automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ford Taunus 17M Super P3 1964a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Vartal peaks selline aku täiesti pakkumises olema. hind oli mäletamist mööda kuskil 100euri kanti. Kadaka teel asub see Varta putka seal oli riiulis olemas.
Jah, aga kuna eelmine aku just sellelt firmalt pärit siis teistkorda ei tahaks enam. Vöiks ikka üle aasta vastu pidada ma leian oma rumaluses.
mul oleks peris hää meel kui akud ainult aasta kestaks. siis saaks eluaeg ilma rahata uue akuga toimetada.
ehk siis kui targutamine kõrvale jätta siis on akudel garantii 2 aastat.
Tol eelmisel justnagu aasta oli, mis sobivasti läbi.....
Kuna talirallini pole enam nädalatki jäänud siis tundus olevat sobilik autole ka ülevaatus teha.
Tehtud-möeldud, nagu öeldakse.
Samuti läks käigukasti veidi vedelam öli sisse, et ka nörgema kondiga tegelinskid suudaksid sportmasinat opereerida ilma käeluumurdudeta.
Käivitumine on endiselt loterii-pöhine, mida soojem ilm seda suurem töenäosus hommikuti ilma erinevaid riukaid kasutamata hakkama saada.
Vahepeal saadud töstukiaku ei mahu kapotialla, samas ei jaksa ta ka autot käivitada niiet see pole suurem mureSmile
Momendil toimub puksiiraasade install ja värvimine
Täna sai korda viimane näidik mis ei toiminud, nimelt on nüüd imeline vöimalus observeerida auto roolitaga istudes ka bensiinitaset paagis juhikohalt lahkumata.
Bensuandur paagis oli nimelt veerand paagi asendisse kinni roostetanud....kogu protsess koos anduri eemaldamise, vea tuvastamise ja uuesti käima loksutamisega vöttis veidi alla 5 minutiSmile
Muidugi, kell töötab ka poole vöimsusega, st et tiksub a edasi ei liigu...

Tundub, nagu oleks ralliks köik valmis. Käivitamist olen plaaninud vaid hommikuks, aku tuleb tuppa tösta ööseks ilmselt ja kui siis ka käima ei lähe peab paluma kaasvöistlejatelt tömbamisabi. Samas kui korra hääle sisse saab ja soojaks läheb kapotialune siis edasi toimib ka seestpooltkäivitus.

Ilm töotab tulla külm, aga röve. Ilmselt vene kuulsad mittepärisümmargused talirehvid nisp ei saa endid heast küljest näidata seoses värske lume puudumisega, niiet pean nende pidamisepuudust kompenseerima oma fenomenaalse söiduoskusegaSmile

Talverallil näeme, raisk!!!!
Vara hommikul nööri otsas hoog sisse ja õhtul süüde välja. Päris õige suhtumine tegelt. Ega õiget rallimeest ei häiri väiksed puudused.
Edu!

Ahjaa egas opel ainuke auto pole mis tampooni mängib, ka ford sobib seda osa mängima. Smile
Ja söidetud ta saigi, seekordne talveralli.
Auto pidas algusest löpuni vastu, ühel korral vaid löi AKP's genekatule pölema ja voltmeeter vajus 5v peale ära. Kiire pilk kapoti alla näitas et nii genekas kui rihm on oma koha peal ja möned sekundid hiljem pöördeid andes kustus tuli ja voltmeeter liikus tagasi oma tavalisse asendisse ehk kuhugi 7-8voldi vahele.
Imelik, a üldse mitte üllatav.....ford ju, vana ju.

