automoto.ee foorumid

Täisversioon: Citroen CX 25 GTI Turbo2????
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii siis, üks mees pakkub sellist müüa. Aga ma ei tea sellest autost suurt midagi, nii et komenteerige, kui kellelgi on kogemust või teab sellise isendi kohta midagi.
Smile

Nii siin on mingi link kah. Auto ise on olemuselt midagi sellist nagu seal.

Sidrun
Nende vanemat sorti prantslastega kindlustad endale peavalu ja unetud ööd, juhul kui midagi peaks tehnikast rikkiminema. Uued jupid on kallid, kohapeal ei ole, kohale toimetamis aeg pikk ja võid saada hoopis vale asja. Lammutused neid sisse ei vea ja kohapealt saadud masina lammutamisest ei taha kuuldagi. Kasutatud juppe võib leida selliste vähe levinud masinatele spetsialiseerunud lammaritest, mis on ka üldjuhul ainuke Eestis.

Tehniline korras olek sõltub nagu ikka, eelmistest omanikest e. kui \"läbi aetud\" masin on.
CX on minu meelest üks viimastest eht citroenilikest mudelitest.

PS. Tartu keskses kuulutustelehes Infolaine ühes oktoobrikuu viimases numbris müüdi Citroen Visa GTI -d.

citromaan

ma nüüd niisama lõksutan lõugu, pole sellist autot käega katsunud, aga ka autot teadmata võib teha mõne järelduse - remont on küll prantsuse autole omaselt keeruline, aga see-eest kallis ja seda tuleb tihti teha Wink
igatahes turbo ja õhkvedrustus ei kuulu just kõige odavamate ja töökindlamate vidinate nimekirja.
Muide..Citroen Visa GTI on tegelikult tehnikalt puhas Pesukott 205 GTI, ehk siis parim selliste masinate nagu XR3, Golf GTI ja Kadett GSI seas. Soodsa hinna juures kindel hea ost.

Üks sinine CX 25 turbo, nahksisu ja muude mugavustega oli kahel suvel mu pidevaks pilgupüüdjaks Ajakirjandusmaja juures. Oleks raha tookord olnud, oleks selle ära ostnud. Sitikate remont ja nende hüdrauliline (mitte õhk) vedrustus pole aga siiski midagi hirmsat, kui teada, kuidas ja mida teha.

Enne ostu uuri kindlasti spetsiaalfoorume.

Mina igatahes mõtleks selle masina peale küll. Küsimus on tema praeguses seisukorras.

Asp
Ise leidisn vahepeal kusagilt, et selle auto puhul pole midagi imelikku, kui läbi sõiduks on 300 000 km.
Uurisin foorumeid kah, aga neist enamus on prantsuse keeles, aga ma seda konnasööjate keelt ei mõista Smile
Kusagilt lugesin, et auto iseenesest üli mugav ja hea minekuga (2,4l sisse purskegaBig Grin), aga võib elektriga kalasid tekkida.

Kuulsin, et tal vedrutus tahab hooldamist saada, et kas kellelgi on selle kohapealt kah kogemust???

Auto praegust seisukorda ma ei tea täpselt , ta on viimased kaks aastat õues seisnud, aga enne seda sõitis täitsa oolega
Cool
Üldiselt on Sitika vedrustuse hooldamisest olnud juttu sellises toredas ajakirjas nagu Car Mechanic, mida on Lutsu nimelise raamatukogu tehnikakirjanduse osakonnas (st oli enne uputust). Uuri seda.

Kui see elukas aga peale kahte aastat seismist korraliku akuga käima läheb ja vedrustuse korralikult ülesse kergitab..siis mina mõtleks juba tõsiselt.

Asp