järgi keeratud ja töötas...)
Ega sel mootoril eelnevalt klapid pähe käinud?
Käib see mootor nagu naelakasti raputaks?Selline veider heli nagu klapid kukuksid alla
Rihma pingutuse juures on ära märgitud, et jälgida kõike pingutusmomente täpselt, märke ja ennem käivitamist kontrollida silindrites surveid.
Selle mootoriga natuke sebimist on ja tegelikult peaks olema uue tihendi-pakendi peal caution suurte tähtedega seal.

Mis Sa teha saad.

Saad ära lugeda hammasrihma hambad veendumaks, et rihm õige on ja otsida üles vana plokikaanetihend ja vaata sälke tihendis(remondiaste)sellest tulenevalt ka plokikaanetihendi paksus-kontrollida see esmalt üle.
Kas tihendi vahetuse ajal plokikaant ka lihviti?
Tal klapid käivad kolvisüvendisse ja väga täpselt.

Kohe kindlasti ära hambaid ringi tõsta ja teda käivita seal.
Kontrolli asjad üle.
Suure tõenäosusega on point selles,et hüdrotõukurid võeti välja kui autot lahati, ning tagasi pannes ei pressitud õlist tühjaks.Olnud sama kogemus.
Abiks on see,et võtad lahti,pressid tühjaks vaatad kas kõik 8 on töökorras st pole kinni jäänud ja paigaldad tagasi.
Tere
Hüdrotõukurit ei pressita kokku , vaid võetakse lahti ja pestakse puhtaks.Peale pressimist on suur tõenäosus et jäävad klõbisema,tiksuma.
Klge, ärge hakake jälle oma teooriatega pihta.
Et hüdrotõukureid pressitakse või pestakse või veel midagi huvitavat...
Mitte midagi nendega ei tehta. Ja kui nad ei tööta, siis vahetatakse. Ei hakata ju remontima sajakroonist asja, et ehk jääb pidama...(Kui ei jää, siis uuesti vahetamine maksab tunduvalt rohkem...)
Nii lihtne see ongi...

Ühel päeval said teada, et mees, kes kaanetihendit vahetas, ei kasutanud momentvõtit...??? (suht haruldane tänapäeval, aga see selleks...)
Homme saad teada, et kaanetihendi paigaldusel ta kasutas igaks juhuks ohtralt odavat bensuka silikooni ning liimis kõik õlikanalid sellega kinni. Kaan enam õli ei saa ja hakkavadki tõukurid klõbisema...
Suht tavaline algajate puhul.