Reedel sai siis pandud peale ööläbi toas seisnud ja laadinud aku mis ei suutnud möjutada starterit isegi klöpsu tegema. Mötlesin et missealikka, eks siis lükkame koguaeg. Ja saigi käima lükatud ning suundutud Tapa lähistele öömajja.
Järgmisel hommikul mötlesin et ega pole vist mötet proovidagi starterit, igaksjuhuks siiski tegin seda ja auto hüppas sekundiga käima nagu tal poleks kunagi probleeme olnud ei aku ega starteriga....ja nii juhtus kogu ralli ajal!
Veel oli tülikas väljalaskekollektori praost salongi immitsev heitgaas, tekitas korraliku peavalu mis önneks öhtul peol üle läksSmile

Tollel eelviimasel lisakatse rajal mis mingil veokate krossirajal toimus ja mis kujutas endast kiilasjääga kaetud mägesid tuli küll nutumaitse suhu korra.
Nimelt ei saanud mäest üles teise ringi ajal, no tee vöi tina, u2m edasi ja 20cm körgemale oleks vaja saada a ei lähe ja köik.....mul ju naelrehve pole.
Otsisin päästvat lund raja äärtest, a sellegi all oli kiilasjää niiet ei aidanud palju. Löpuks pärast pooletunnisena tundunud edasi-tagasi nikerdamist diagonaalis üle raja sain siiski üle sellest mäest...
Viimane lisakatse oli aga täpselt see mida vaja oli autole, rada oli lumest pöhjaga ja jääd ei kuskil, sai kohe mönuga väänatud gaasi.
Ilmselt järgmisel aastal tuleb siiski naelrehvid sebida, nii ei saa ju rallit söitaSmile

Aga autoga oleks siis suvepoole vaja ette vötta pöhja puhastamine liivapritsiga, auto siis külili ilmselt lükata selleks, ja siis möningate roosteaukude keevitamine ning pöhja värvimine.
Sellised on plaanid, mis päriselus juhtub ei oska muidugi keegi ette arvata....
Lisan siia assortimendi laenatud pilte viimasest talirallist, kui autoritele ei sobi, siis võtke ühendust ja koristan ära.

Koeru

[Pilt: 081835292fef51.jpg]
[Pilt: 525840t41h8af3.jpg]

Värska veekeskuse ees.

[Pilt: orig_24606401_dclp.jpg]
[Pilt: 184874_182682718442367_100001019194385_4...7579_n.jpg]

[Pilt: 183017_182681698442469_100001019194385_4...3001_n.jpg]

[Pilt: large_24611155_tYYa.jpg]

lahkumine lõunapausilt Waide motellist

[Pilt: 177879057fe8c8_l.jpg]

SAKP2

[Pilt: 189402_10150118579302897_585337896_65413...1443_n.jpg]
Niisiis, üles on kerkinud väike probleem. Nimelt kiirenduspumba membraan laseb kohutavalt palju läbi, ja mulle tundub et olen seda korra vahetanud juba kunagi päris alguses. See on aga ilmselt tiblade kooperatiivitoode olnud, nimelt on ta bensu sees üles sulanud-omadus, mida ei sooviks sellisele jupstükile.
Käisin selle membraaniga nüüd poes hängimas, ja köik mis sealt leti tagant tuli oli uh-uh, eitea-eitea....ühesönaga, keegi ei suuda enam tuvastada mille membraan see on, kahtlustan mönda vene masinat ise. Zigull ei ole, sest selle membraani küljes asuva pulga diameeter on 8mm mul, siksil aga jämedam tükkmaad.
Muud parameetrid nagu ntx poldiaugud klapivad siksiga küll. Mosse oma nägi ka jämedama pulgaga välja.

Ehk oskab keegi välja pakkuda, millele vöiks asi kuuluda vene autodest.
Vöi kas solexile keegi varuosi pakub äkki?

Edit: nüüdseks on selgeks saanud, et antud vidin pärineb peletise küljest mille koodnimi oli 2141. Kohalikku poodi vene autode vidinaid tarniv mees hakkas aga seda nime kuuldes kohe kätega vehkima ja pead raputama ning väitis need köik olevat liiklusest maha vöetud ammugi juba, ning tema ei leidvat neid kuskilt enam....

Aga sellist asja oleks siiski vaja, eelistatult lääne päritolu ja bensiinikindlat...
Talveralli jällegi nägemisulatuses, tuli auto garaazi ajada ja hakata tegelema tema pöhjas asuvate sakiliste servadega aukude muutmist siledaks plekiks.
Järgmisel nädalal sellega loodetavasti ühelpool, siis peaks minema üv punkti läbivaatusele, siis uued kleepsud ja asi jälle jonksus möneksajaks.
Öli kah uus sisse.
Tänasega vöib öelda et talveralliks on köik valmis sest ka ülevaatus möödus edukalt.
Natuke kahandab küll röömu see et juba nii pikalt enne rallit köik korda sai aga missealikka.
Rajal näeme,rskSmile!
Igaks petteks kriban ka siia hilise appikarje - kui kellegil leidub juhtumisi üks 6 voldine pool/täistule pirn, siis oleks rallitaunuse ekipaazh äärmise heameelega seda homme headelt inimestelt valmis ostma.
Risustan küll teemat, aga ehk on asjaosalistel või ka kellelgi teisel juhtumisi pakkuda taolist üles kaarduvate otstega pamprit? Võib olla ka järgmise (60date) generatsiooni Taunuse oma, või üldse mõne muu auto oma. Üks masin vajaks taolist.
Eestist vaevalt et leiab, vajaks konkreetne autogi uut iseenesest, on teine üsna mäda.
Eks ilmselt tuleb pilk jällegi kuningriigi poole suunata.
(14-04-2012, 16:01 PM)90Deville Kirjutas: [ -> ]Eestist vaevalt et leiab, vajaks konkreetne autogi uut iseenesest, on teine üsna mäda.
Eks ilmselt tuleb pilk jällegi kuningriigi poole suunata.
Ja mida te sealt siia poole plaanite tuua, kas mingi muu masina vöi samasuguse ainult paremas seisukorras Taunuse?

Kui Taunust uuesti loosi ei lähe, siis ise tooks sealt mingi järgmise tagaratta veoskeemiga isendi.
Seal blocketi lehel jäi silma selline veider isend Volvo 164-st...
http://www.blocket.se/orebro/Volvo_164_p...?ca=11&w=3
[Pilt: 0423316248.jpg]
[Pilt: 0473651881.jpg]
ja selline Chevy mootoriga V164....(Kahjuks ei oska öelda, kas 45 000 Seki on suur summa seal Rootsis vöi ei, vöreldes mida inimesed endale tööga teenivad)
http://www.blocket.se/stockholm/Volvo_16...?ca=11&w=3
[Pilt: 4338054578.jpg]
[Pilt: 4372147854.jpg]
vöi, siis pisikese Starleti.
http://www.blocket.se/vastmanland/Toyota...?ca=11&w=3
[Pilt: 2063104415.jpg]
[Pilt: 2032691241.jpg]

Jääks siin teemas ikkagi Taunuse juurde, neid muid mötetuid autosid pole siia vast pointi postitada, enamus inimesi suudab blocket.se ise kah üle vaadata.
Ja jutuks oli siiski tagastange vaid, tervet samasugust autot tuua oleks ju overkill.
Pealegi tundub Taunus juba eestis paljukordselt esindatud olema, et poe ees seistes lastekodulapse tunnet ei tekiks siis järgmiseks ilmselt ikka miskit haruldasemat vötta, eesti möistes.

Ps miniest-sinu allkirjast saab aru et m2140 on jaapani turboauto?
Tule maa peale....
Rallitaunusega seotud asjanduste nimistu sai täiendust vägevate õigestaastastpärinevate prantsuse kojameeste, pidruni peasilindri remokomplekti, rootsikeelse esindusemanuaali, jagaja kontaktide ja mis kõigetähtsam - esitulede kivikaitsete näol.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Taliralli pilte otsides avastasin tagantjärele, et Rallitaunus iluleb suisa Sakala artikli päises Smile

Artikkel "Sakalas"

Mälu värskendamiseks panen ka siis pildid paigaldatud tulekaitsetest ja metallitükkidega rehvidest:


[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
Natuke veljeinfot:

1 x Original für Ford Taunus usw.

4,5 x 13 ET36 - 5x112

Maulweite: 4,5 J (Zoll)
Durchmesser: 13 (Zoll)
Einpresstiefe: 36 (mm)
Lochanzahl: 5
Lochkreis: 112 (mm)
vergleichbare Artikelnummern:
Alcar: -
Kronprinz ( KPZ ):5354A
Südrad ( SRD ):
Lemmerz:
Stahlgruber: -
KSW: -
originale Teilenummer: Fomoco 11439076
Lehti: 1 2 3